Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (34)

Marketing


  • MODESTI BLEJZ

    Jer najviše volim
    i opaja me čudesno...

    avatar

    23.03.2016. (11:51)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Karamarko ne zna i nikada to neće naučiti. To je preteški misaoni proces za njegove sive stanice.

    avatar

    23.03.2016. (12:07)    -   -   -   -  

  • annaboni

    Izdvajam pojam "politikantske gnjavaže" u širim i užim parametrima.
    Pa, ako ih sumiramo znači, da smo tom i takvom gnjavažom konstantno pritisnuti sa svih strana i svugdje.

    avatar

    23.03.2016. (12:10)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    crveno-bijele @semper! ako za funkcionalnost, ali ne sumnjati u domoljubnost Tomičinih stanica!
    i uvijek @annaboni. osim prostornog, ne zaboraviti vremenski faktor kompresije!

    avatar

    23.03.2016. (12:35)    -   -   -   -  

  • odmak

    Zanimljivo. Odrekla bi se majke, oca, cijele obitelji jer su samozadovoljni malograđanski ološ.

    avatar

    23.03.2016. (13:48)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    jesu li, @odmak? sigurna si? ovisi što ti isčitavaš-podrazumijevaš u pojmu malograđanstva (a što nije nužno i ono o čemu govori autor). ako si ti izrazitu odbojnost spram propitivanja "svetinja" prepoznala kao svoju malograđansku odrednicu, otkud ti takva potpuna uvjerenost da je i svi drugi dijele s tobom? ah pa da, to je rezultanta nepropitivanja kumira.

    avatar

    23.03.2016. (14:34)    -   -   -   -  

  • alkion

    Sjedim kraj česme,
    pišem rodoljubive pjesme
    i čekam zgodu,
    da i ja dobijem VODU!?

    U na-čelu, stadu je ipak bitno da ga netko nekamo VODI, kaj ne?
    ZNA se...

    avatar

    23.03.2016. (15:40)    -   -   -   -  

  • lion queen

    šta te briga za njim...glavno da je milanko naučio...ahahhah

    avatar

    23.03.2016. (18:19)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    baš te ne ide @lion queen, briga bi podrazumijevala nekakvu neizvjesnost sleš dilemu, a kod mene je podcrtana upravo izvjesnost.

    avatar

    23.03.2016. (21:20)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    ako se ne varam @alkion, dalje bi kao završno išlo:
    ...U se, nase i podase?

    avatar

    23.03.2016. (21:23)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    ispravak progutane kvačice: isčitavaš --> iščitavaš.

    avatar

    24.03.2016. (00:29)    -   -   -   -  

  • odmak

    Zašto misliš da sva ta propitivanja vrijednosti kroz povijest rade samo ljudi puni mržnje prema povijesti. Ili misliš da je Tito držeći pudlice u krilu iznevjerio revoluciju.

    avatar

    24.03.2016. (08:05)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @odmak, otkud ti ta upravo vratolomna nebuloza da ja mislim kako propitivanje vrše samo ljudi puni mržnje prema povijesti? do takvog izvoda možeš doći jedino ako moj (i autorov) zagovor slobodnog propitivanja malograđanskih „svetinja“ osobno doživljavaš aktom mržnje (prema povijesti(?)) a one koji propituju mrziteljima. ukratko, možeš to tvrditi samo ako propitivanje doživljavaš mržnjom.
    a što bi tvoj istup ovdje svelo na najprofaniju desničarsku optužbu za mržnju (navodno "spram svega hrvatskog"), potpuno neutemeljenu, a već toliko puta ovdje viđenu.
    no kako sad taj tvoj doživljaj pomiriti sa, gle, ovim novim momentom u tvome nastupu, kad se najednom isprsuješ da se ni drugi (misleći valjda i na sebe?) ne ustručavaju propitivati („vrijednosti kroz povijest“), dakle, postavljajući propitivanje u odnosu na sebe ovaj put kao nešto pohvalno?
    koja odmak je onda autentična? ona koja propitivače optužuje za mržnju ili ova koja bi da je i ona propitivač? no to nije kraj njenoj misaonoj šizofrenosti, jer odmak potom priređuje još jedan obrat, po onoj - korak naprijed, nazad tri.
    nakon što si autorovu definiciju malograđanstva (kao otpor propitivanju "svetinja", a tvojim riječima - propitivanju vrijednosti) time i sama prisvojila, najednom taj pojam, s kojim si se samo rečenicu prije usuglasila (držiš ga pohvalnim, jer normalno da se kumire mora moći propitivati, sve drugo bi ukazivalo na ono na što ti nikako ne bi željela da u tebe ukazuje), još jednom tupoglavo sunovraćuješ na Titove pudlice (kao odrednicu malograđanstva)?!
    c`mon @odmak, mućneš li ti prije nego bubneš? nered u tvojoj glavi je pretežak i za samu tebe da bi uvjerljivo glumila poziciju objektivnosti, a pri tom sve malo piškeći malo kakeći (ili kako pero reče: „neprincipijelno ljigaveći“).

    avatar

    24.03.2016. (16:56)    -   -   -   -  

  • alkion

    Je, MOD, uz laganu napomenicu da podase u ovom kontekstu nema, u stvari, izvorno značenje - više bi nekako imalo odrednicu podčinjavanja (stavljanju podase) stada sitnog zuba. Ma prokleta povijest je ipak kurba. Tako je prevrtljiva i podložna malograđanskom prilagođavanju navodnim pobjednicima...

    avatar

    24.03.2016. (20:35)    -   -   -   -  

  • odmak

    Nekako ovaj tjedan živim u nekom drugom svijetu. Propitivanja života i svega što uz to ide. Naravno, tvoj je odgovor potpomognut mišljenjima onih koji misle kao ti, a ja sam slobodni strijelac i živim u muci svakodnevnog propitivinja i ne stavljam se na na ni jednu stranu, jer sam odabir određenog mišljenja stavlja nas u ideologije koje su prošle i pokazale sve svoje nedostatke.

    Meni su pudlice jako drage i drago mi je da ih Tito volio. Drago mi da je Tito ostatak života pokazivao javno, živeći kako je živio upravo sve osobine malograđanskog društva.
    Možemo sve te osobine pobrojati pa ćeš ih naći tamo gdje bi ih najmanje očekivala.
    Spomenuti autor puno toga govori. O demokraciji u kojoj treba postojati različitih mišljenja i svjetonazora - takva bi trebala biti zemlja Hrvatska, ali nije Potpuno se slažem. Govori o tome da gospodarstvo ne ide bez politike, jer različite politike utječu na raspored dobara i tu se slažem.

    Evo na primjer jedno mišljenje o Perišićevom mišljenju na određenu temu (samo da se vidi da to nisu nikakvi sveti spisi.- usput i oni se propituju jer su iz drugog vremena na različitim jezicima pisani od različitih ljudi,pa je moguće da su puno toga krivo prenijeli- ali te stveri tebe ne zanimaju. Ni ne moraju.)

    Jedan od takvih je i (inače izvrsni) politički komentator T-portala Vuk Perišić koji je prošlog tjedna objavio tekst u kojem temu centralizacije odbacuje kao običnu demagogiju, uz tvrdnju da tu temu nameću lokalne političke oligarhije lakome na pare, a da su ljutiti navijači tek netolerantna gomila koja je jučer tako pjenila na Srbe ili gejeve, a sutra će na purgere. Uvaženi kolega na taj način i nehotice reciklira političke interpretativne mitove iz razdoblja rasapa Jugoslavije, kad su se nijekale objektivne političke suprotnosti i cijela stvar svodila na “rukovodstva koja su zavadila narod” i “stoljetne mržnje”.
    Jurica Pavičić

    Ne znam što tebe frustrira.
    Uporno pišeš s toliko netrpeljivosti i mržnje o ljudima koji se ne slažu s tvojim mišljenjem.
    Sama se sebi čudim što te čitam, ali čitam ne bih li se prosvijetlila, jer sam kolebljivo biće pa sve mislim da ću i na tvojim stranicama doći do istine, ali ne dolazim jer tu nema dijaloga.

    avatar

    25.03.2016. (09:33)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    eto i prejudicirane potvrde onog što sam već detektirala: red misaonog nereda, red nebuloza, obavezna crvena haringa, poza navodne objektivnosti, a iza svega toga, i lažne pomirljivosti - upakirana najvulgarnija optužba za mržnju. podla stara odmak i njen standardni šablonski modus sa završnim ugrizom i tronućem spram martirske sebe. zbog potonjeg uopće ne sumnjam da će mi Đuro oprostiti što me tukao :D

    avatar

    25.03.2016. (13:38)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    i eto, ocjenjuješ moje pisanje kakvim ga osobno doživljavaš, @odmak, no već je vivisecirano i apsolvirano da je tvoje viđenje izrazito neobjektivno i selektivno, a time i nevjerodostojno. budući je ovo ionako rasprava koja se ponavlja, ni meni ne preostaje ništa drugo doli citirati ti pero detaljnije od moga:

    „Nema mi druge nego ponavljati: vrlo sam precizno gore opisao - baš vivisecirao - način na koji nisi fer igrala u polemici, podmećući ignoratio elenchi mine na svakom koraku, zakukuljene pod maskom pomirljive nepristranosti, dok figuriraš u pozi raspete svetice - progonjene, oh, jadi, zbog same svoje vjere i samoga voljenja svoje zemlje - a tako blage i staložene, i uvijek sve s mjerom i decentno. Tako si percipirana i tako se predstavljaš. Često plasiraš izjave kao: ''Da znaš koliko me stoji snage biti pomirljiva. Razumjeti sve strane'', ili ''Jesam li naivna?''
    Eto ti ga na, i kako sad ići jednoj takvoj majci božjoj nešto prigovoriti? Pa to bi bilo opsceno! Obložiti se sa svih strana takvim pia desideriama je ludo efikasan štit, za sve vrste kritike i po svim vremenskim uvjetima! Ljudi se sustežu išta žustrije zucnuti. Kad si ono tamo već pretjerala, Wall i Modesti su ti rekli što te ide, ali opet ne sasvim lišeno jedne doze nelagode što to moraju, naglašavajući da ih to stužuje, što to netko kao ti, tako draga osoba, itd. A LQ se, kao što znaš, začudila meni: da se itko može ''spustiti tako nisko i napasti Odmačicu''. Ne znam, kod nje sam se šalio, ali možda bi stvarno trebala promijeniti nick u Sveta Krava? Pa da se zna, da se zna... da odmah budemo obaviješteni što je posrijedi. Neka bude naglas kad je već prisutno.
    Općenito se, kad dođe do tebe, puno toga događa bez da je sasvim izvjesno da li se događa. Jer prešutno umjesto naglas. Razlog, recimo, zašto se oko tebe ovako hoda malo kao po prstima je što na stilističkom planu širiš tu snažnu vibru benignosti... nitko ne želi biti siledžija koji zlostavlja benigne dobrice... a međutim, uopće nisi tako benigna dobrica! U tome se sastoji raskorak. Vibra zavarava. To je stilizacija. Jer pokazala si, i ne jednom, da znaš, svjesno ili nesvjesno, zaigrati prljavu igru, na način koji sam detaljno opisao, preko tendencioznog puštanja magle, i to sve zakukuljeno i zamumuljeno, šuljajući se nečujnim koracima, ne odajući nikada pravu agendu, folirajući bez-agendnost. Takva pasivna agresivnost jest pasivna, ali u konačnici ipak oblik agresije, zato se tako i zove, i to prilično prodorne, od toga se čovjek mora braniti (ne želi li potpasti pod utjecaj). Trebalo je dosta pribranosti od strane i Modesti i Walla i mene.
    A sad dolazi temeljno pitanje: što je to bilo tko od nas učinio u okvirima te nužne obrane? Ništa specijalno: identificirano je što se događa, da ne bude prešutno nego naglas. Mistifikacije su prepoznate kao mistifikacije i imenovane, u njihovoj prirodi i tipu. Tvoja reakcija #2? On mene linčuje! Ah, taj pero, grubijan, pakosnik, dok ja sve s mjerom i decentno, on meni kad učinim mistifikaciju, da to - mistifikacija?! Zamislite siledžiju!
    A za svoju dušu si usput izborila da po n-put smiješ biti žrtva, mučenica, kojoj se čini nepravda.
    I ponovo, dakle, iskrivljeno predstavljanje, ponovo puštanje magle, potiha proizvodnja zablude, preko plasiranja neodgovarajućeg pojma, ali koji uvjerljivo igra rolu odgovarajućeg - riječju, ponovo pasivno-agresivna mistifikacija!“

    avatar

    25.03.2016. (13:43)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    a o mehanizmu optužaba za mržnju, izvadak iz mojeg par godina starog komentara:

    „optužba za „mržnju“ je mehanizam pseudoargumentacije kojeg ne vidim(o) prvi put. da (se) citiram iz jedne stare rasprave istog merituma: „kad nema racionalnog odgovora niti ga traži na nešto što joj se iracionalno ne sviđa, Lion Queen refleksno plasira optužbe i tlapnje o mrziteljima sveg hrvatskog, o unutarnjim i vanjskim neprijateljima hrvatstva, jer su one njen pseudoracionalan odgovor samoj sebi, jer su one njen jedini odgovor samoj sebi zašto joj se netko ili nešto ne sviđa: jer je taj, tko god taj bio, sigurno mrzitelj svega hrvatskog (Hrvatske).
    podvaljivanje „mržnje“ je naime omiljena konstrukcija onih koji nemaju racionalne argumente za svoje misaone promašaje kada ih se sa njima suoči, pa „odgovaraju“ jedino kako znaju i mogu - iracionalnim napadom, što glasnijim prokazivanjem navodnih „mrzitelja“ koga-čega, „neprijatelja“, "onih bogatijih sa životima i više prilika", „urbanih Jugoslavena“, „udbaša“, „salonskih ljevičara“, „kvazkozmopolitskih intelektualaca“, „mrzitelja svega hrvatskog“ itd. drugim riječima, odgovaraju projiciranjem da ih netko „mrzi“, ili da netko „gaji mržnju“, jer se taj netko usudio definirati njihove očite nelogičnosti, muljaže i neistine, jer se taj netko usudio popu reći pop, a bobu bob. u sudaru s argumentima iracionalisti ih redovito (bez iznimke) ne shvaćaju, prave se da ne čuju, odbijaju shvatiti (kritički misliti) ili uopće nisu sposobni shvatiti (kritički misliti), pa uzvraćaju nesuvislim optužbama, apeliraju na emocije, dakako, potpuno iracionalno.
    o tom je fenomenu ovdje na Blogu ispisana fantastična studija (op.a. „Falanga“, diogenovabacva.blog)... (...) koja precizno definira i ogoljava i tvoj istup...(...), kao školski primjer principa: „Odbijam kritički misliti, jer sam emotivno navezan na prekoncepciju, to se tu kaže. Fiziognomička gesta čepljenja ušiju.“
    „Mržnja“ koju imputiraš je dakle podvala, puštanje magle, diverzija čiji je cilj skrenuti pogled sa merituma da je onaj tko optužuje Drugog za mržnju, zapravo sam(o) uhvaćen u nesuvislosti, nelogičnosti, intelektualnom nepoštenju, laži. kojom ti (...) pokušavaš zamagliti da ne govoriš istinu.
    podvaliti „mržnju“ je osim toga i najlakši put kojim, poštenjem i intelektom uskraćen (podao) um sebe i druge uvjerava u nedužnost i od sebe namjerno radi mučenika, onog „nevinog i nedužno proganjanog“ kojeg netko „bez razloga mrzi“, kojim od naivnije publike za sebe iskamčuje suosjećanje i empatiju od tih "okrutnih napadača", dok istovremeno svojim iščašenim stavovima svjesno ili nesvjesno promiče netoleranciju i mržnju prema onom tko je drugačiji."

    avatar

    25.03.2016. (13:48)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @alkion, ma da je i u izvornom značenju, ne bi bilo daleko od istine (odnosa prema stadu)!

    avatar

    25.03.2016. (14:04)    -   -   -   -  

  • odmak

    Ad hominem po petstoti put.
    Ne isplati se sve dok ti ideš u Komitet po vlastito mišljenje.
    Nisam žrtva! Bar ja sebe ne vidim žrtvom- čak ni starom,ako je to uvreda..?l Podla,e to još nisam čula.
    Moj je način pisanja i razmišljanja takav kakav jest- ako je to pasivna agresija..? O.K.
    I dalje uporno tvrdim da na tvojim stranicama, ali i na stranicima duhova pisaca šaptaća/ca koji o meni znaju više nego što o sebi ja znam, koji se tu pojavljuju kao čuvena konspirativna trojka ili već neka lišina neprekidno ugrožena od neprijatelja koji haraju ovom zemljom, ja ne tražim milost, a dala bih je. I što ćemo sad???

    avatar

    25.03.2016. (18:00)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    ''ja ne tražim milost, a dala bih je'' :)))
    To se zove: potvrđujem još i poričući.
    Potvrđujem još i vičući kako mi se čini nepravdu tvrdnjom.

    avatar

    25.03.2016. (18:09)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    nikakav ad hominem. razmatraju se isključivo tvoje izjave, odmak, a ne tvoja frizura. a na paranoične teorije zavjere neću tratiti ni riječi. i ne, ne vrijeđa se tvoja dob. tipično da nisi ukapirala igru riječi na frazu "dobra stara neka", no ne propustivši trčeći packati o navodnim dobnim uvredama. dakle, još jedan primjer za kurzivom naglašeno intelektualno podla. nego kako. sad si čula.

    avatar

    25.03.2016. (18:41)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @pero, ma tko bi rekao da će tronuće spram martirske sebe, uz "Oni me linčuju!", kroz njena usta? tc, čovjek nikad ne bi pogodio.

    avatar

    25.03.2016. (18:41)    -   -   -   -  

  • lion queen

    jel me neko tražio? :))

    avatar

    26.03.2016. (09:18)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    velim ja da je ovo rasprava koja se ponavlja.
    čini se @odmak da si odlučila odgovoriti kod sebe, no ja volim imati cjeloviti pregled tijeka rasprave, pa ću prenijeti ono što si napisala i dati ti odgovor ovdje.
    dakle, sljedeće je napisala odmak (zbog veličine komentar prenosim u 2 dijela):

    "26.03.2016., subota
    A, da prekinemo razglabati o meni; podloj, staroj itd i vratimo se na temu.
    Ovako sam započela pisati komentar na blogu , MODESTI BLEJZ,ali postao je prevelik pa ga stavljam na moj blog.

    Prilažem citat Vuka Perišića i istog članka.
    Karamarko je rekao što je rekao,a što je mislio samo će UDBA i slične organizacije znati. Ostavimo Karamarka. Preporućam pročitati cijeli članak Vuka Perišića.

    "No, dobro, možda je Karamarko mislio na tradiciju weimarske demokracije i njen bujni pluralizam? Možda je imao na umu weimarsku avangardnu, kozmopolitsku i gay-friendly kulturu? Zašto, ako već voli geografske konvencije i tradiciju – i ako "ono što HDZ i ja želimo jest da hrvatsko društvo bude demokratsko..." – nije posegnuo za anglosaksonskom, francuskom ili skandinavskom političkom tradicijom? Zašto je pored Zapadne Europe odabrao baš Srednju?

    Budimo velikodušni, možda je mislio na poslijeratnu njemačku i austrijsku demokraciju? To je dobar izbor. Demokratska je samo ona domovina koja s lakoćom podnosi prezir: u bečkom Burgtheateru igrane su drame Thomasa Bernharda i nitko mu čak nije ni provalio u stan. No, može li se nakon samo (niti) sedamdesetak godina – koliko postoje moderna njemačka i austrijska demokracija – govoriti o tradiciji? Uostalom, nije li demokracija svojevrsna negacija političke tradicije?

    Što nam poručuje Tomislav Karamarko? Koje uzore ima na umu? Koju Srednju Europu? Što mu je draže? Berlinski kabaret ili münchenska pivnica? Fritz Lang ili Leni Riefenstahl? Hannah Arendt ili Martin Heidegger? Arhitektura Bauhausa ili Alberta Speera? Max Weber ili Carl Schmitt? Josef Piłsudski ili Witold Gombrowicz? Viktor Orbán ili István Bibó koji je pisao o bijedi malih istočnoeuropskih državica? Možda nam aktualni potpredsjednik vlade duguje pojašnjenja? Ili je bio sasvim precizan. "

    Ja nadodajem za bolje razmijevanje.
    Treba razlikovati dva pojma uz Weimar:

    Weimarska Republika (njem. Weimarer Republik) je naziv za njemačku državu nastalu nakon Prvog svjetskog rata. Na izborima početkom 1919. SPD (socijaldemokrati) nemaju apsolutnu većinu pa su prisiljeni ući u koaliciju sDDP (demokratska stranka) i katolicima kako bi sastavili vladu. To je tzv. Weimarska koalicija koja je i tvorac Weimarskog ustava donesenog u kolovozu 1919. u malom gradu Weimaru. Dakle, ukinuvši monarhiju parlament je proglasio federativnu republiku sastavljenu od 17 "zemalja".

    I gradić Weimar:

    grad je bio i žarište njemačkog prosvjetiteljstva i mjesto u kojem su spisateljiGoethe i Schiller razvili književni pokret Weimarski klasicizam. Grad je bio i rodno mjesto Weimarske škole umjetničkih zanata i Bauhaus pokreta, koji je 1919. god. osnovao Walter Gropius s umjetnicima kao što su:Vasilij Kandinski, Paul Klee, Oskar Schlemmer, Lyonel Feininger.

    Bila sam u gradu. Izgleda kao legoland. Svaki cm je uređen kao iz bajke ili sa onih kič Božičnih razglednica.
    Uredan, čist lijep upravo na malograđanski način . Kako ga tko vidi.

    Grad je iznjedrio velike vrijednosti i velike ljude.

    Jednako kao što je cijela Njemačka u osnovi imala 'malograđanski' štih. Iz njega su izišli oni koji su pokušali, ali i uspijevali razbiti učmalost čipkastih predmeta i razmišljanja, a ispod površine odvijala su se zvjerstva- maltretiranja djece i odgoj koji je gušio svaku slobodu (pa i gej zajednice napr.), ali iznjedrila i spomenute autore koje Perišć u svom članku spominje.
    Ali slični gradići iznjedrili su i Hitlera i sva zvjerstva nacional socijalizma.

    Povijest je iz tog miljea došla do danas uljuđene Europe. Srednje Europe koja ima dobro sređene socijalne odnose, vrlo malo one klasične sirotinje i jako izrabljivanih radnika ( među njima i djece)- povijesnog vremena u kojem je Marx stvarao svoja djela. Kontekst posve jasan za pobunu izrabljivanih. Sve to treba razumjeti.
    Neću ulaziti u raspravu s Perišićemkoji misli da je Engleska, Francuska imala drugačiji povijesni background, drugačiji povijesni razvoj, jer danas ujedinjenja Europa (koliko god bila krhka) pokušava uskladiti svoje ustave, svoja razmišljanja i djelovanja.

    Kako god danas se u tu Europu ugurava jedna drugačija povijest. Povijest potpuno drugačijeg načina života, ali sa željom da svoj život uredi u relativno mirnom naručju Europe koja je svoje Scile i Haribde u međuvremenu prošla. Naučila živjeti u demokraciji, uvažavanju drugih mišljenja – što kod nas uspijeva samo djelomično jer je izgubljeno 45 godina u nedemokratskom sustavu – recimo to jasno i glasno totalitarizmu."

    avatar

    26.03.2016. (09:51)    -   -   -   -  

učitavam...