Hehehe! Podsusedaš, već su me neki drugi ljudi ozbiljno pitali jel to meni neka opsesija ili što!
Moj je stav da sve stvari treba moći pogledati i iz drugog ugla, jer nam takvi "drugi pogledi" mogu dati neku posve novu perspektivu. Tako je i sa ovom stazom - većina ljudi je percipirala da tu "nekaj ne štima", no da bi se to popravilo treba detaljno specificarti "kaj to ne štima" - pa sam to ja i napravio. ;o)
Sjećaš li se onog posta o drvoredu u Horvaćanskoj? Svima nama je on poznat, no rijetki ga poimaju u cjelini - i tek kad sam ja tamo nabrojao 795 stabala onda se vidi kolika je to količina drveća. Jer "puno stabala" nam zapravo ne govori osobito puno, zar ne - to može biti i 450, 150, 400 i 795 .... tako da je ovaj egzaktan podatak zapravo puno slikovitiji.
Zapravo, to ste već svi vjerojatno skužili, cijeli ovaj blog je zapravo o gledanju Zagreba na drugi način - gore umjesto pod noge, iza ćoška umjesto ravno, egzaktno umjesto općenito ... ili nekad baš općenito kad svi nešto gledaju samo egzaktno. Glavno da je drugačije. I meni zanimljivo. ;o)))))
29.11.2013. (13:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
I meni su zanimljivi drugačiji pogledi, a rubnjaci su posebna priča još iz davnih osnovnoškolskih dana i bicikla :-)). Kaj se biciklističkih staza tiče, "zanimljiva" mi po Vukovarskoj uz Green Gold: na sjevernoj strani pločnik je podijeljen po pola, bez oznaka koja je polovica biciklistička. Da mi znanac nije rekao da je u tom slučaju uvijek ona bliža cesti, ne bih znala. Ali, pazi li čuda, na južnoj strani, tj. pločnik na istom tom dijelu Vukovarske s druge strane ima označenu biciklističku staze dalje od ceste :-)). Tko se tu treba dogovoriti :-)).
30.11.2013. (07:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ljutica
Hvale vrijedna analiza nečeg što nazivaju biciklističkom stazom. Meni osobno je to crtanje nekakvih crta po nogostupu besmisleno. Grad nije ništa postigao tih crtama jer pješaci se uopće ne obaziru na te crte, a bogme ni velik broj biciklista. Jedina svrha im je da policija može kažnjavati bicikliste, gradonačelnik se može hvaliti da nešto "dela" po tom pitanju, a netko zarađuje grdne pare na tim radovima. Ono što me posebno nervira su ti rubnjaci. Oni bi morali biti na visini 0 cm i točka. Ne 1 cm, ne 2 cm i posebno ne više od toga. I trebali bi biti na visini 0 cm po CIJELOJ širini prijelaza. Ako je bic staza onda je bic staza i po njoj bi se trebalo voziti bez stalnog nadizanja prednjeg kotača. Kod bicikala sa velikim kotačima još se i može projuriti po 0-2 cm, ali kad voziš bicikle sa 20" kotačima to je već dekomodiranje u vožnji. Prijelazi preko pješačkog bi također morali biti označeni jer nema smisla malo voziti pa malo gurati bicikl. Ako se šećemo onda se šećemo. Ako se vozimo onda se valjda vozimo. Po besmislenim propisima koji su trenutno na snazi, trebali bi 90% vremena gurati bicikl, a 10% se voziti (ako se držimo nogostupa). Tu zabranu vožnje nogostupom ionako treba ukinuti jer je besmislena i služi samo punjenju proračuna. O vožnji po cesti među autima nema smisla ni razgovarati, jer ako idem nekamo sa svojom malodobnom djecom, onda je vjerojatno i gradonačelniku jasno da nebumo mama i ja vozili po cesti dok se moje dijete od 7 godina vozi nogostupom. Ili kak pametni policajci vele, neka guramo bicikl tamo gdje nema tih famoznih crta. Želim prave staze i trake, odvojene od automobila i naročito odvojene od pješaka. Želim biciklističke semafore. Želim 0 cm rubnjake. Želim da me ne maltretira policija na svakom čošku. Želim amsterdemizaciju Zagreba i ne pristajem na manju razinu uređenosti i opremljenosti. Želim mogućnost prijevoza bicikala sredstvima javnog prijevoza. Želim da na mjestu planera u gradu bude zaposlena osoba koja zna o čemu pričam i koja se i sama vozi na posao biciklom. Novaca ima u strukturnim fondovima EU, samo treba netko pametan napisati projekt za to. I trebamo vršiti stalan pritisak na gradsku vlast da konačno shvate što trebaju napraviti i da je ovo što rade možda i još gore nego da ne rade ništa.
30.11.2013. (11:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ljutice, da, krajnji nam je cilj svima sve ovo što si napisala, no, na žalost, čini mi se da smo (još uvijek) suočeni sa dva velika problema što se tiče biciklističke infrastrukture u gradu:
1. Još uvijek ne vidim iskrenu volju i želju da se pomogne biciklistima, već se sve akcije svode na "pro forma" akcije radi prestiža i dobivanja bodova.
2. A kad se i pokaže iskrica dobre volje, tad mi se čini da jednostavno nedostaje poznavanje problematike i mogućih rješenja ... kao da o biciklističkim stazama odlučuje netko tko u životu nije sjeo na bicikl.
Kaj se tiče ovog prvog, tu, na žalost, mi ne možemo pomoći ... no, kod ovoga drugoga itekako možemo pokazujući što sada ne valja i kako se to može rješiti na dobar način koji zadovoljava i bicikliste i ostale sudionike u prometu. To je misija koju ja vidim kao svoju .... a oko točke br. 1 ... o njoj dajem svoje mišljenje na izborima. ;o)
03.12.2013. (10:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Podsusedaš
Da ti nemaš neki opsesivno kompulzivni poremećaj mjerenja visina rubnjaka :D?
29.11.2013. (12:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Hehehe!
Podsusedaš, već su me neki drugi ljudi ozbiljno pitali jel to meni neka opsesija ili što!
Moj je stav da sve stvari treba moći pogledati i iz drugog ugla, jer nam takvi "drugi pogledi" mogu dati neku posve novu perspektivu. Tako je i sa ovom stazom - većina ljudi je percipirala da tu "nekaj ne štima", no da bi se to popravilo treba detaljno specificarti "kaj to ne štima" - pa sam to ja i napravio. ;o)
Sjećaš li se onog posta o drvoredu u Horvaćanskoj? Svima nama je on poznat, no rijetki ga poimaju u cjelini - i tek kad sam ja tamo nabrojao 795 stabala onda se vidi kolika je to količina drveća. Jer "puno stabala" nam zapravo ne govori osobito puno, zar ne - to može biti i 450, 150, 400 i 795 .... tako da je ovaj egzaktan podatak zapravo puno slikovitiji.
Zapravo, to ste već svi vjerojatno skužili, cijeli ovaj blog je zapravo o gledanju Zagreba na drugi način - gore umjesto pod noge, iza ćoška umjesto ravno, egzaktno umjesto općenito ... ili nekad baš općenito kad svi nešto gledaju samo egzaktno.
Glavno da je drugačije. I meni zanimljivo. ;o)))))
29.11.2013. (13:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
I meni su zanimljivi drugačiji pogledi, a rubnjaci su posebna priča još iz davnih osnovnoškolskih dana i bicikla :-)).
Kaj se biciklističkih staza tiče, "zanimljiva" mi po Vukovarskoj uz Green Gold: na sjevernoj strani pločnik je podijeljen po pola, bez oznaka koja je polovica biciklistička. Da mi znanac nije rekao da je u tom slučaju uvijek ona bliža cesti, ne bih znala. Ali, pazi li čuda, na južnoj strani, tj. pločnik na istom tom dijelu Vukovarske s druge strane ima označenu biciklističku staze dalje od ceste :-)).
Tko se tu treba dogovoriti :-)).
30.11.2013. (07:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ljutica
Hvale vrijedna analiza nečeg što nazivaju biciklističkom stazom. Meni osobno je to crtanje nekakvih crta po nogostupu besmisleno. Grad nije ništa postigao tih crtama jer pješaci se uopće ne obaziru na te crte, a bogme ni velik broj biciklista. Jedina svrha im je da policija može kažnjavati bicikliste, gradonačelnik se može hvaliti da nešto "dela" po tom pitanju, a netko zarađuje grdne pare na tim radovima. Ono što me posebno nervira su ti rubnjaci. Oni bi morali biti na visini 0 cm i točka. Ne 1 cm, ne 2 cm i posebno ne više od toga. I trebali bi biti na visini 0 cm po CIJELOJ širini prijelaza. Ako je bic staza onda je bic staza i po njoj bi se trebalo voziti bez stalnog nadizanja prednjeg kotača. Kod bicikala sa velikim kotačima još se i može projuriti po 0-2 cm, ali kad voziš bicikle sa 20" kotačima to je već dekomodiranje u vožnji. Prijelazi preko pješačkog bi također morali biti označeni jer nema smisla malo voziti pa malo gurati bicikl. Ako se šećemo onda se šećemo. Ako se vozimo onda se valjda vozimo. Po besmislenim propisima koji su trenutno na snazi, trebali bi 90% vremena gurati bicikl, a 10% se voziti (ako se držimo nogostupa). Tu zabranu vožnje nogostupom ionako treba ukinuti jer je besmislena i služi samo punjenju proračuna. O vožnji po cesti među autima nema smisla ni razgovarati, jer ako idem nekamo sa svojom malodobnom djecom, onda je vjerojatno i gradonačelniku jasno da nebumo mama i ja vozili po cesti dok se moje dijete od 7 godina vozi nogostupom. Ili kak pametni policajci vele, neka guramo bicikl tamo gdje nema tih famoznih crta. Želim prave staze i trake, odvojene od automobila i naročito odvojene od pješaka. Želim biciklističke semafore. Želim 0 cm rubnjake. Želim da me ne maltretira policija na svakom čošku. Želim amsterdemizaciju Zagreba i ne pristajem na manju razinu uređenosti i opremljenosti. Želim mogućnost prijevoza bicikala sredstvima javnog prijevoza. Želim da na mjestu planera u gradu bude zaposlena osoba koja zna o čemu pričam i koja se i sama vozi na posao biciklom. Novaca ima u strukturnim fondovima EU, samo treba netko pametan napisati projekt za to. I trebamo vršiti stalan pritisak na gradsku vlast da konačno shvate što trebaju napraviti i da je ovo što rade možda i još gore nego da ne rade ništa.
30.11.2013. (11:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Ljutice, da, krajnji nam je cilj svima sve ovo što si napisala, no, na žalost, čini mi se da smo (još uvijek) suočeni sa dva velika problema što se tiče biciklističke infrastrukture u gradu:
1. Još uvijek ne vidim iskrenu volju i želju da se pomogne biciklistima, već se sve akcije svode na "pro forma" akcije radi prestiža i dobivanja bodova.
2. A kad se i pokaže iskrica dobre volje, tad mi se čini da jednostavno nedostaje poznavanje problematike i mogućih rješenja ... kao da o biciklističkim stazama odlučuje netko tko u životu nije sjeo na bicikl.
Kaj se tiče ovog prvog, tu, na žalost, mi ne možemo pomoći ... no, kod ovoga drugoga itekako možemo pokazujući što sada ne valja i kako se to može rješiti na dobar način koji zadovoljava i bicikliste i ostale sudionike u prometu.
To je misija koju ja vidim kao svoju .... a oko točke br. 1 ... o njoj dajem svoje mišljenje na izborima. ;o)
03.12.2013. (10:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...