reklama bi trebala biti besplatna,jer ti ich nosenjem tih vrecica ujedno reklamiras..
28.07.2015. (07:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
proricatelj
Ljudi oko Društva za plastiku i gumu već godinama tvrde da je priča s vrećicama smišljena zbog ekstraprofita trgovaca. Neka se zna. Prvo je u obranu proizvođača plastični vrećica stalo Društvo za plastiku i gumu 2012. kada je orahovica koja se pretvorila u bananu zaprijetila s porezom od 5 400 %. Okupilo je oko sebe proizvođače vrećica i tako je sve počelo. Kada su vidjeli u HGK da bi mogli izgubiti povlastice, počeli su borbu za vrećice. A najviše su se koristili argumentima koje je vrijedno sakupljao Plastik, danas najbolje informirani stručnjak za to područje.
28.07.2015. (07:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sjedokosi
pa u zaštiti bogatih smo uvijek dosljedni.
27.07.2015. (15:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mela
Kod nas puše puno vjetrova, pa se zastave vijore malo sim, malo tam.
27.07.2015. (22:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Euro
reklama bi trebala biti besplatna,jer ti ich nosenjem tih vrecica ujedno reklamiras..
28.07.2015. (07:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
proricatelj
Ljudi oko Društva za plastiku i gumu već godinama tvrde da je priča s vrećicama smišljena zbog ekstraprofita trgovaca. Neka se zna. Prvo je u obranu proizvođača plastični vrećica stalo Društvo za plastiku i gumu 2012. kada je orahovica koja se pretvorila u bananu zaprijetila s porezom od 5 400 %. Okupilo je oko sebe proizvođače vrećica i tako je sve počelo. Kada su vidjeli u HGK da bi mogli izgubiti povlastice, počeli su borbu za vrećice. A najviše su se koristili argumentima koje je vrijedno sakupljao Plastik, danas najbolje informirani stručnjak za to područje.
28.07.2015. (07:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...