12.02.2014. (19:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zvonimir
Poštovani Vanja,
Zanima me.., ako možda imate saznaje kada su se prvi put /godina cca/ pojavile reklame na tramvajima. I zašto smo /mi stariji i sada/ tramvaje zvali "treska".
Unaprijed zahvalan na mogućem odgovoru,
Zvonimir Kuhtić onko2306@mail.com
P.S.: Zapravo se radi o prijateljskoj opkladi /beznačajne vrijednosti/, s mojim frendom. "Kopao" sam po mreži ali nisam pronašao podatke koji me zanimaju.
13.02.2014. (00:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zvonimire, to ime "treska" mi je jako poznato, i mi smo tak zvali tramvaje u 70-ima i 80-ima! Mislim da dolazi od "treskanja" koje je bilo osobito jako na prugama gdje tramvaji voze izvan kolnika (Zvonimirova, Vukovarska ...).
A reklame, ja ih se sjećam s kraja 60-ih, a ne znam da li ih je bilo ranije - mogu pitati na forumu željezničara gdje je grupa ljudi koji puno znaju o tramvajima i povijesti ZET-a.
13.02.2014. (11:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bila sam na otvorenju izložbe, nadam se da će cjelokupni angažman rezultirati prisjećanjima, informacijama i saznanjima o Frulaševoj sudbini.
13.02.2014. (11:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Gogi
To treskanje je bilo narocito izrazeno kod starijih dvoosovinskih tramvajskih kola koja bas i nisu imala neki ovjes, kao sto su bila Ganzova i TMK 101, a narocito u razdoblju prije nego sto su pod tracnice poceli ugradjivati elastomericne absorbere i koristiti alumino-termitsko zavarivanje tracnica, negdje pocetkom ili sredinom 80-ih.
13.02.2014. (16:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Gogi
Eh... Ne Ganzova nego M-24, koja su bila gradjena po uzoru na iste.
13.02.2014. (16:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pero
Je li primijećeno da je, čini se, park preuređen 2011 godine (prema slikama sa Google Mapsa)? Prije par godina sam prolazio tamo i sjećam se da je jednako izgledao kao i prije 20 godina, tako da me ova promjena iznenađuje. Morat ću prošetati do tamo.
04.05.2014. (18:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Sjećam se Frulaša i moram otići do izložbe :-)).
12.02.2014. (19:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zvonimir
Poštovani Vanja,
Zanima me.., ako možda imate saznaje kada su se prvi put /godina cca/ pojavile reklame na tramvajima. I zašto smo /mi stariji i sada/ tramvaje zvali "treska".
Unaprijed zahvalan na mogućem odgovoru,
Zvonimir Kuhtić
onko2306@mail.com
P.S.: Zapravo se radi o prijateljskoj opkladi /beznačajne vrijednosti/, s mojim frendom. "Kopao" sam po mreži ali nisam pronašao podatke koji me zanimaju.
13.02.2014. (00:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Zvonimire, to ime "treska" mi je jako poznato, i mi smo tak zvali tramvaje u 70-ima i 80-ima! Mislim da dolazi od "treskanja" koje je bilo osobito jako na prugama gdje tramvaji voze izvan kolnika (Zvonimirova, Vukovarska ...).
A reklame, ja ih se sjećam s kraja 60-ih, a ne znam da li ih je bilo ranije - mogu pitati na forumu željezničara gdje je grupa ljudi koji puno znaju o tramvajima i povijesti ZET-a.
13.02.2014. (11:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Odsutnost matične ploče
Bila sam na otvorenju izložbe, nadam se da će cjelokupni angažman rezultirati prisjećanjima, informacijama i saznanjima o Frulaševoj sudbini.
13.02.2014. (11:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Gogi
To treskanje je bilo narocito izrazeno kod starijih dvoosovinskih tramvajskih kola koja bas i nisu imala neki ovjes, kao sto su bila Ganzova i TMK 101, a narocito u razdoblju prije nego sto su pod tracnice poceli ugradjivati elastomericne absorbere i koristiti alumino-termitsko zavarivanje tracnica, negdje pocetkom ili sredinom 80-ih.
13.02.2014. (16:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Gogi
Eh... Ne Ganzova nego M-24, koja su bila gradjena po uzoru na iste.
13.02.2014. (16:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pero
Je li primijećeno da je, čini se, park preuređen 2011 godine (prema slikama sa Google Mapsa)? Prije par godina sam prolazio tamo i sjećam se da je jednako izgledao kao i prije 20 godina, tako da me ova promjena iznenađuje. Morat ću prošetati do tamo.
04.05.2014. (18:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
O da, park je preuređen 2011 i to sa dosta uspjeha )iako, kao i uvijek, tu iam diskutabilnih detalja ...)!
06.05.2014. (14:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...