Kao veliki fan željeznica, vrlo mi je nostalgično čitati ovo. Baš je eho iz nekog starog vremena koje nažalost nestaje. Nadam se da neće i zagrebački kolodvor jednog dana doživjeti isto...
04.07.2011. (17:05)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
No, činjenica je da željeznica u svijetu postiže uspjehe sa ekstrabrzim vlakovima koji avionska putovanja na kraćim i srednjim relacijama čine nepotrebnim, a isto tako u lokalnom prometu gdje čestim polascima i velikim kapacitetom čine putovanje vlakom bržim nego autom. A kod nas su i naši najbrži vlakovi bitno sporiji od autobusa i auta, a lokalni prijevoz je katastrofično neintegriran (i tarifno i nemogućnošću brzog prelaska sa/na tramvaj i autobus) u postojeći javni promet tako da je budućnost željeznica kod nas fakat pod upitnikom.
04.07.2011. (17:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kakva steta, ovo se moglo pretvoriti u nekakav sustav prijevoza (postojali isti kolosjeci juzno od Crnomerca nekada), ali sve cupaju i zatiru.
04.07.2011. (18:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Baš sam se tebe sjetila kad sam vidjela izvađene tračnice :-)).
05.07.2011. (16:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bob
Vanja, toliko puta sam ti želio uputiti gomilu čestitki, pohvala, komplimenata i ostalog, pa eto sada ti dajem 1000x svega toga. Prvenstveno kao Zagrepčanec, a i svakim tvojim postom kada uslikaš industrijsku zonu, izuzetno sam oduševljen.
Radio sam u TEŽ-u svojedobno i svaki zamah žlicom bagera u tu industrijsku zonu, samo je još jedan ožiljak na mojoj duši.
05.07.2011. (19:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hvala ti, Bobe! Ti industrijski dijelovi grada su posljednjih desetljeća potpuno izgubili svoj nekadašnji karakter i postali su mješavina zapuštenih i neiskorištenih prostora (tipa krugovi nekad aktivnih, a sada zapuštenih tvornica ili skladišta ili recimo napuštenih kolosijeka kao ovi tu sa mog posta) i novosagrađenih hipermodernih poslovnih zgrada i trgovačkih centara (koji su nekad logično, a nekad sasvim nelogično smješteni i/ili izgrađeni), a tu ne smijemo zaboraviti niti ljude koji još uvijek stanuju u ne tako rijetkim stambenim enkllavama (sjetite se samo onih jadnih socijalnih stanova na Laščinčaku, tik pored ultramoderne nove zgrade Hitne pomoći i poslovnih zgrada na prostoru Almerie!) ... sve to sada izgleda vrlo neuredno i zbrkano i bilo bi lijepo kad bi postojala neka ostvariva dugoročna vizija što i kako sa tim prostorima. Planovi naravno postoje, ali mi se čini da će proći još desetljeća prije nego li se ostvare ...
06.07.2011. (10:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Igniss
Kao veliki fan željeznica, vrlo mi je nostalgično čitati ovo. Baš je eho iz nekog starog vremena koje nažalost nestaje. Nadam se da neće i zagrebački kolodvor jednog dana doživjeti isto...
04.07.2011. (17:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Ma, vjerujem da neće!
No, činjenica je da željeznica u svijetu postiže uspjehe sa ekstrabrzim vlakovima koji avionska putovanja na kraćim i srednjim relacijama čine nepotrebnim, a isto tako u lokalnom prometu gdje čestim polascima i velikim kapacitetom čine putovanje vlakom bržim nego autom.
A kod nas su i naši najbrži vlakovi bitno sporiji od autobusa i auta, a lokalni prijevoz je katastrofično neintegriran (i tarifno i nemogućnošću brzog prelaska sa/na tramvaj i autobus) u postojeći javni promet tako da je budućnost željeznica kod nas fakat pod upitnikom.
04.07.2011. (17:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pero Panonski
Kakva steta, ovo se moglo pretvoriti u nekakav sustav prijevoza (postojali isti kolosjeci juzno od Crnomerca nekada), ali sve cupaju i zatiru.
04.07.2011. (18:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Baš sam se tebe sjetila kad sam vidjela izvađene tračnice :-)).
05.07.2011. (16:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bob
Vanja, toliko puta sam ti želio uputiti gomilu čestitki, pohvala, komplimenata i ostalog, pa eto sada ti dajem 1000x svega toga.
Prvenstveno kao Zagrepčanec, a i svakim tvojim postom kada uslikaš industrijsku zonu, izuzetno sam oduševljen.
Radio sam u TEŽ-u svojedobno i svaki zamah žlicom bagera u tu industrijsku zonu, samo je još jedan ožiljak na mojoj duši.
05.07.2011. (19:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Hvala ti, Bobe!
Ti industrijski dijelovi grada su posljednjih desetljeća potpuno izgubili svoj nekadašnji karakter i postali su mješavina zapuštenih i neiskorištenih prostora (tipa krugovi nekad aktivnih, a sada zapuštenih tvornica ili skladišta ili recimo napuštenih kolosijeka kao ovi tu sa mog posta) i novosagrađenih hipermodernih poslovnih zgrada i trgovačkih centara (koji su nekad logično, a nekad sasvim nelogično smješteni i/ili izgrađeni), a tu ne smijemo zaboraviti niti ljude koji još uvijek stanuju u ne tako rijetkim stambenim enkllavama (sjetite se samo onih jadnih socijalnih stanova na Laščinčaku, tik pored ultramoderne nove zgrade Hitne pomoći i poslovnih zgrada na prostoru Almerie!) ... sve to sada izgleda vrlo neuredno i zbrkano i bilo bi lijepo kad bi postojala neka ostvariva dugoročna vizija što i kako sa tim prostorima. Planovi naravno postoje, ali mi se čini da će proći još desetljeća prije nego li se ostvare ...
06.07.2011. (10:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...