Sve je to u redu a jednako je i vani, recimo Njemačka. Kamere su raspoređene na svim autobahnima posebno oko gradova i istaknuta su upozorenja. Pa se iznenadiš kada ti na kućnu adresu stigne uplatnica (zajedno sa tvojom fotografijom za volanom) zbog prekršaja. Ove godine puno vozim po njemačkim autobahn-ima pa sam tako kod Stuttgarta snimljen. Zanimljivo je da se to nije dogodilo na dionicama gdje vozim 200+ (što je ponegdje dopušteno u trećoj lijevoj traci) već na dijelu gdje uvijek voziš u koloni: punih pet traka u jednom pravcu, vozila ispred i iza što se tamo naziva "stau" (pretpostavljam da su "čestitke" onda dobili i drugi), 13 km/h više od ograničenja (110) za što plaćaš 20 €.
23.07.2015. (13:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ne bih bio tako oštar od prve. Riječani će znati da su kamere postavljene ili na mjestima gdje je bilo smrtno stradalih ili na mjestima na kojima su začajna prekoračenja brzina, a blizu su kritičnim mjestima (ne znam kako je u drugim gradovima). I nije Hrvatska izuzetak - cijela Italija prekrivena je Tutor sustavom koji te snima svakih desetak kilometara autoceste. I nema majci vožnje iznad 130. A znamo kako su Talijani dobri, ali ipak vrlo nedisciplinirani vozači. Uvijek se to može prikazati ovako ili onako, ali iskustvo iz Splitsko-dalmatinske županije koja bilježi značajniji pad poginulih zbog brzine u zadnje tri godine od kada je na testu ovaj sustav kod njih, potvrđuje da se isplati uvođenje takvih kamera.
23.07.2015. (14:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mela, Ne možeš dokazati jer oni imaju snimku koja pokazuje da jesi., koliko god taj prekršaj zapravo možda bio i beznačajan. Inače, jedan od problema u domaćem balkanskom mentalitetu jest taj da se sve one koji "štopaju kolonu", iz prostog razloga što voze prema ograničenju brzine jer im se ne plaća kazne za prebrzu vožnju etiketira da su "retardirani idioti", koji su "kupili vozačku" i slično. A ako im se ideš prilagoditi, onda te zapravo ni krivog ni dužnog natjeraju da plaćaš kaznu za prebrzu vožnju (kazit će i njih, ali i tebe). I dođeš u situaciju da ni jedna opcija nije dobra.
bocacciozg, uvijek imaš izbor ili strogo se držati ograničenja, štopati kolonu, i trpiti spominjanje rodbine, blicanje, trubljenje i ostali asortiman tzv "road rage"-a, ili se prilagoditi gomili upravo zbog koje ćeš u takvim situacijama biti prisiljen i platiti kaznu, iako ti uopće nije bila namjera voziti brzo (kao neki koji ulice doživljavaju kao trkaće piste).
Plastik, poanta je u tome što te kamere u nas (u Zagrebu) nisu postavljene na "crne točke, odnosno na mjesta gdje se događa statistički najviše nesreća, već upravo na mjesta gdje postoji najveća vjerojatnost da će netko, pa makar i slučajno, prekoračiti brzinu. Čisto primjera radi, na zagrebačkom rotoru se prosječno dnevno dogodi jedna nesreća, no tamo nema ni jedne jedine kamere! Niti one za nadzor prometa (da se nakon nesreće vidi tko je kriv i kako se što dogoilo), a kamoli onih za nadzor brzine (ima vozača koji doslovno prolete kroz njega kad je slabiji promet).
23.07.2015. (15:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
Osim toga da li kane dat otkaz višku pandura koje bi na tih 15 lokacija u Hrvatskoj patrolirala na tim mjestima ali nema više potrebe za njima?
23.07.2015. (09:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mela
Ako mene puknu po džepu znajte da lažu jer ja sam uvijek na čelu kolone.
Hoću reći kako dokazati da nisi u prekršaju.
23.07.2015. (13:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bocaccio
Sve je to u redu a jednako je i vani, recimo Njemačka. Kamere su raspoređene na svim autobahnima posebno oko gradova i istaknuta su upozorenja. Pa se iznenadiš kada ti na kućnu adresu stigne uplatnica (zajedno sa tvojom fotografijom za volanom) zbog prekršaja.
Ove godine puno vozim po njemačkim autobahn-ima pa sam tako kod Stuttgarta snimljen. Zanimljivo je da se to nije dogodilo na dionicama gdje vozim 200+ (što je ponegdje dopušteno u trećoj lijevoj traci) već na dijelu gdje uvijek voziš u koloni: punih pet traka u jednom pravcu, vozila ispred i iza što se tamo naziva "stau" (pretpostavljam da su "čestitke" onda dobili i drugi), 13 km/h više od ograničenja (110) za što plaćaš 20 €.
23.07.2015. (13:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Plastik
Ne bih bio tako oštar od prve. Riječani će znati da su kamere postavljene ili na mjestima gdje je bilo smrtno stradalih ili na mjestima na kojima su začajna prekoračenja brzina, a blizu su kritičnim mjestima (ne znam kako je u drugim gradovima).
I nije Hrvatska izuzetak - cijela Italija prekrivena je Tutor sustavom koji te snima svakih desetak kilometara autoceste. I nema majci vožnje iznad 130. A znamo kako su Talijani dobri, ali ipak vrlo nedisciplinirani vozači.
Uvijek se to može prikazati ovako ili onako, ali iskustvo iz Splitsko-dalmatinske županije koja bilježi značajniji pad poginulih zbog brzine u zadnje tri godine od kada je na testu ovaj sustav kod njih, potvrđuje da se isplati uvođenje takvih kamera.
23.07.2015. (14:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Fotografi svih zemalja, naoružajte se
Mela, Ne možeš dokazati jer oni imaju snimku koja pokazuje da jesi., koliko god taj prekršaj zapravo možda bio i beznačajan. Inače, jedan od problema u domaćem balkanskom mentalitetu jest taj da se sve one koji "štopaju kolonu", iz prostog razloga što voze prema ograničenju brzine jer im se ne plaća kazne za prebrzu vožnju etiketira da su "retardirani idioti", koji su "kupili vozačku" i slično. A ako im se ideš prilagoditi, onda te zapravo ni krivog ni dužnog natjeraju da plaćaš kaznu za prebrzu vožnju (kazit će i njih, ali i tebe). I dođeš u situaciju da ni jedna opcija nije dobra.
bocacciozg, uvijek imaš izbor ili strogo se držati ograničenja, štopati kolonu, i trpiti spominjanje rodbine, blicanje, trubljenje i ostali asortiman tzv "road rage"-a, ili se prilagoditi gomili upravo zbog koje ćeš u takvim situacijama biti prisiljen i platiti kaznu, iako ti uopće nije bila namjera voziti brzo (kao neki koji ulice doživljavaju kao trkaće piste).
Plastik, poanta je u tome što te kamere u nas (u Zagrebu) nisu postavljene na "crne točke, odnosno na mjesta gdje se događa statistički najviše nesreća, već upravo na mjesta gdje postoji najveća vjerojatnost da će netko, pa makar i slučajno, prekoračiti brzinu. Čisto primjera radi, na zagrebačkom rotoru se prosječno dnevno dogodi jedna nesreća, no tamo nema ni jedne jedine kamere! Niti one za nadzor prometa (da se nakon nesreće vidi tko je kriv i kako se što dogoilo), a kamoli onih za nadzor brzine (ima vozača koji doslovno prolete kroz njega kad je slabiji promet).
23.07.2015. (15:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...