U ovom slučaju (ponavljam, u OVOM jer zaista ima svega i svačega, poprilično sam upućena u tematiku) moram stati u obranu vozača. Bilo to nelogično ili ne zaista je moguće da vozači u cjeniku nisu imali od Zagreba do Paga niti jednu stanicu ukoliko se radilo o brzoj liniji. A kontrola im se može pojaviti u bilo koje doba dana ili noći u bilo kojem dijelu Hrvatske. Pa čak i u inozemstvu ako je linija inozemna. Igrom slučaja prije nekoliko dana razgovarala sam s jednim kontrolorom iz moje firme i kaže on kako je kontrola u APP Požegi izuzetno rigorozna. Tamo se i zbog jednog putnika bez karte dobija otkaz..
U svakom slučaju, možda netko iz APP Požege pročita ovaj post pa se pobrine da se na predmetnoj liniji ubaci još koja stanica :)
03.08.2011. (10:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
u ovom slucaju, bilo to do strane vozača ili voznih linija, ne znam, ali frendice su imale vrlo neugodno iskustvo kada vozači APPa nisu htjeli čekati bus iz ZD da stigne u ZG i one presjednu. po pravilu, kada se s jednog mjesta javi da ima putnika za presjedat, bus čeka i ostavlja praznih mjesta koliko treba, što oni nisu napravili...
03.08.2011. (18:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
windfsist. & malanov. - nisam sumnjao u glupost APP reda i poretka, zato sam i napisao da je očito negdje greška u sistemu od strane APP i da kompaniji s takvom kontraproduktivnom (ne)poduzetnošću nema mjesta na tržištu usluga. Vozači su dio APP i dužni su upozoriti na gluposti i nelogičnosti, a ne samo pušiti svoje cigarete tokom pauze, pa snose i te kakav dio odgovornosti, i mislim da je moja ljutnja (i) na njih opravdana.
04.08.2011. (00:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Misliš da se vozače nešto pita? Da se njihovo mišljenje uvažava? Znam za slučaj kad je jednoj osobi doslovno rečeno - ti nisi tu da MISLIŠ nego da šutiš i voziš! Ne radi se o APP-u, ali sve su te firme u načelu iste.
05.08.2011. (15:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
meni slabo od autotransa, skupi monopolisti..
a glede taksista, on će se složiti sa tobom i da si rekao da ćeš se dignuti u zrak, nisu mi baš mjerodavni :)
01.08.2011. (18:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Izgubljena na Istoku
Dobrodošao doma prijatelju, dobrodošao!
01.08.2011. (18:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
astrosailor
Izgubljena: hvala, jednako. Nema boljeg nego Ghost Month provesti van kineskog svijeta, makar djelovalo da ti duhovi vire iza ramena (i iz autobusa).
03.08.2011. (02:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
windfuckersister
U ovom slučaju (ponavljam, u OVOM jer zaista ima svega i svačega, poprilično sam upućena u tematiku) moram stati u obranu vozača. Bilo to nelogično ili ne zaista je moguće da vozači u cjeniku nisu imali od Zagreba do Paga niti jednu stanicu ukoliko se radilo o brzoj liniji. A kontrola im se može pojaviti u bilo koje doba dana ili noći u bilo kojem dijelu Hrvatske. Pa čak i u inozemstvu ako je linija inozemna. Igrom slučaja prije nekoliko dana razgovarala sam s jednim kontrolorom iz moje firme i kaže on kako je kontrola u APP Požegi izuzetno rigorozna. Tamo se i zbog jednog putnika bez karte dobija otkaz..
U svakom slučaju, možda netko iz APP Požege pročita ovaj post pa se pobrine da se na predmetnoj liniji ubaci još koja stanica :)
03.08.2011. (10:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
malanovinarka
u ovom slucaju, bilo to do strane vozača ili voznih linija, ne znam, ali frendice su imale vrlo neugodno iskustvo kada vozači APPa nisu htjeli čekati bus iz ZD da stigne u ZG i one presjednu. po pravilu, kada se s jednog mjesta javi da ima putnika za presjedat, bus čeka i ostavlja praznih mjesta koliko treba, što oni nisu napravili...
03.08.2011. (18:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
astrosailor
windfsist. & malanov. - nisam sumnjao u glupost APP reda i poretka, zato sam i napisao da je očito negdje greška u sistemu od strane APP i da kompaniji s takvom kontraproduktivnom (ne)poduzetnošću nema mjesta na tržištu usluga. Vozači su dio APP i dužni su upozoriti na gluposti i nelogičnosti, a ne samo pušiti svoje cigarete tokom pauze, pa snose i te kakav dio odgovornosti, i mislim da je moja ljutnja (i) na njih opravdana.
04.08.2011. (00:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
windfuckersister
Misliš da se vozače nešto pita? Da se njihovo mišljenje uvažava? Znam za slučaj kad je jednoj osobi doslovno rečeno - ti nisi tu da MISLIŠ nego da šutiš i voziš! Ne radi se o APP-u, ali sve su te firme u načelu iste.
05.08.2011. (15:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
praktikum
sve je stvar prezentacije, u stilu "zarada? pa što ne kažeš, ubacit ćemo" :))))))))))))
05.08.2011. (15:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
space
Moje nedavno (i definitivno posljednje) iskustvo sa spomenutim gadovima je relacija Zadar-Zagreb.
Od izlaska iz tunela Sv. Rok, do rotora u Zagrebu, vozač autobusa NIJE mlio na mobitel jedino dok smo stajali na Janči.
Završi jedan razgovor, malo lista po mobitelu (da vidi koga idućeg nazvati), pa zovne drugog, pa opet lista, pa trećeg..
Zvala APP da ga prijavim ali gospoda nisu radila. A njemu mobitel u grkljan.
07.08.2011. (22:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...