Zbilja smo se nekad lijepo i jeftino vozili vlakom, često sam stavio bicikl u službena kola i nakon silaska nastavio njime, dok danas ima samo dva vlaka RI-ZG sa par mjesta za bicikla.
04.02.2014. (14:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
'Nepoznatog' za direktora HŽ-a!!! Barem je pokazao što treba učiniti. U cijeloj priči privatnih (bus) interesa, skupog uvoznog željeza za tračnice jer nema provizije iz željezare Sisak, pitaj Boga čijeg hrasta za pragove jer smo slavonski prodali u trupcima Talijanima i tko zna od kuda uvezenog kamena preko Jozine firme "Otro-Dotro Commerce" izgubila se suština. Gdje je nestao putnik?
Jel znate priču kako je Senj propao, a bio je glavna tadašnja luka? Pa je Rijeka preuzela primat, a u Senju sada samo bura, ali iz koje kakvih interesa ni to nije dovoljno da bi napravili vjetroelektrane.
04.02.2014. (14:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Krajobraz i Unske i Ličke (pruge) znadoh napamet u oba smjera... sve prostajavši za prozorom u hodniku vagona... Kako "nam" tada ništa nije blio teško!
04.02.2014. (16:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Studiram u Zadru pa mogu reći da su nam željeznice nikako povezane, jer iz Zadra do Zagreba (ako već ne do Slavonije) nema niti jedan direktan vlak - što je apsurdno, Zagreb je glavni grad i trebao bi biti povezan sa svim većim gradovima u Hrvatskoj.
04.02.2014. (17:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zg-St dva vlaka dnevno, to mi je baš danas rekao frend :-)).
04.02.2014. (19:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
antun
Ajoj!
04.02.2014. (20:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jezičar
. . Split "Marjan" je kretao u 06:00, a stizao u 13:03. (7h 3min). Danas kreće u 22:00, a stiže u 06:36 (08h 36min), vožnja traje sat i pol duže! Ne baš. Nasljednik Marjana je današnji nagibni vlak u 6,30 iz ZG, stiže u Split u 12,44 = 6h 14min. Noćnog u 22 nema nigdje u voznom redu. . .
04.02.2014. (23:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hej, čini se da sam vam dodirnuo "emotivnu točku", baš je puno komentara! ;o))) Hvala vam na njima!
Meni su odlasci na more vlakom uvijek bili poseban doživljaj - i nekad i sad (posljednji put sam vlakom za Rijeku putovao prije 3 godine). nema ljepšeg prizora od pogleda s vrha brda na more, vijuganja u smjeru obale .... pogotovo mi je to lijepo na silasku prema Rijeci, ali super je i spust na Rijeku, Šibenik (za Zadar se, iskreno, ne sjećam, zadnji put sam išao tamo vlakom prije 35 godina), pa i Ploče, uz Neretvu.
U svakom slučaju, slijedeći post će biti opet vezan uz vlak i putovanja, dovršit ću ga danas ili sutra!
Jezičar - hvala ti na ispravku! Provjerit ću još u voznom redu (knjižici), imam ga doma. Mislim da sam gledao noćni vlak koji ide samo ljeti. ali ne kužim kako sam previdio ovaj nagibni. :ox
05.02.2014. (08:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gogoo
Zbilja smo se nekad lijepo i jeftino vozili vlakom, često sam stavio bicikl u službena kola i nakon silaska nastavio njime, dok danas ima samo dva vlaka RI-ZG sa par mjesta za bicikla.
04.02.2014. (14:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Plastik
'Nepoznatog' za direktora HŽ-a!!! Barem je pokazao što treba učiniti. U cijeloj priči privatnih (bus) interesa, skupog uvoznog željeza za tračnice jer nema provizije iz željezare Sisak, pitaj Boga čijeg hrasta za pragove jer smo slavonski prodali u trupcima Talijanima i tko zna od kuda uvezenog kamena preko Jozine firme "Otro-Dotro Commerce" izgubila se suština. Gdje je nestao putnik?
Jel znate priču kako je Senj propao, a bio je glavna tadašnja luka? Pa je Rijeka preuzela primat, a u Senju sada samo bura, ali iz koje kakvih interesa ni to nije dovoljno da bi napravili vjetroelektrane.
04.02.2014. (14:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Teške teme
Žalosono......
04.02.2014. (15:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
20 do asa
..ti si fakat često daš truda u postovima :)...svaka čast !!!!..i za inače.....
04.02.2014. (16:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
Krajobraz i Unske i Ličke (pruge) znadoh napamet u oba smjera... sve prostajavši za prozorom u hodniku vagona...
Kako "nam" tada ništa nije blio teško!
04.02.2014. (16:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Trakon Gasve
Studiram u Zadru pa mogu reći da su nam željeznice nikako povezane, jer iz Zadra do Zagreba (ako već ne do Slavonije) nema niti jedan direktan vlak - što je apsurdno, Zagreb je glavni grad i trebao bi biti povezan sa svim većim gradovima u Hrvatskoj.
04.02.2014. (17:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Zg-St dva vlaka dnevno, to mi je baš danas rekao frend :-)).
04.02.2014. (19:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
antun
Ajoj!
04.02.2014. (20:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jezičar
.
.
Split
"Marjan" je kretao u 06:00, a stizao u 13:03. (7h 3min).
Danas kreće u 22:00, a stiže u 06:36 (08h 36min), vožnja traje sat i pol duže!
Ne baš. Nasljednik Marjana je današnji nagibni vlak u 6,30 iz ZG, stiže u Split u 12,44 = 6h 14min.
Noćnog u 22 nema nigdje u voznom redu.
.
.
04.02.2014. (23:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Hej, čini se da sam vam dodirnuo "emotivnu točku", baš je puno komentara! ;o)))
Hvala vam na njima!
Meni su odlasci na more vlakom uvijek bili poseban doživljaj - i nekad i sad (posljednji put sam vlakom za Rijeku putovao prije 3 godine). nema ljepšeg prizora od pogleda s vrha brda na more, vijuganja u smjeru obale .... pogotovo mi je to lijepo na silasku prema Rijeci, ali super je i spust na Rijeku, Šibenik (za Zadar se, iskreno, ne sjećam, zadnji put sam išao tamo vlakom prije 35 godina), pa i Ploče, uz Neretvu.
U svakom slučaju, slijedeći post će biti opet vezan uz vlak i putovanja, dovršit ću ga danas ili sutra!
Jezičar - hvala ti na ispravku! Provjerit ću još u voznom redu (knjižici), imam ga doma. Mislim da sam gledao noćni vlak koji ide samo ljeti. ali ne kužim kako sam previdio ovaj nagibni. :ox
05.02.2014. (08:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...