E moj gospon profešure!! Koja je to kašeta krivih ruzinavih brokava!!! :-(((
Mogu samo ovako virtualno dat podršku u dricavanju tih krivih ruzinavih brokava!!!
02.06.2012. (16:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Maturant_no2
Maturant sam i svjestan sam da je to što vi pišete istina. Ali istina uvijek ima dvije strane.Veliki dio onoga što ste napisali rade i nastavnici. Budući da namjeravam upisati psihologiju ovo me jako zanima pa sam znao razgovarati sa prijateljima i iz drugih škola(gimnazije i strukovne) o tome što ih muči ,a dobar dio sam i sam iskusio iako u manjem obimu jer sam odlikaš. -kašnjenje na satove -loše tumačenje gradiva kao posljedica lijenosti i nezainzeresiranosti(ako čitav razred kaže da mu nije jasno onda mu zasigurno nije jasno) Ako taj problem imaju samo pojedini nastavnici i mi na problem stalno bezuspješno ukazujemo onda bi netko trebao reagirati. -vezano za prethodno reagira se tek kada roditelji dignu frku pa ne znam zašto se čuditi kada roditelji upadaju u školu -prenošenje obiteljskih i osobnih problema i nervoza na satove -podcjenjivački odnos mnogih nastavnika prema učenicima -stvaranje suparničkog odnosa između učenika i nastavnika -ignoriranje ozbiljnih problema pojedinih učenika -isticanje(u svakom trenutku) negativnih strana učenika -pohvale su vrlo rijetke, a i kada postoje više su u svrhu ponižavanja drugog učenika(on može, ti ne možeš) -sa vaše strane zakoni se također zanemaruju. Nije bitno da li on vama paše ili ne ali ako je propisano koliko puta se neki učenik može pitati i koliko se kontrolni može pisati onda se toga treba držati. Ovo se vrlo često krši i daje lošu poruku jer ako nastavnici krše zakone onda možemo i mi. Zakon kaže da svakom učeniku treba objasniti ocjenu kou je dobio. Koliko od vas je to spremno učiniti? -davanje odličnih ocjena pojedincima bez obzira na trud. Ovo mi je najviše smetalo. Kriterij nije isti za sve i nije vezan za rad i trud. Iako ste i vi to naveli ja to smatram vašim problemom, a ne našim. -iz nekih razloga se kod nekih nastavnika zaostaje sa gradivom pa učenici dobiju malo prilika za popraviti ocjenu. Pred kraj godine kod takvih nastavnika samo se odjednom u imeniku uz tvoje ime pojavi 4-5 ocjena bez da si odgovarao ili na osnovu samo jednog odgovaranja. Kriteriji prečesto imaju veze sa svim osim sa znanjem. "Ko ste vi da to procijenite" uglavnom je totalni promašaj jer dobri đaci uglavnom vide koja je ocjena zaslužena, a koja ne.
Mogao bih još o tome ali ako stari nastavnici kritiziraju mlađe i suprotno onda je jasno da učenici nisu jedini problem. Moji roditelji i sami kažu da se na informacijama odmah vidi koje je gospon profesor, a tko je u školu zalutao. Otvoren sam za diskusiju ako ste zaista "gospodin profesor" i to vam nije ispod časti. -
02.06.2012. (17:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Svaka škola bi trebala donijeti kodeks ponašanja učenika, s točno utvrđenim sankcijama. Na početku školske godine uručiti kodeks roditeljima. Provesti sankcije, sve do izbacivanja, u slučaju kršenja kodeksa. Nadalje, dragi moji visokoobrazovani profesori, koji ste lokomotiva, koja ovu zemlju treba vući naprijed! Učahurili ste se u svoje škole i ništa. Za to vrijeme su poslodavci osnovali Hrvatsku udrugu poslodavaca, pomoću koje žare i pale te usmjeravaju zakone, odvjetnici Hrvatsku odvjetničku komoru, ljekarnici osnovali svoju Hrvatsku ljekarničku komoru, Javni bilježnici Javnobilježničku komoru, koja nam je nametnula ogromne pristojbe, od kojih javni bilježnici fenomenalno žive i nikom ništa što izrabljuju ljude, samo izgleda učitelji, profesori i ekonomisti nisu sposobni osnovati svoje strukovne komore kojima će drmati političkom scenom. Treba napraviti svoj lobi i lobirati. Ucjenjivati. Boriti se. Inače sve ode u propast!
02.06.2012. (17:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@ Maturant: to o čemu pišeš svakako je prisutno. A posljedica je negativne selekcije i višedesetljetnog zanemarivanja prosvjetnog sustava i konstantnog degradiranja društvenog statusa profesora, kao i rušenja autoriteta istih.
Rezultate si naveo. Ljudi idu linijom manjeg otpora jer se pitaju, zašto da se trudim. I krug je zatvoren.
Imaš li ideju kako to riješiti?
@ Lion: trebalo bi, ovo i ono. Svima je to jasno. Ali, ide se upravo u SUPROTNOM smjeru: učenika je moguće iz škole izbaciti uglavnom u teoriji, a sad se ide i na to da se ukinu ocjene na polugodištu, pisanje domaćih zadaća... Što je sljedeće?
02.06.2012. (23:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Maturant_no2
Drago mi je da ste me uvažili kao sugovornika iako bi me mnogi nazvali balavcem. Šta bih ja učinio? Sada bih mogao malo googlati i napraviti kompilaciju izreka raznih stručnjaka i ispasti pametan. Ali to mi nije namjera. Istina je da ja ustvari ne znam što bi tu trabalo napraviti jer je situacija u društvu takva da za ni jedan problem ne postoji jednoznačno i lagano rješenje. Ali tražio sam diskusiju pa mi eto. Sa svojih 19 godina smatram da mogu vidjeti probleme ali za rješavanje zasigurno mi treba još toliko godina. Priznat ću da ono što vas brine smeta i mnoge moje vršnjake koji za sebe drže da su normalni iako nas agresivna manjina uvjerava u suprotno. Odnosi se ponašanje manijaka kojem se ne može stati na kraj. U školi se zbog takvih ne može pratiti nastava. Ali tu ne staje jer ni ulicom ne može hodati da ti takvi ne zagorčavaju život. U noćnim izlalascima velike su šanse popušiti batine od takvih, a ako se braniš murija te jednako tretira. Čak su oni lukaviji i znaju kako treba pa obično ispadneš više kriv. Prijatelj mi je rekao da su njegova bratića u osnovnoj tukli svaki put kada bi dobio dobre ocjene i tako mi zaprijetili da se nije usudio nikome reći i zbog toga prolazio loše u školi. Oni nameću svoj primitivizam kao normalno ponašanje i teško se tome suprostaviti. Najgore je što su svjesni da im niko ništa ne može i da su kazne male čak i za ubojstvo i zato postaju sve agresivniji i onom na koga izaberu mogu uništiti život. Na moju sreću takvi se obično ne upisuju u bolje škole već u strukovne i tamo nekolicina takvih može uništiti čitavu školu i dovesti je na loš glas.Da se mogu upisati u gimnaziju i o tim školamam bi se pričalp kao lošim. Zato mislim da prvo vlada mora promijeniti zakone koje ovakvim debilima daju puno prilika da se poprave i u svakom takvom pokušajunetko tko shoće učiti i raditi strada. Nisam prepisao ono što vi kažete već odavno tako mislim jer sam i ja bio žrtva bulinga i znam da kako to djeluje Takvi su manjina kao što su manjina profesori koji loše rade. Nama je problem što jedan takav može stvoriti probleme koji su stalno prisutni pa se osjete u svim predmetima. U strukovnim školama još predaju ljudi koji nisu nastavnici i ne znaju raditi s djecom. Kad te takvi uzmu na pik onda je to gore od učenika siledžija i može ti sve upropastiti.. Za takve se u školi zna jer su bahati i prema drugim nastavnicima ali se ništa ne poduzima jer se kod nas svi boje manijaka. Oni imaju i neke veze pa im nitko ništa neće. Zato mislim da će u školama biti bolje kada bude bolje u državi. Ne može se početi rješavati problem u školama dok se prvo ne riješi izvan nje jer će se problem neprestano vraćati.
03.06.2012. (15:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Maturant_no2
Zaboravio sam reći da sam išao u školu sa nultom stopom tolerancije prema nasilju. Ova u koju sam ja išao u biti se trudila da se nasilje prikrije, a ne da se bori protiv njega. Ravnateljici je najvažnie bilo da se ništa ne dozna. Iako je na stranicama škole pisalo da se bori protiv nasilja u školi i izvan nje ono što se događalo ispred same škole nikada ih nije interesiralo . Čak su se pravili da ne vide što se događa umjesto da svaki put zovu policiju. Mobitele nismo smjeli nositi u školu pa nismo mogli nikoga nazvati ako su nas nasilnici čekali predškolom.
03.06.2012. (15:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@ Maturant: ako ti se da, čitaj moj blog od početka. Da vidiš kako sustav izgleda iz moje perspektive.
Ovo što si napisao prokomentirat ću ti kad uhvatim vremena.
A budući da vidim da si zainteresiran, svrati i na moj novi blog:
http://blog.vecernji.hr/darko-milosic/
03.06.2012. (16:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
abakus
Maturant
Pročitao sam tvoje komentare i mogu reći da te razumijem u potpunosti. Imaju i profesori "svoju stranu priče", ali to ipak ne znači da ova tvoja nije jednako vrijedna njihovoj. Ne želim ponavljati što si napisao, problemi su jasni, kako oni s kojima se suočavaju učenici poput tebe, tako i oni s kojima se suočavaju savjesniji profesori. Pitanje je što učiniti i koje je rješenje problema.
Rješenje je problema u tome da ti i svaki drugi mladi čovjek koji slično razmišlja sve ove probleme zapamti, da uči i odraste u vrijednog člana druptva i da ih potom, s pozicije odraslog čovjeka pokuša, ako se nađe na takvoj poziciji, riješiti na pravi način. A pravi je način uvođenje mogućnosti da se učenike koji više puta budu prijavljeni za uznemiravanje drugih i vrijeđanje profesora ili ometanje nastave može udaljiti iz škole na jedan kraći, pa dulji rok, a na kraju i trajno. I rješenje je također u uvođenju novčanih kazni za roditelje čija se djeca tako ponašaju. Pa makar bile i simbolične.
A na tebi je također da se jednoga dana kad se sam nađeš u ulozi roditelja jednog osnovno ili srednje školarca ne ponašaš prema profesorima prezrivo, da ih ne vrijeđaš i ne napadaš i da ne očekuješ da tvome djetetu daju petice bez njihovog pravog znanja i truda. I da takvo ponašanje aktivno sugeriraš svim drugim roditeljima.
To su rješenja.
Srdačan pozdrav i sve najbolje u budućem školovanju i životu ti želim.
@abakus
05.06.2012. (22:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
06.06.2012. (09:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mariano Aureliano
Mladi odrastaju u društvu koje im uvelike nudi samo smeće, u medijima, na reklamama, svugdje. Kriza mladih, naravno, proizlazi iz krize društva. Pogledajmo samo kakvo smeće nude RTL, NOVA TV, RTL 2 ili DOMA pa i druge, lokalne televizije, a naravno i sam HTV, iako u ponešto manjoj mjeri. Taj trash je toliko jadan i ispod svakog nivoa da se čovjek zaista pita živi li u zoni sumraka. Mladi ni na koji način nisu zaštićeni pred silno agresivnom reklamnom ofenzivom proizvođača komunikacijskih tehnologija; društvo uopće ne vidi opasnost koja se krije u svemu tome. S druge strane, u nas je vrlo slabo razvijena socijalna inteligencija, posvuda prevladava društveni autizam. U parku što ga okružuju stambene zgrade s nekoliko tisuća stanara huligani cijele noći galame i razbijaju i osim mene i moje supruge nitko, ama baš nitko ne nalazi za shodno nazvati policiju. Društveni je autizam i debilizam u nas narastao do takvih razmjera te se zaista nameće zaključak da smo i zaslužili sve to što nam se događa. Nitko ne prijavljuje kršenja zakona Državnom inspektoratu, nitko se ne buni protiv nasilja koje ZET čini nad svojim korisnicima, nitko ne reagira ni zbog čega (kad kažem nitko, mislim, naravno, gotovo nitko). Želimo li škole s odgovornijim i pristojnijim učenicima koji će više cijeniti rad i barem na elementarnoj osnovi poštovati učitelje (na onoj osnovi na kojoj se poštuju odrasli), najprije, kako ja to shvaćam, moramo pod hitno izaći iz toga društvenoga autizma u kojem tavorimo. Vlada, stručnjaci društvenih znanosti i mediji u tome mogu puno učiniti mobiliziranjem društvene odgovornosti umjesto isključivim bavljenjem ekonomskim pitanjima, no čini mi se da su i naši političari, ma kojeg političkog i svjetonazorskog predznaka bili, kao i naši vrli intelektualci i javni radnici u biti podjednako autistični i nezainteresirani. U društvu sveopćeg autizma nerealno je očekivati odgovorne i čestite mlade ljude. Mozak im jednostavno nije imao modele socijalnog ponašanja kao uzore po kojima bi se razvijao. Mi smo društvo blaziranih i tupih građana koji ne reagiraju, koje ne zanima, koji nisu zainteresirani. Pa neka nam bude onda.
09.06.2012. (10:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
probleme u školstvu nije lako riješiti ima ovdje u ovoj diskusiji nešto baš simptomatično za te probleme i njihovo riješavanje : posao koji rade većina profesora radi s velikim znanjem i trudom. Sada se vidi i sa dobrim želucem. Ali... Oni koji su na strani profesora neznalice, ne shvaćaju ozbiljno taj posao i koji u biti grieše baš kao ljudi i profesionalci .su u manjini . Zbog čega su onda svi, ali svi, školstvom nezadovoljni, te nam stalno pristižu novii sve dramatičniji vapaji i pozivi u pomoć sa strane učenika a također kao što vidimo i čitavih profesorskih vijeća . Nema smisla tražiti uzroke u medijima ili iZVAN školskoga sustava. Samo se treba međutim zapitati kako taj SUSTAV , od Ministra do čistačice -funkcionira. Počenimo od vrha. jest da je Jovanović donio novi duh , nove ideje . ali .. Nema taj čovejk iskustva i znanja u vezi sa ustrojem , funkcijom i međuljdskom konstalacijom odnosa u školama , u praksi . NEMA , I tu je probem . Nije on bio taj kojega je učenik izvrieđao, kojem se probušili gume , kojem je Vijeće učitelja poništilo ocjenu ..itd . Koji je radio natprosječno , ili ne radio jednako bio plaćen Slijedeći je problem Ravnatelja koji su ne jednom već prozvani nostejima korupcije u školama. Sad ja va spitam kakav je status profesora koji je svoje mejsto PLATIO ravnatelju prema onome koji je tu zaostao još iz prošloga doba ?O kome ravatelj ima lošije mišljenje ?
10.06.2012. (15:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
drago mi je da se, osim tvoje strane kao profesora (a slažem se s izrekom da su nastavnici ugrožena vrsta, a ne učenici), a i ovog dečka - maturanta.
i ljuti me što se napravila halabuka (a to su djeca kriva jer znaju izraziti svoja prava, a svoje odgovornosti - učenje ne) oko ovogodišnje mature, tj. hrvatskoj jezika..
i to vezano za par pitanja razumijevanja teksta. prestrašno...
11.06.2012. (11:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
in
da ovo mi je poznato, preneraze se kada im javnost dođe u školske rupe. u te rupe policija ne dolazi, dječja pravobraniteljica mila jelavić sakriva slučajeve zlostavljanja djece u školi....kao bogovi su bili do nedavno, ali komunistički ovi bogovi su bili i obrazovani , danas su djeca obrazovanija od njih. ima ih od stare kvalitete, ali svi i stari i novi su suučesnici u zlostavljanju u školi, otkaz im nitko nije mogao dati, krađa prava roditelja i djece su uporna i trajna praksa, apsolutna neobrazovanost o ovim pravima, krađa ocjena- totalno sakrivena situacija, državni testovi ne prate udžbenike, čak ima i suprotnih odgovora od onih učenih, nastavnici šute o tome,pobjeđuju na natjecanjima uvijek iste škole, bliše ministarstvu školstva... inspektori ne rade a kada rade to je prijevara- ništa ne naprave- kao oni dođu, ja ih pitala što dalje rade- nisu znali odgovoriti...vjerujte ovo je zmijsko leglo , osobno sam pričala i vidjela, prijetili mi- svi u ministarstvu, jer se raspitujem. Kažete uznemirio ih izvještaj iz škole u javnosti-ha ha ha... Sigurno više nego uznemirio. ugled bogova i praksa kriminalaca i zločinaca. to je formula uglednika u hrv.
05.08.2012. (21:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
geomir
E moj gospon profešure!!
Koja je to kašeta krivih ruzinavih brokava!!! :-(((
Mogu samo ovako virtualno dat podršku
u dricavanju tih krivih ruzinavih brokava!!!
02.06.2012. (16:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Maturant_no2
Maturant sam i svjestan sam da je to što vi pišete istina. Ali istina uvijek ima dvije strane.Veliki dio onoga što ste napisali rade i nastavnici. Budući da namjeravam upisati psihologiju ovo me jako zanima pa sam znao razgovarati sa prijateljima i iz drugih škola(gimnazije i strukovne) o tome što ih muči ,a dobar dio sam i sam iskusio iako u manjem obimu jer sam odlikaš.
-kašnjenje na satove
-loše tumačenje gradiva kao posljedica lijenosti i nezainzeresiranosti(ako čitav razred kaže da mu nije jasno onda mu zasigurno nije jasno) Ako taj problem imaju samo pojedini nastavnici i mi na problem stalno bezuspješno ukazujemo onda bi netko trebao reagirati.
-vezano za prethodno reagira se tek kada roditelji dignu frku pa ne znam zašto se čuditi kada roditelji upadaju u školu
-prenošenje obiteljskih i osobnih problema i nervoza na satove
-podcjenjivački odnos mnogih nastavnika prema učenicima
-stvaranje suparničkog odnosa između učenika i nastavnika
-ignoriranje ozbiljnih problema pojedinih učenika
-isticanje(u svakom trenutku) negativnih strana učenika
-pohvale su vrlo rijetke, a i kada postoje više su u svrhu ponižavanja drugog učenika(on može, ti ne možeš)
-sa vaše strane zakoni se također zanemaruju. Nije bitno da li on vama paše ili ne ali ako je propisano koliko puta se neki učenik može pitati i koliko se kontrolni može pisati onda se toga treba držati. Ovo se vrlo često krši i daje lošu poruku jer ako nastavnici krše zakone onda možemo i mi. Zakon kaže da svakom učeniku treba objasniti ocjenu kou je dobio. Koliko od vas je to spremno učiniti?
-davanje odličnih ocjena pojedincima bez obzira na trud. Ovo mi je najviše smetalo. Kriterij nije isti za sve i nije vezan za rad i trud. Iako ste i vi to naveli ja to smatram vašim problemom, a ne našim.
-iz nekih razloga se kod nekih nastavnika zaostaje sa gradivom pa učenici dobiju malo prilika za popraviti ocjenu. Pred kraj godine kod takvih nastavnika samo se odjednom u imeniku uz tvoje ime pojavi 4-5 ocjena bez da si odgovarao ili na osnovu samo jednog odgovaranja.
Kriteriji prečesto imaju veze sa svim osim sa znanjem. "Ko ste vi da to procijenite" uglavnom je totalni promašaj jer dobri đaci uglavnom vide koja je ocjena zaslužena, a koja ne.
Mogao bih još o tome ali ako stari nastavnici kritiziraju mlađe i suprotno onda je jasno da učenici nisu jedini problem. Moji roditelji i sami kažu da se na informacijama odmah vidi koje je gospon profesor, a tko je u školu zalutao. Otvoren sam za diskusiju ako ste zaista "gospodin profesor" i to vam nije ispod časti.
-
02.06.2012. (17:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lion queen
Svaka škola bi trebala donijeti kodeks ponašanja učenika, s točno utvrđenim sankcijama. Na početku školske godine uručiti kodeks roditeljima. Provesti sankcije, sve do izbacivanja, u slučaju kršenja kodeksa. Nadalje, dragi moji visokoobrazovani profesori, koji ste lokomotiva, koja ovu zemlju treba vući naprijed! Učahurili ste se u svoje škole i ništa. Za to vrijeme su poslodavci osnovali Hrvatsku udrugu poslodavaca, pomoću koje žare i pale te usmjeravaju zakone, odvjetnici Hrvatsku odvjetničku komoru, ljekarnici osnovali svoju Hrvatsku ljekarničku komoru, Javni bilježnici Javnobilježničku komoru, koja nam je nametnula ogromne pristojbe, od kojih javni bilježnici fenomenalno žive i nikom ništa što izrabljuju ljude, samo izgleda učitelji, profesori i ekonomisti nisu sposobni osnovati svoje strukovne komore kojima će drmati političkom scenom. Treba napraviti svoj lobi i lobirati. Ucjenjivati. Boriti se. Inače sve ode u propast!
02.06.2012. (17:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gospon profesor
@ Maturant: to o čemu pišeš svakako je prisutno. A posljedica je negativne selekcije i višedesetljetnog zanemarivanja prosvjetnog sustava i konstantnog degradiranja društvenog statusa profesora, kao i rušenja autoriteta istih.
Rezultate si naveo. Ljudi idu linijom manjeg otpora jer se pitaju, zašto da se trudim. I krug je zatvoren.
Imaš li ideju kako to riješiti?
@ Lion: trebalo bi, ovo i ono. Svima je to jasno. Ali, ide se upravo u SUPROTNOM smjeru: učenika je moguće iz škole izbaciti uglavnom u teoriji, a sad se ide i na to da se ukinu ocjene na polugodištu, pisanje domaćih zadaća... Što je sljedeće?
02.06.2012. (23:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Maturant_no2
Drago mi je da ste me uvažili kao sugovornika iako bi me mnogi nazvali balavcem. Šta bih ja učinio? Sada bih mogao malo googlati i napraviti kompilaciju izreka raznih stručnjaka i ispasti pametan. Ali to mi nije namjera. Istina je da ja ustvari ne znam što bi tu trabalo napraviti jer je situacija u društvu takva da za ni jedan problem ne postoji jednoznačno i lagano rješenje. Ali tražio sam diskusiju pa mi eto.
Sa svojih 19 godina smatram da mogu vidjeti probleme ali za rješavanje zasigurno mi treba još toliko godina.
Priznat ću da ono što vas brine smeta i mnoge moje vršnjake koji za sebe drže da su normalni iako nas agresivna manjina uvjerava u suprotno.
Odnosi se ponašanje manijaka kojem se ne može stati na kraj. U školi se zbog takvih ne može pratiti nastava. Ali tu ne staje jer ni ulicom ne može hodati da ti takvi ne zagorčavaju život. U noćnim izlalascima velike su šanse popušiti batine od takvih, a ako se braniš murija te jednako tretira. Čak su oni lukaviji i znaju kako treba pa obično ispadneš više kriv.
Prijatelj mi je rekao da su njegova bratića u osnovnoj tukli svaki put kada bi dobio dobre ocjene i tako mi zaprijetili da se nije usudio nikome reći i zbog toga prolazio loše u školi. Oni nameću svoj primitivizam kao normalno ponašanje i teško se tome suprostaviti. Najgore je što su svjesni da im niko ništa ne može i da su kazne male čak i za ubojstvo i zato postaju sve agresivniji i onom na koga izaberu mogu uništiti život. Na moju sreću takvi se obično ne upisuju u bolje škole već u strukovne i tamo nekolicina takvih može uništiti čitavu školu i dovesti je na loš glas.Da se mogu upisati u gimnaziju i o tim školamam bi se pričalp kao lošim.
Zato mislim da prvo vlada mora promijeniti zakone koje ovakvim debilima daju puno prilika da se poprave i u svakom takvom pokušajunetko tko shoće učiti i raditi strada.
Nisam prepisao ono što vi kažete već odavno tako mislim jer sam i ja bio žrtva bulinga i znam da kako to djeluje
Takvi su manjina kao što su manjina profesori koji loše rade. Nama je problem što jedan takav može stvoriti probleme koji su stalno prisutni pa se osjete u svim predmetima.
U strukovnim školama još predaju ljudi koji nisu nastavnici i ne znaju raditi s djecom. Kad te takvi uzmu na pik onda je to gore od učenika siledžija i može ti sve upropastiti.. Za takve se u školi zna jer su bahati i prema drugim nastavnicima ali se ništa ne poduzima jer se kod nas svi boje manijaka. Oni imaju i neke veze pa im nitko ništa neće. Zato mislim da će u školama biti bolje kada bude bolje u državi. Ne može se početi rješavati problem u školama dok se prvo ne riješi izvan nje jer će se problem neprestano vraćati.
03.06.2012. (15:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Maturant_no2
Zaboravio sam reći da sam išao u školu sa nultom stopom tolerancije prema nasilju. Ova u koju sam ja išao u biti se trudila da se nasilje prikrije, a ne da se bori protiv njega. Ravnateljici je najvažnie bilo da se ništa ne dozna. Iako je na stranicama škole pisalo da se bori protiv nasilja u školi i izvan nje ono što se događalo ispred same škole nikada ih nije interesiralo . Čak su se pravili da ne vide što se događa umjesto da svaki put zovu policiju. Mobitele nismo smjeli nositi u školu pa nismo mogli nikoga nazvati ako su nas nasilnici čekali predškolom.
03.06.2012. (15:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gospon profesor
@ Maturant: ako ti se da, čitaj moj blog od početka. Da vidiš kako sustav izgleda iz moje perspektive.
Ovo što si napisao prokomentirat ću ti kad uhvatim vremena.
A budući da vidim da si zainteresiran, svrati i na moj novi blog:
http://blog.vecernji.hr/darko-milosic/
03.06.2012. (16:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
abakus
Maturant
Pročitao sam tvoje komentare i mogu reći da te razumijem u potpunosti. Imaju i profesori "svoju stranu priče", ali to ipak ne znači da ova tvoja nije jednako vrijedna njihovoj. Ne želim ponavljati što si napisao, problemi su jasni, kako oni s kojima se suočavaju učenici poput tebe, tako i oni s kojima se suočavaju savjesniji profesori. Pitanje je što učiniti i koje je rješenje problema.
Rješenje je problema u tome da ti i svaki drugi mladi čovjek koji slično razmišlja sve ove probleme zapamti, da uči i odraste u vrijednog člana druptva i da ih potom, s pozicije odraslog čovjeka pokuša, ako se nađe na takvoj poziciji, riješiti na pravi način. A pravi je način uvođenje mogućnosti da se učenike koji više puta budu prijavljeni za uznemiravanje drugih i vrijeđanje profesora ili ometanje nastave može udaljiti iz škole na jedan kraći, pa dulji rok, a na kraju i trajno. I rješenje je također u uvođenju novčanih kazni za roditelje čija se djeca tako ponašaju. Pa makar bile i simbolične.
A na tebi je također da se jednoga dana kad se sam nađeš u ulozi roditelja jednog osnovno ili srednje školarca ne ponašaš prema profesorima prezrivo, da ih ne vrijeđaš i ne napadaš i da ne očekuješ da tvome djetetu daju petice bez njihovog pravog znanja i truda. I da takvo ponašanje aktivno sugeriraš svim drugim roditeljima.
To su rješenja.
Srdačan pozdrav i sve najbolje u budućem školovanju i životu ti želim.
@abakus
05.06.2012. (22:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bernardov riff
Podržavam kolege iz škole Ivana Merza.
06.06.2012. (09:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mariano Aureliano
Mladi odrastaju u društvu koje im uvelike nudi samo smeće, u medijima, na reklamama, svugdje. Kriza mladih, naravno, proizlazi iz krize društva. Pogledajmo samo kakvo smeće nude RTL, NOVA TV, RTL 2 ili DOMA pa i druge, lokalne televizije, a naravno i sam HTV, iako u ponešto manjoj mjeri. Taj trash je toliko jadan i ispod svakog nivoa da se čovjek zaista pita živi li u zoni sumraka. Mladi ni na koji način nisu zaštićeni pred silno agresivnom reklamnom ofenzivom proizvođača komunikacijskih tehnologija; društvo uopće ne vidi opasnost koja se krije u svemu tome. S druge strane, u nas je vrlo slabo razvijena socijalna inteligencija, posvuda prevladava društveni autizam. U parku što ga okružuju stambene zgrade s nekoliko tisuća stanara huligani cijele noći galame i razbijaju i osim mene i moje supruge nitko, ama baš nitko ne nalazi za shodno nazvati policiju. Društveni je autizam i debilizam u nas narastao do takvih razmjera te se zaista nameće zaključak da smo i zaslužili sve to što nam se događa. Nitko ne prijavljuje kršenja zakona Državnom inspektoratu, nitko se ne buni protiv nasilja koje ZET čini nad svojim korisnicima, nitko ne reagira ni zbog čega (kad kažem nitko, mislim, naravno, gotovo nitko). Želimo li škole s odgovornijim i pristojnijim učenicima koji će više cijeniti rad i barem na elementarnoj osnovi poštovati učitelje (na onoj osnovi na kojoj se poštuju odrasli), najprije, kako ja to shvaćam, moramo pod hitno izaći iz toga društvenoga autizma u kojem tavorimo. Vlada, stručnjaci društvenih znanosti i mediji u tome mogu puno učiniti mobiliziranjem društvene odgovornosti umjesto isključivim bavljenjem ekonomskim pitanjima, no čini mi se da su i naši političari, ma kojeg političkog i svjetonazorskog predznaka bili, kao i naši vrli intelektualci i javni radnici u biti podjednako autistični i nezainteresirani. U društvu sveopćeg autizma nerealno je očekivati odgovorne i čestite mlade ljude. Mozak im jednostavno nije imao modele socijalnog ponašanja kao uzore po kojima bi se razvijao. Mi smo društvo blaziranih i tupih građana koji ne reagiraju, koje ne zanima, koji nisu zainteresirani. Pa neka nam bude onda.
09.06.2012. (10:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gospon profesor
@ Mariano: prenijet ću ovaj tvoj komentar na svoj drugi blog. Uostalom, pozivam te da svoje uvijek izvrsne komentare ostavljaš (i) tamo:
http://blog.vecernji.hr/darko-milosic/
09.06.2012. (22:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gospon profesor
A pozivam i sve ostale komentatore, naravno! :)
10.06.2012. (10:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
buha
probleme u školstvu nije lako riješiti
ima ovdje u ovoj diskusiji nešto baš simptomatično za te probleme i njihovo riješavanje : posao koji rade većina profesora radi s velikim znanjem i trudom.
Sada se vidi i sa dobrim želucem. Ali...
Oni koji su na strani profesora neznalice, ne shvaćaju ozbiljno taj posao i koji u biti grieše baš kao ljudi i profesionalci .su u manjini .
Zbog čega su onda svi, ali svi, školstvom nezadovoljni, te nam stalno pristižu novii sve dramatičniji vapaji i pozivi u pomoć sa strane učenika a također kao što vidimo i čitavih profesorskih vijeća .
Nema smisla tražiti uzroke u medijima ili iZVAN školskoga sustava. Samo se treba međutim zapitati kako taj SUSTAV , od Ministra do čistačice -funkcionira.
Počenimo od vrha. jest da je Jovanović donio novi duh , nove ideje . ali .. Nema taj čovejk iskustva i znanja u vezi sa ustrojem , funkcijom i međuljdskom konstalacijom odnosa u školama , u praksi . NEMA , I tu je probem . Nije on bio taj kojega je učenik izvrieđao, kojem se probušili gume , kojem je Vijeće učitelja poništilo ocjenu ..itd . Koji je radio natprosječno , ili ne radio jednako bio plaćen
Slijedeći je problem Ravnatelja koji su ne jednom već prozvani nostejima korupcije u školama. Sad ja va spitam kakav je status profesora koji je svoje mejsto PLATIO ravnatelju prema onome koji je tu zaostao još iz prošloga doba ?O kome ravatelj ima lošije mišljenje ?
10.06.2012. (15:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
drago mi je da se, osim tvoje strane kao profesora (a slažem se s izrekom da su nastavnici ugrožena vrsta, a ne učenici), a i ovog dečka - maturanta.
i ljuti me što se napravila halabuka (a to su djeca kriva jer znaju izraziti svoja prava, a svoje odgovornosti - učenje ne) oko ovogodišnje mature, tj. hrvatskoj jezika..
i to vezano za par pitanja razumijevanja teksta. prestrašno...
11.06.2012. (11:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
in
da ovo mi je poznato, preneraze se kada im javnost dođe u školske rupe. u te rupe policija ne dolazi, dječja pravobraniteljica mila jelavić sakriva slučajeve zlostavljanja djece u školi....kao bogovi su bili do nedavno, ali komunistički ovi bogovi su bili i obrazovani , danas su djeca obrazovanija od njih. ima ih od stare kvalitete, ali svi i stari i novi su suučesnici u zlostavljanju u školi, otkaz im nitko nije mogao dati, krađa prava roditelja i djece su uporna i trajna praksa, apsolutna neobrazovanost o ovim pravima, krađa ocjena- totalno sakrivena situacija, državni testovi ne prate udžbenike, čak ima i suprotnih odgovora od onih učenih, nastavnici šute o tome,pobjeđuju na natjecanjima uvijek iste škole, bliše ministarstvu školstva... inspektori ne rade a kada rade to je prijevara- ništa ne naprave- kao oni dođu, ja ih pitala što dalje rade- nisu znali odgovoriti...vjerujte ovo je zmijsko leglo , osobno sam pričala i vidjela, prijetili mi- svi u ministarstvu, jer se raspitujem.
Kažete uznemirio ih izvještaj iz škole u javnosti-ha ha ha...
Sigurno više nego uznemirio.
ugled bogova i praksa kriminalaca i zločinaca.
to je formula uglednika u hrv.
05.08.2012. (21:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...