Komentari

junac.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Neverin

    Prije dve godine smo kopali jednu kasnoanticku utvrdu u Novom Vinodolskom. Novinar je sve krivo prenio pa sam ga prijavio pri casnom sudu HND pa me nazvao da mu fali jos malo do penzije i da ga postedim sramote pri kraju staza. I onda prosle godine opet sve krivo napise a jos smo mu mi sve lijepo upisali strucno u tekicu. Na kraju bolje ispadamo mi blogeri bez da smo zavrsili vakultet novinarstva. Manje smo ucjenljivi i nis ne kostamo:)

    avatar

    11.11.2014. (13:00)    -   -   -   -  

  • Crteži i portreti

    obično stvari budu jasnije kad se malo prate tijekovi novca, u skladu s onom - pobjednici pišu povijest, tako nekako i ljudi punih džepova diktiraju informacije koje će dopustiti javnosti, a ako k tome dodaš loše obrazovane novinare imaš tragikomediju....

    avatar

    11.11.2014. (14:42)    -   -   -   -  

  • ljelja

    S druge strane i prije je postojao novinarski fakultet ali su se novinri za svku temu posebo pripremali. Poneki i specijlizirali za pojedina područja. Pitanje je zašto to ne rade sada. Lijeni ili glupi?

    avatar

    11.11.2014. (15:00)    -   -   -   -  

  • raymond

    uzasno se nazivciram kad citam novinarske tekstove o bilo cemu vezanom za pravo. zakoni, koncesije, ustavne promjene...mislim kuzim, ne znaju jebiga. nek se doskoluju onda jebemu, ne znam :D a istovremeno prosjecni gradjani iz tih netocnih informacija stvaraju sudove, izlaze na izbore i referendume, odlucuju o stvarima :/

    avatar

    11.11.2014. (16:44)    -   -   -   -  

  • B-612

    Nije ni novinarima lako...
    Mene više od "neznajućih" izvjestitela plaše "sveznajući" komentatori i beskrupulozni urednici - sastavljači udarnih naslova...

    avatar

    11.11.2014. (17:46)    -   -   -   -  

  • havalina

    skroooz!!!

    avatar

    11.11.2014. (18:31)    -   -   -   -  

  • j.

    ima tome dosta da su se neki mudri ljudi sjetili to opisati ovako: oni koji znaju, ne mogu; oni koji mogu - neće, a oni koji hoće - ne znaju... ponavlja se iz dana u dan, iz stoljeća u stoljeće... slučajno, ili? :) pozdrav!

    avatar

    12.11.2014. (09:53)    -   -   -   -  

  • Shelly Kelly

    problem je prije što u novinarstvo erodiranih kriterija faks ispušta mahom neuke i nezainteresirane "Y"-balavce, a većinu medija zakukuljenog vlasništva ionako polupismena kvota zadovoljava više od kvalitetno eruirane informacije... problem smo, opet, svi mi.

    avatar

    12.11.2014. (11:05)    -   -   -   -  

  • Gorkić Taradi

    Odgovorit ću citatom jednog svog posta na tu temu ([a href=http://gtaradi.blog.hr/2014/09/1631794386/sloboda-je-kip-u-njujorskoj -luci.html target=_blank]Sloboda je kip u Njujorškoj luci[/a])

    Naime, gdje god se okrenete, novinari su uz političare i svećenike najveći ponuđači neistina, poluistina i friziranih vijesti.
    Pogledajmo prvo lokalne novinare, bilo iz lokalnih tjednih novina ili lokalnih TV postaja. Prva stvar koja je svima njima zajednička je reketarenje! Da, dobro ste pročitali, reketarenje! Dakle, nema šanse da oni izvijeste o nečemu ili nekome ako taj nije zakupio oglasni prostor kod njih. Vi ste sazvali presicu, oni će se odazvati, ako imate kakav domjenak vrlo rado će se pogostiti, ali će vam jasno i glasno dati do znanja: nema pisanja o vama ako ne zakupite oglasni prostor! To naravno ne važi kad je u pitanju senzacionalizam. Onda će vas proganjati kud god vi makli. Neki tip koji se preziva kao i vi napravi neko kriminalno djelo, i još ako je k tome iz vašeg kvarta, uzročnik je toga da vam rano ujutro zvoni telefon, zove vas novinar ako ste u rodu s tim tipom pa bi onda mogli dati izjavu sa svekoliku javnost.
    Pogledajmo dnevne novine u Hrvata! Nema NITI JEDNIH objektivnih, sve su na pragu žute štampe, ili su već odavno prešle taj prag. Ili su politički obojene čak i više nego političari u tim strankama. A naslovi su nevjerojatna kombinacija senzacionalizma i kako se to kaže "izvučeni iz konteksta", pa često ispadne da naslov uopće nema veze sa sadržajem članka, pa, da malo karikiram, očekujete članak o pornografiji, a ono članak o nedjeljnoj misi, i to u Kini.
    Prošarate li po online portalima, ispada da je svaki portal osnovala neka udruga, bilo vladina bilo nevladina, ili i opet neka stranka, no barem je tu veći izbor, pa među osnivačima ima i stranaka sa tri člana, predsjednikom stranke, njegovom ženom i tajnicom. Novinari na portalima, (ako se to zove novinarima, ne znam, možda ima neki stručni online naziv) su još među najgorom vrstom novinara, jer oni čak vjeruju da su objektivni. Naime smatraju da su njihove hipoteze opće prihvaćene činjenice, i tu nema mrdanja.
    I na kraju, pogledajmo nacionalne TV postaje, njihove novinare, reportere, izvjestitelje. Posebno ću naglasiti onog Vicka sa NoveTV, taj niti ne zna hrvatski jezik, nego dere sa onim svojim groodskim naglaskom. Bilo bi zanimljivo vidjeti i čuti reakcije gledatelja da tako izvješćuje neki novinar sa zagorskim naglaskom.
    A što je zajedničko svima njima? Svi su lijepi, zgodni, bijelih zubiju, preplanula tena, visoki metar i žilet, i svi zamuckuju, hmkaju. omkaju, amkaju, umkaju i emkaju, svi završavaju priloge i javljanja sa nekom dubokoumnom, srcedrapajućom rečenicom, i svi se uopće ne dotaknu srži problema, teme javljanja, niti zagrebu malo ispod površine. Za primjer u nekoj temi uzimaju ljude koji su s druge strane poznati po rasističkim stavovima, kriminalnim radnjama, gospodarskom kriminalu i sl., ali to zaborave napomenuti.
    I dok svi takvi izvještavaju za koliko se koji političar prodao, za koliko je koji nogometaš prodan, ja njima upućujem pitanje: Za koliko ste prodali svoju novinarsku čast?

    avatar

    12.11.2014. (11:12)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    U potpunosti se slažem iznesenim. Najbolji su primjer emisije na TV i radiju kad voditelj koji je završio novinarski fakultet pozove stručnjake (često su i oni samo "stručnjaci") pa onda vodi emisije o svemu i svačemu: od gospodarstva, preko fizike čestica, astrofizike, politike do ekoloških tema. I naravno da je to čista papazjanija. Kako ustvari uglavnom nema pojma o tome o čemu se priča sve svodi na ŽUTILO. Naravno, sve to vrijedi i za tiskovne medije.

    avatar

    12.11.2014. (18:22)    -   -   -   -  

  • izgubljeno sjećanje

    Moje rješenje kojeg se i sa visokih 98 % i držim da ne čitam štampu, ne gledam Tv i ne pratim internet portale, a ipak na kraju krajeva znam što je trenutno aktualno, ako ne znam, a zanima me, već me drugi upute...

    avatar

    12.11.2014. (22:16)    -   -   -   -  

  • Sfera

    Ma bitno je da se nešto piše. Neka se javnost zabavlja. Tko danas želi čitati stručne članke, ljudi ionako žele žutilo i površne informacije.
    Posao novinara i nije da stručno, objektivno i kvalitetno prenese vijest već da određenu vijest prenese na način koji će biti zanimljiv publici.
    Kvalitetan novinar je kvalitetan marketinški stručnjak koji zna na zanimljiv način plasirati vijest i privući čitatelje.

    avatar

    14.11.2014. (15:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...