Meni uopće nije jasno po čemu je taj Tarantino neka rediteljska legenda. U svojim filmovima troši na cisterne umjetne krvi, ruke, noge, glave i ostali organi frcaju na sve strane, a mrtvi se broje na stotine. I to je to. Njegov bi se umjetnički opus dao opisati u tri riječi: ubij, nabij, razbij. Bez veze.
22.01.2014. (11:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ma što je to ako se usporedi s našim scenarijima zvanim 'Perković', 'Paški most', 'Fiskalizacija', 'Sanader' etc. I sve nam ih kradu Srbi ne bi li ih iskoristili za svoj ulazak u EU.
22.01.2014. (11:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@apis, ok? @E.P., ne bih podcijenila Tarantina, litre krvi i organi koji lete na sve strane mogu lako zavarati. to je promišljeno pretjerivanje. Tarantino je, rekla bih, filmski Warhol, veliki reciklator filmske povijesti i građe, umjetnik kiča. zapravo (neo)pop umjetnik, a njegovi filmovi (neo)pop art. nađoh jednu finu rečenicu koja, govoreći o pop artu, (a kao da) govori i o Quentinu: "Pop art se javio kao razumska reakcija na društvo pretvoreno u golemi supermarket, te u široki skup ovisnika o filmu i drugim potrošnim masmedijskim kulturnim produktima." Antun Karaman, Opća povijest umjetnosti, Školska knjiga, Zagreb, 2004. pop umjetnost su i u vrijeme procvata mnogi doživljavali vulgarnom i plitkom, pa je izazivala podijeljene i burne reakcije, a repovi se za njom vuku i dandanas (recimo, baš pratim slučaj Žukova). no Tarantino je inače i pasionirani filmofil čija su djela, ujedno, i poigravanje filmskim doktrinama, kao i omage samom filmu (filmskim žanrovima, razdobljima, stilovima, ikonama itd.). treba biti dobro filmski potkovan za gledati Tarantina s razumijevanjem, tada ga je već moguće nijansirati (od njegovih lošijih faza do neporecivo briljantnih). @semper, čini mi se da po žanru kod nas mahom prevladavaju scenariji za trilere i horore.
22.01.2014. (21:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tako se Tarantino našao u scenariju vlastitog života, barem onog umjetničkog :-)... Baš tim pretjerivanjem, ispod kojeg doista mogu iščitati angst, izvanredno oslikava čovjeka, osobito današnjeg. Strip-majstor filmskog ekrana... Mislim da ga je nemoguće iskopirati, možda oponašati...
25.01.2014. (13:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
apis
Nekada sam se i ja začuđeno zapitaola gdje se sreća nalazi
22.01.2014. (10:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
edo
Meni uopće nije jasno po čemu je taj Tarantino neka rediteljska legenda. U svojim filmovima troši na cisterne umjetne krvi, ruke, noge, glave i ostali organi frcaju na sve strane, a mrtvi se broje na stotine. I to je to. Njegov bi se umjetnički opus dao opisati u tri riječi: ubij, nabij, razbij. Bez veze.
22.01.2014. (11:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
Ma što je to ako se usporedi s našim scenarijima zvanim 'Perković', 'Paški most', 'Fiskalizacija', 'Sanader' etc. I sve nam ih kradu Srbi ne bi li ih iskoristili za svoj ulazak u EU.
22.01.2014. (11:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
@apis, ok?
@E.P., ne bih podcijenila Tarantina, litre krvi i organi koji lete na sve strane mogu lako zavarati. to je promišljeno pretjerivanje. Tarantino je, rekla bih, filmski Warhol, veliki reciklator filmske povijesti i građe, umjetnik kiča. zapravo (neo)pop umjetnik, a njegovi filmovi (neo)pop art. nađoh jednu finu rečenicu koja, govoreći o pop artu, (a kao da) govori i o Quentinu: "Pop art se javio kao razumska reakcija na društvo pretvoreno u golemi supermarket, te u široki skup ovisnika o filmu i drugim potrošnim masmedijskim kulturnim produktima." Antun Karaman, Opća povijest umjetnosti, Školska knjiga, Zagreb, 2004. pop umjetnost su i u vrijeme procvata mnogi doživljavali vulgarnom i plitkom, pa je izazivala podijeljene i burne reakcije, a repovi se za njom vuku i dandanas (recimo, baš pratim slučaj Žukova). no Tarantino je inače i pasionirani filmofil čija su djela, ujedno, i poigravanje filmskim doktrinama, kao i omage samom filmu (filmskim žanrovima, razdobljima, stilovima, ikonama itd.). treba biti dobro filmski potkovan za gledati Tarantina s razumijevanjem, tada ga je već moguće nijansirati (od njegovih lošijih faza do neporecivo briljantnih).
@semper, čini mi se da po žanru kod nas mahom prevladavaju scenariji za trilere i horore.
22.01.2014. (21:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
samohranamajka
Tako se Tarantino našao u scenariju vlastitog života, barem onog umjetničkog :-)... Baš tim pretjerivanjem, ispod kojeg doista mogu iščitati angst, izvanredno oslikava čovjeka, osobito današnjeg. Strip-majstor filmskog ekrana... Mislim da ga je nemoguće iskopirati, možda oponašati...
25.01.2014. (13:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
upravo to @mamo, i mene Tarantinov rukopis asocira na strip (a ta se riječ u njegovom slučaju zaista može čitati kroz njena oba značenja).
26.01.2014. (10:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...