Lijep post. Mogao bi se obraditi i dio grada od črnomerca prema zapadu. Po bologni se baš ne usudim biciklom, a i onaj pločnik nije najsretnije riješenje.
12.07.2012. (11:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
U Zgb povremeno dolazim biciklom iz Vzd i koliko god je problem promet na staroj cesti Zgb-Vzd, najveci problem su mi zadnji kilometri, od Sesveta do Maksimira. Na takve relacije idem cestovnim biciklom koji je osjetljiv na rubnike, rupe, prepreke i nakon trazenja i isprobavanja, vratio sam se prvoj ruti, po crti do tramvajskih tracnica. Malo je nezgodno, mora se voziti brzo. Nuzna je jedna dobra magistralna biciklisticka staza od istocnog do zapadnog kraja grada, kao i jedna kojom bi biciklisti koji dolaze sa sjevera mogli nastaviti put prema jugu, a da sigurno produ kroz Zgb. Zgb biciklisticka mreza bi se onda trebala planirati i razvijati od tih magistralnih pravaca.
12.07.2012. (11:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tražim si trasu od španskog do borongaja, prvi pokušaj po aveniji odbio me odmah ponajviše radi nagutavanja ispušnih plinova, a onda radi čestih prelazaka preko križanja, i zaustavljanja i nerviranja radi onih semafora koje treba pritiskat pa čekat bogojavljenje, pa na kraju kršit zakone i vozit kroz crveno kao i svi biciklisti po zagrebu. Na kraju se odlučila za vožnju nasipom, skroz je zaobilazno, ali se makar cijelo vrijeme vozim, a tu i tamo mi piri frižak zrakić. I odmah na prvu, moja ocjena za biciklističke staze u zagrebu je jako, jako, jako loša, a na mnogim mjestima i opasna po život, i, da, eto, nažalost, a grad je tako lijepo ravan...
12.07.2012. (14:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Podsusedaš, sjećaš li se onog posta u kojem sam opisivao put od centra prema Španskom (pored TOZ-a pa preko starog groblja na Oranicama i u Špansko)? Ta ti je trasa skroz OK i za Podsused, na kraju se dosta voziš Samoborskom koja je ipak bolja od Aleje Bologne. Bojim se da na tom potezu nemaš puno boljeg rješenja jer fale ulice u smjeru istok-zapad, a i bregovi su vrlo blizu Ilici . Na toj strani bi isto jako dobro došla neka biciklistička staza uz prugu kao i ona za Sesvete, samo što je ovdje koridor uži i neuredan - trebalo bi urediti trasu Samoborčeka, to bi bilo najbolje rješenje za sve!
Udovac, potpuno se slažem sa tobom, taj dio je vrlo nezahvalan za vožnju, čak i kada ti bicikl tolerira rubnjake, a tebi je onda još i više. Zaista bi terbalo napraviti par magistralnih pravaca, bilo izgradnjom staza bilo (još bolje po meni) označavanjem staza kroz manje prometne ulice.
Ani ram, stazu uz Aveniju niti ja ne volim, prebučna je i smrdljiva, a semafori su bycicle-unfriendly programirani. (bit će postova o njima). Možeš kao alternativu probati stazu kroz Rudeš i Trešnjevku (vidi moj post: http://nepoznatizagreb.blog.hr/2011/11/1629627839/font-colorcc0000precko-j elacic-plac-biciklom-u-35-minutafont.html ) i onda se kod Trešnjevačkog placa prebaciš na Vukovarsku. Dio do Trešnjevačkog placa i od Savske po Vukovarskoj je sasvim ugodan,a za onaj mali komadić Vukovarske se moraš snaći. Na kraju od Vukovarske slijediš trasu potoka Blizneca (vidi link na taj post u mom postu kojeg si komentirala) prema Borongaju. Druga alternativa bi bilo kao u prijedlogu malo prije preko Rudeša do centra, zatim zelenim valom do Džamije i onda se spustiti na Branimirovu i slijediti trasu koju sam opisao u današnjem postu.
Kao što vidiš, nema idealne kombinacije jer fale magistralni smjerovi, no može se smisliti ponešto pa svaki put drugim smjerom. ;o)
12.07.2012. (16:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ok, tnks, :) ma bicikl je najbolji način za upoznavanje većih gradova, kakogod okreneš, pa čak i kad su staze ovako nasjeckane i ne baš najbolje posložene...
13.07.2012. (13:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
__neven__
Bravo za post, i ideju i realizaciju...
13.07.2012. (19:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Podsusedaš
Lijep post. Mogao bi se obraditi i dio grada od črnomerca prema zapadu. Po bologni se baš ne usudim biciklom, a i onaj pločnik nije najsretnije riješenje.
12.07.2012. (11:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sredovječni udovac
U Zgb povremeno dolazim biciklom iz Vzd i koliko god je problem promet na staroj cesti Zgb-Vzd, najveci problem su mi zadnji kilometri, od Sesveta do Maksimira. Na takve relacije idem cestovnim biciklom koji je osjetljiv na rubnike, rupe, prepreke i nakon trazenja i isprobavanja, vratio sam se prvoj ruti, po crti do tramvajskih tracnica. Malo je nezgodno, mora se voziti brzo. Nuzna je jedna dobra magistralna biciklisticka staza od istocnog do zapadnog kraja grada, kao i jedna kojom bi biciklisti koji dolaze sa sjevera mogli nastaviti put prema jugu, a da sigurno produ kroz Zgb. Zgb biciklisticka mreza bi se onda trebala planirati i razvijati od tih magistralnih pravaca.
12.07.2012. (11:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ani ram
Tražim si trasu od španskog do borongaja, prvi pokušaj po aveniji odbio me odmah ponajviše radi nagutavanja ispušnih plinova, a onda radi čestih prelazaka preko križanja, i zaustavljanja i nerviranja radi onih semafora koje treba pritiskat pa čekat bogojavljenje, pa na kraju kršit zakone i vozit kroz crveno kao i svi biciklisti po zagrebu.
Na kraju se odlučila za vožnju nasipom, skroz je zaobilazno, ali se makar cijelo vrijeme vozim, a tu i tamo mi piri frižak zrakić.
I odmah na prvu, moja ocjena za biciklističke staze u zagrebu je jako, jako, jako loša, a na mnogim mjestima i opasna po život, i, da, eto, nažalost, a grad je tako lijepo ravan...
12.07.2012. (14:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Podsusedaš, sjećaš li se onog posta u kojem sam opisivao put od centra prema Španskom (pored TOZ-a pa preko starog groblja na Oranicama i u Špansko)? Ta ti je trasa skroz OK i za Podsused, na kraju se dosta voziš Samoborskom koja je ipak bolja od Aleje Bologne. Bojim se da na tom potezu nemaš puno boljeg rješenja jer fale ulice u smjeru istok-zapad, a i bregovi su vrlo blizu Ilici . Na toj strani bi isto jako dobro došla neka biciklistička staza uz prugu kao i ona za Sesvete, samo što je ovdje koridor uži i neuredan - trebalo bi urediti trasu Samoborčeka, to bi bilo najbolje rješenje za sve!
Udovac, potpuno se slažem sa tobom, taj dio je vrlo nezahvalan za vožnju, čak i kada ti bicikl tolerira rubnjake, a tebi je onda još i više. Zaista bi terbalo napraviti par magistralnih pravaca, bilo izgradnjom staza bilo (još bolje po meni) označavanjem staza kroz manje prometne ulice.
Ani ram, stazu uz Aveniju niti ja ne volim, prebučna je i smrdljiva, a semafori su bycicle-unfriendly programirani. (bit će postova o njima). Možeš kao alternativu probati stazu kroz Rudeš i Trešnjevku (vidi moj post: http://nepoznatizagreb.blog.hr/2011/11/1629627839/font-colorcc0000precko-j elacic-plac-biciklom-u-35-minutafont.html ) i onda se kod Trešnjevačkog placa prebaciš na Vukovarsku. Dio do Trešnjevačkog placa i od Savske po Vukovarskoj je sasvim ugodan,a za onaj mali komadić Vukovarske se moraš snaći. Na kraju od Vukovarske slijediš trasu potoka Blizneca (vidi link na taj post u mom postu kojeg si komentirala) prema Borongaju.
Druga alternativa bi bilo kao u prijedlogu malo prije preko Rudeša do centra, zatim zelenim valom do Džamije i onda se spustiti na Branimirovu i slijediti trasu koju sam opisao u današnjem postu.
Kao što vidiš, nema idealne kombinacije jer fale magistralni smjerovi, no može se smisliti ponešto pa svaki put drugim smjerom. ;o)
12.07.2012. (16:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Dio uz prugu je baš lijep i zelen :-)). Stvarno ga treba malo urediti :-)).
12.07.2012. (21:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ani ram
Ok, tnks, :) ma bicikl je najbolji način za upoznavanje većih gradova, kakogod okreneš, pa čak i kad su staze ovako nasjeckane i ne baš najbolje posložene...
13.07.2012. (13:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
__neven__
Bravo za post, i ideju i realizaciju...
13.07.2012. (19:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...