Gledajući najavu aeromitinga, 100% sam bila sigurna da ćeš biti tamo... Što reći - razglabali smo o tome na tvom starom blogu...ode sve u krasnu p....m...., pa zašto bi zrakoplovstvo bilo izuzetak, dapače, naša tata-mata ekipa se svojski trudi da uništi sve dobro što su generacije stvarale. Preostaje samo pobrinuti se za vlastitu štalicu, druge nema... Pozdravček :))))))))))
30.08.2010. (19:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...Oho! Vidi ovo! Povratak na "pravu vjeru"!!!...:)))))))) ...Milo, glede OLS-a, kažu izvori da nije razvijen iz svemirske tehnologije, nego su rusi uzeli grupu najdarovitijih studenata njihovih politehničkih studija i pred njih postavili problematiku. Po pitanju OLS-a, oni su bili "tabula raza" a sličnosti sa "svemirskim" aplikacijama su sasvim slučajne...:)))))
..."ovo" na vlasti, ne želim više uopće spominjati, Kapraljević je sve napisao i potpisao se ispod, te uruđbirao...
30.08.2010. (22:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
što reći više na ovo što si i sam napisao, teško išta pametnog jer i to je dovoljno pametnome ipak dodat ću nekoliko svojih misli ...
nažalost nisam mogao doći na aeromiting no bilo mi te drago vidjeti na telki sa curama te ono što se moglo vidjeti preko telke je bilo porazno jer avijacija u Hrvata više ne postoji, zrakoplovi za gašenje požara i zaprašivanje usjeva ne smatram zrakoplovstvom a ono malo što je ostalo od helikoptera će tokom vremena istrunuti na vjetru i kiši te da nema naših GSS-ovaca možda ne bi ni letjelo ništa zrakom .. dobar dio onoga što leti je u privatnim rukama ili još za svoje potrebe drži policija te možda nekome u policiji padne na pamet da za svaki slučaj se sačuvaju u funkciji ova naša dva MiG-a ako od njih digne ruke vojska te nas prepusti čuvanju talijanima za sline pare (a provizija "zna se" kome će ići) ...
kako to biva najvećim komunjarama je bilo u interesu da prikriju postojanje crvenih knjižica u svojim džepovima ubijanjem svega što je podsjećalo na komunizam i kakvo takvo samoupravljanje te se posebno to sve svelo na poslijeratno dokusurivanje svega što je imalo takav predznak ili prizvuk a i dalje se nastavlja tim putem i ne vidi se tome kraja ...
komentirati politiku sadašnje vlade i svih prethodnih a moguće i onih koje će možda doći nema smisla i ne vidim u tome više nikakvog smisla jer nijednom našem političaru nije stalo do običnog čovjeka nego samo do sebe samoga i njegove vastite samopromocije u bilo kojem kontekstu ...
31.08.2010. (15:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Lega odavno sam prorokovao kraj struke uz ovakvo vođenje bivše firme i sada samo potvrđujem prorokovano. Ostaci, ostataka uskoro će postati ostaci preostalih ostataka, dok poruka onima koji svakodnevno napuštaju sustav je - zadnji nek zatvori vrata iza sebe... Eto sjećat ćemo se jednog dana slavne povijesti našeg zrakoplovstva dok budemo gledali strane avione kako grme našim nebom...
@Fanny nećeš vjerovat, ali sasvim slučajno sam završio tamo. Dobio džaba ulaznice i bilo mi žao da propadnu. Kiša dan prije nam odgodila šumu, pa rekoh ajd da djeca malo vide... Njima je to bio super doživljaj, a meni samo potvrda da se uz ovakvo vrhunsko vodstvo treba dodatno pobrinuti za svoju štalicu i napunit je konjima ;)
@Sag žali Bože povratka, jer kad vidiš degradaciju u međuvremenu, žao ti je što si se vraćao. Bolje ostati na lijepim sjećanjima iz prošlosti... dok smo još nešto imali... Glede OLS-a, samo podsjećam da je linkani tekst star dvije i pol godine, te da se u međuvremenu doznalo još novih detalja. No to ne mijenja ono bitno na stvari. I dalje se stoka vodi provizijama umjesto nacionalnim interesima...
@Dag htio sam proći inkognito, ali eto uhvatila me kamera. I onda još ko za kua sretnem generala u pratnji zemljaka i bivšeg NL-a. Javim se prvo zemljaku, a njemu najviše da vidi dijete u čiju čast smo pili prije 8 godina u pivnici Stara Tkalča, a on me pita čim se sada bavim. S obzirom da nam je zrakoplovstvo umrlo, prebacio se na pješadiju. Upitnik. Pa znate da je RZ bivše države bilo projektirano za mjesec dana otpora, a nakon toga je slijedila šuma. Eto skratio ja postupak. I svi se nasmijasmo ;)))
01.09.2010. (13:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@manga no ipak bolna istina nebitno koliko dugo bi RZ izdržavalo na nebu od nekog budućeg napadača .. banana državice imaju RZ baš zbog toga razloga pa su time u bivšoj Jugi i nastajali Galebovi, Orlovi i slične ptičurine koje si tim banana državicama kako tako ulijevale sigurnost da je njihovo nebo samo njihovo i ničije tuđe .. u toliko to pokazuje da Srbija čuva ono što ima od ostataka RZ-a a time i jača svoj integritet u odnosu na sve zemlje u regiji koje su potpale pod čuvanje drugima ...
01.09.2010. (16:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zenga
Sve izložemo stoji uz jednu digresiju. Zrakoplovstvo (i mornarica) su stradali kao tehnički vidovi OS (čitaj izrazito skupi), no što je sa kopnenom vojskom? Kakvo opravdanje imaju za svođenje HKoV-a na dvije profesionalne brigade i jednu specijalnu bojnu? To znači da HV danas raspolaže za jedva 6000 vojnika prve borbene linije!!! Mislim kako je to u obrambenom smislu puno gore od gubitka nadzora zračnog prostora. Jer budimo iskreni ni 1991 ga nismo kontrolirali, pa su lako naoružane snage ZNG-a odrađivale ono što je trebalo. Uništavanje OSRH možda jest započelo sa HRZ/HRM, no najstrašnije uništavanje obrambenih potencijala ipak bilježi HKoV. O tome bi se trebali svi dobro zamisliti.
02.09.2010. (11:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Dag naravno da suvernitet treba imati na kopnu, na moru i u zraku. Današnjem gubitku vojnog suverniteta tj. kontrole nad vlastitom zemljom, prethodio je gubitak suverniteta u proizvodnji, industriji, trgovini, bankarstvu, telekomunikacijama i da dalje ne nabrajam. Ovo čemu danas svjedočimo je samo logičan i očekivani slijed događaja koji se na ovim prostorima provodi od kraja osamdesetih u skladu sa "višim" interesima tj. u skladu sa ulogom koju su nam isti odredili u novom svjetskom poretku.
@Zenga svaka čast na izvrsnom slijedu misli i pravilnim zaključcima. No unatoč provedbi razoružavanja nacije na svim razinama (tu u prvom redu mislim na gubitak znanja), sve dok je onih koji znaju i onih koji imaju volje učiti od njih, još nije sve izgubljeno. Stoga se ne treba trošiti na ono na što ne možemo utjecati, već sebe dati u ono što daje rezultate. Konkretno, nešto što je u osnovi igra, uz odgovarajuću primjenu know-howa postaje odlično sredstvo obuke. Ujedno zdrava sportska aktivnost na čistom zraku i dobra za*ebancija sa ekipom... a tko hoće može pritom i nešto naučiti. Znači još nije sve izgubljeno ;)
02.09.2010. (14:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airbag
Evo nasao sam :-)
Inace jako rijedak Po-2, nekadasnjeg VSJ, doduse nosac motora je napravljen u PLZ u Poljskoj a motor je iz Madjarske od Su-18, jaci od orginalnog MD-11. obozavam taj avion, ima jos jedan u Hrvatskoj, negdje u Kastelima u privatnoj garazi Matka Raosa, nekdasnji Zadar Express, ukraden je iz hangara u Sinju prije 7-8 godina gdje je iz Zadra donesen na cuvanje da ga 1991. ne uzmu u MVJ u Surcinu.. Manga svako dobro
02.09.2010. (14:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airbag
Sto se tice ovog paravojnog super :-) ah ja sam imao prvo argentinca 9mm FM nije imao duble action, pa secondary Makareva 9mm, pa Zbrojevku CZ75 i na kraju Beretu 92F, pa Gorenje 160 koje sranje od dugog Bernardeli P12 , , M16 Night Sight, Styer SSG 308 i naravno nezaboravan M70AB2, bas bi volio opet protrcat,i tako s Vama, bezopacno, ali ovih 117kg zive vage me ne podrzava, Uzivajte
02.09.2010. (14:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vratija se AB ;) Moram priznat da nisam u Sinju bio ima dvi-tri godine, ali kad sam bio zadnji put, plavi Po-2 s bijelim natpisom "Aeroklub Zadar" je još bio tamo u hangaru. Trebalo bi pitat novog upravnika (da ga sad ne imenujemo ;) gdje je isti sada. A navedeno bi službeno trebao zatražiti i pravni sljednik istoga tj. Aeroklub Zadar... a nakon toga se može pokrenuti odgovarajući pravni postupak. Eto kakva takva, ali ta policija i sudovi još neki kua rade u ovoj državici...
Što se spomenutih pješačkih sportova tiče, zaboravi trčanje. Lagano kretanje je puno učinkovitije na terenu. Ko trči, prvog se uočava i ne traje dugo. Samim time kilogrami nisu nikakva prepreka, pogotovo jer se isti tijekom navedenih aktivnosti vrlo učinkovito tope. Eto ja sam u godinu dana sa spomenutom tjelovježbom skinuo čak devet kilograma. Točnije vratio sam se na kilažu koju sam zadnji put imao davne 1997. godine ;)
02.09.2010. (15:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airbag
"Kastelima u privatnoj garazi Matka Raosa" tamo ga mozes vidit, likove iz AK Zadar nije briga jer ga nemogu unovčiti, avion ceka zaborav pa ce preko grane ako vec nije, vac se hvalio lik iz Vojvodine da je pri kraju pregovora da ga kupi i prenese, onda se ekipa u Osijeku digla na noge MUO i Carina da to docekaju, e sad jel ga vec odnio ili ceka mrak, neznam, ako znas Matka Raosa ili Miljenka Jelića oni su ga zadnji imali u posjedu. LP
02.09.2010. (15:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
02.09.2010. (23:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airbag
"Dok naš G-2 (661), zarobljen u Oluji odavno već lovi prašinu u hangaru UHRZ na Zemuniku."
E varas se, tj imas stari info, naime svi zrakoplovi koji ne lete u 93.ZB preneseni su na ulaz baze s obije strane ceste, propisno izlozeni s metalnim tablicama ubodenim u tlo na kojima pisu podaci o izlosku, tako je i 661 pored ostalih obojen sredjen i stavljen pod zastitu na sam ulaz pod kontrolom MP.. cheers zahvaljujuci predanosti i vizionarstvu zapovjednika brig. M.Kovaca
03.09.2010. (10:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Erbeže gle... svaki građanin ima pravo podnijeti kaznenu prijavu policiji i državnom odvjetništvu ako mu je poznato neko kaznenog djelo. Daklem, po meni se u ovom slučaju radi o pljački nacionalno-spomeničke baštine ravne krađi amfora sa neke potonule galije ili skidanju topova sa nekog ratnog broda u Jadranu. Znači pošto od nedavno imaš vremena, a i znanja ti ne nedostaje... lijepo tipkovnicu u ruke i šalji mu dektivu na vrata ;))) Ujedno možeš zatražiti i pomoć od spomenutog "vizionara", jer njih dva ti imaju starih računa za prebijanje ;)))
@Fanika maila nema. Bile su neke forvarduše u spam folderu, al' to u principu ne otvaram...
@Dag ljepotan može letjeti brzinom od 45 km/h. Skoro se zaustavi u zraku... gledaš i ne vjeruješ ;)
03.09.2010. (17:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airbag
Ha :-) pa jesam i policajac iz PP u Kastelima nigdi u garazi nije vidia avion ? Aj mi reci koji policajac u hrvatskoj moze prepoznati rastavljeni Po-2 ?? Star 60 godina ? Ma da, onda su pocela prepucavanja da su ga Matko i Jelic u stvari spasili jer se hangar u Sinju cistio od "smeca" pa eto ako nitko nece oni ce ga u garazu, oni jajani u Zadu razjedinjeni namaju pojma sto bi s njim i da im ga Matko vrati, glavno da se vrti para oko aerofoto snimanja na crno ..Ako javnost i javi interes kao za one macice u Bosni moze nesto napraviti za vrijedan exponat tehnicke kkulture.. eto pa zato pisem posvuda da se spasi to malo dtva i platna ..http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/avionzadar4.jpg / http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/avionzadar5.jpg / http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/avionzadar1.jpg / http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/zdex2.jpg / http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/Po2YUCNI1971.jpg
03.09.2010. (21:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Evo malo sam ti posložio linkove da se ljudi ne maltretiraju sa kopi-pejstanjem. Znači odradio si ga tim putem i ništa...
Gle, u tom slučaju ti ne preostaje puno manevarskog prostora nego pisat novinarima. Začini priču sa pouzdanim podacima i pošalji lijepo u Slobodnu, Jutarnji, Večernji, Novu, RTL... i nadaj se da će to doć u ruke nekome tko razumije razinu kulturocida koji navedeni pojedinci čine. Jer jedno je maznit Cessnu aeroklubu, a sasvim druga priča je preprodat ovakav povijesni eksponat u inozemstvo. No kao što već rekoh, zrakoplovstvo je za mene završena tema, a što manje znam, manje me boli...
04.09.2010. (11:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Branko Stojković - Štit
ČOVJEK JA DAO SVOJU PISMENU IZJAVU POD MORALNIM I MATERIJALNOM ODGOVORNOŠĆU, I NA KRAJU SVIH TRIJU NAPISANIH STRANICA JE STAVIO SVOJE IME I PREZIME - POTPIS.
Prije nešto više od godinu i pol dana sam upoznao u kafiću preko puta opće bolnice u Bjelovaru, na križanju ulica A. Mihanoviće i J. Jelačića, sam se upoznao sa gospodinom Goranom Gašparom, zamjenikom predsjednika Županijskog državnoga odvjetništva iz Bjelovara. Kako je u kafiću atmosfera bila dobra i raspoloženje, tu smo pili alkoholna pića, ja sam pio Bu-bu (crno vino i coca-cola) a gospodin Gašpar je bio gemište.
Jedan od gostiju u tome dotičnome kafiću je sijedio za šankom, i upitao je gospodina Gašpara, - gdje vi gospodine radite? A ovaj mu je podrugljivo šegačići mu je odgovorio: "u Komunalnom!" Kasnije smo se uputili njegovim autom (od Gorana Gašpara) u Predovec, odnosno Goran me je vozio kući. Kretali smo se iz smjera semafora Šet. dr. I. Lebovića, prema ulici A. Šenoe, gdje nas je zaustavio policajac, čije je službeno vozilo bilo parkirano kod gradske tržnice, odnosno kod WC-a gradske tržnice.
Kada policajac je prišao, on je onda rekao: "molim vas vašu vozačku i dokumente, (prometnu), gospodin Gašpar nije bio vezan, i bio je pijan kao šerpa! Prometni policajac kada je vidio o kome se radi; rekao je - "A to ste vi gospodine, možete ići dalje... Ja sam bio pod gasom, i meni je to bilo smiješno, jer je Goran jedva stajao, jer izašao je iz auta. Ja sam sjedio kao suvozač u Gašparovom autu, prometni policajac se je nagledao u auto i mene vidio, prepoznao me je i nije ništa rekao. Ja sam prepoznao policajca koji je išao s mnom u školu, a to je bio Saša Maras. I mi smo nastavili ići dalje.
Bio sam iznenađen kada je policajac Maras, pustio gospodina Gorana Gašpara, da ide dalje. Između ostaloga nas dvojica smo bili pijan. Poslije sam se sjetio kako je Maras, bio koš džak, išao je na popravni, i ponavljao je predmete iz razredne nastave. Gospodin je Gašpar, bio totalno pijan iza volana, i sad shvaćam kada sam trijezan, i kad nisam pod alkoholom pićem da mi smo mogli stradati.negdje u prometu. I shvaćam sad da mi nismo svi isti pred zakonom...
Neću ovdje govoriti o posljedicama, koje su nam se mogle desiti... Ovu priču sam ispričao gospodinu Branku Stojkoviću, dana 14.12.2017., u četvrtak kada sam bio s njime u društvu, a to je bilo u vremenu od 19,00 sati, do 23,00 sata. Izjavu koju sam ovdje dao gospodinu Stojkoviću, ovdje izjavljujem svojom sviješću i odgovornošću; da ova moja priča od riječi do riječi je točna. Te, svjestan sam i dobrovoljno potpisujem, i nije me nitko vrbovao i nagovorio...
Ovu izjavu ovjeravam sa svojim imenom i prezimenom, i kao takvu je potpisujem. Frane Čuljat Rođen; 22.09.1989. godine. U Bjelovaru, 18.12.2017., 19 sati i deset minuta.
SVJEDOCI: 1.) Branko Stojković (potpis) 2.) Živka Stojković (potpis) ------------------------------------------------- BRANKO STOJKOVIĆ B j e l o v a r, 43000 0958148290 (Tel/mob.)
19.12.2017. (11:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lega
hehehe, nemre naš Manga pobjeć od starih rana (tema). Moram priznat kolega da si nam nedostajao u zadnje dvije godine :D
30.08.2010. (11:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
fanny
Gledajući najavu aeromitinga, 100% sam bila sigurna da ćeš biti tamo...
Što reći - razglabali smo o tome na tvom starom blogu...ode sve u krasnu p....m...., pa zašto bi zrakoplovstvo bilo izuzetak, dapače, naša tata-mata ekipa se svojski trudi da uništi sve dobro što su generacije stvarale.
Preostaje samo pobrinuti se za vlastitu štalicu, druge nema...
Pozdravček :))))))))))
30.08.2010. (19:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sagittariusclassic
...Oho! Vidi ovo! Povratak na "pravu vjeru"!!!...:))))))))
...Milo, glede OLS-a, kažu izvori da nije razvijen iz svemirske tehnologije, nego su rusi uzeli grupu najdarovitijih studenata njihovih politehničkih studija i pred njih postavili problematiku. Po pitanju OLS-a, oni su bili "tabula raza" a sličnosti sa "svemirskim" aplikacijama su sasvim slučajne...:)))))
..."ovo" na vlasti, ne želim više uopće spominjati, Kapraljević je sve napisao i potpisao se ispod, te uruđbirao...
30.08.2010. (22:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dag Dagoberovic
što reći više na ovo što si i sam napisao, teško išta pametnog jer i to je dovoljno pametnome ipak dodat ću nekoliko svojih misli ...
nažalost nisam mogao doći na aeromiting no bilo mi te drago vidjeti na telki sa curama te ono što se moglo vidjeti preko telke je bilo porazno jer avijacija u Hrvata više ne postoji, zrakoplovi za gašenje požara i zaprašivanje usjeva ne smatram zrakoplovstvom a ono malo što je ostalo od helikoptera će tokom vremena istrunuti na vjetru i kiši te da nema naših GSS-ovaca možda ne bi ni letjelo ništa zrakom .. dobar dio onoga što leti je u privatnim rukama ili još za svoje potrebe drži policija te možda nekome u policiji padne na pamet da za svaki slučaj se sačuvaju u funkciji ova naša dva MiG-a ako od njih digne ruke vojska te nas prepusti čuvanju talijanima za sline pare (a provizija "zna se" kome će ići) ...
kako to biva najvećim komunjarama je bilo u interesu da prikriju postojanje crvenih knjižica u svojim džepovima ubijanjem svega što je podsjećalo na komunizam i kakvo takvo samoupravljanje te se posebno to sve svelo na poslijeratno dokusurivanje svega što je imalo takav predznak ili prizvuk a i dalje se nastavlja tim putem i ne vidi se tome kraja ...
komentirati politiku sadašnje vlade i svih prethodnih a moguće i onih koje će možda doći nema smisla i ne vidim u tome više nikakvog smisla jer nijednom našem političaru nije stalo do običnog čovjeka nego samo do sebe samoga i njegove vastite samopromocije u bilo kojem kontekstu ...
31.08.2010. (15:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airsoft pokret Plaćenici
@Lega odavno sam prorokovao kraj struke uz ovakvo vođenje bivše firme i sada samo potvrđujem prorokovano. Ostaci, ostataka uskoro će postati ostaci preostalih ostataka, dok poruka onima koji svakodnevno napuštaju sustav je - zadnji nek zatvori vrata iza sebe...
Eto sjećat ćemo se jednog dana slavne povijesti našeg zrakoplovstva dok budemo gledali strane avione kako grme našim nebom...
@Fanny nećeš vjerovat, ali sasvim slučajno sam završio tamo. Dobio džaba ulaznice i bilo mi žao da propadnu. Kiša dan prije nam odgodila šumu, pa rekoh ajd da djeca malo vide...
Njima je to bio super doživljaj, a meni samo potvrda da se uz ovakvo vrhunsko vodstvo treba dodatno pobrinuti za svoju štalicu i napunit je konjima ;)
@Sag žali Bože povratka, jer kad vidiš degradaciju u međuvremenu, žao ti je što si se vraćao. Bolje ostati na lijepim sjećanjima iz prošlosti... dok smo još nešto imali...
Glede OLS-a, samo podsjećam da je linkani tekst star dvije i pol godine, te da se u međuvremenu doznalo još novih detalja. No to ne mijenja ono bitno na stvari. I dalje se stoka vodi provizijama umjesto nacionalnim interesima...
@Dag htio sam proći inkognito, ali eto uhvatila me kamera. I onda još ko za kua sretnem generala u pratnji zemljaka i bivšeg NL-a. Javim se prvo zemljaku, a njemu najviše da vidi dijete u čiju čast smo pili prije 8 godina u pivnici Stara Tkalča, a on me pita čim se sada bavim. S obzirom da nam je zrakoplovstvo umrlo, prebacio se na pješadiju. Upitnik. Pa znate da je RZ bivše države bilo projektirano za mjesec dana otpora, a nakon toga je slijedila šuma. Eto skratio ja postupak. I svi se nasmijasmo ;)))
01.09.2010. (13:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dag Dagoberovic
@manga no ipak bolna istina nebitno koliko dugo bi RZ izdržavalo na nebu od nekog budućeg napadača .. banana državice imaju RZ baš zbog toga razloga pa su time u bivšoj Jugi i nastajali Galebovi, Orlovi i slične ptičurine koje si tim banana državicama kako tako ulijevale sigurnost da je njihovo nebo samo njihovo i ničije tuđe .. u toliko to pokazuje da Srbija čuva ono što ima od ostataka RZ-a a time i jača svoj integritet u odnosu na sve zemlje u regiji koje su potpale pod čuvanje drugima ...
01.09.2010. (16:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zenga
Sve izložemo stoji uz jednu digresiju. Zrakoplovstvo (i mornarica) su stradali kao tehnički vidovi OS (čitaj izrazito skupi), no što je sa kopnenom vojskom? Kakvo opravdanje imaju za svođenje HKoV-a na dvije profesionalne brigade i jednu specijalnu bojnu? To znači da HV danas raspolaže za jedva 6000 vojnika prve borbene linije!!! Mislim kako je to u obrambenom smislu puno gore od gubitka nadzora zračnog prostora. Jer budimo iskreni ni 1991 ga nismo kontrolirali, pa su lako naoružane snage ZNG-a odrađivale ono što je trebalo. Uništavanje OSRH možda jest započelo sa HRZ/HRM, no najstrašnije uništavanje obrambenih potencijala ipak bilježi HKoV. O tome bi se trebali svi dobro zamisliti.
02.09.2010. (11:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airsoft pokret Plaćenici
@Dag naravno da suvernitet treba imati na kopnu, na moru i u zraku. Današnjem gubitku vojnog suverniteta tj. kontrole nad vlastitom zemljom, prethodio je gubitak suverniteta u proizvodnji, industriji, trgovini, bankarstvu, telekomunikacijama i da dalje ne nabrajam. Ovo čemu danas svjedočimo je samo logičan i očekivani slijed događaja koji se na ovim prostorima provodi od kraja osamdesetih u skladu sa "višim" interesima tj. u skladu sa ulogom koju su nam isti odredili u novom svjetskom poretku.
@Zenga svaka čast na izvrsnom slijedu misli i pravilnim zaključcima. No unatoč provedbi razoružavanja nacije na svim razinama (tu u prvom redu mislim na gubitak znanja), sve dok je onih koji znaju i onih koji imaju volje učiti od njih, još nije sve izgubljeno. Stoga se ne treba trošiti na ono na što ne možemo utjecati, već sebe dati u ono što daje rezultate. Konkretno, nešto što je u osnovi igra, uz odgovarajuću primjenu know-howa postaje odlično sredstvo obuke. Ujedno zdrava sportska aktivnost na čistom zraku i dobra za*ebancija sa ekipom... a tko hoće može pritom i nešto naučiti. Znači još nije sve izgubljeno ;)
02.09.2010. (14:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airbag
Evo nasao sam :-)
Inace jako rijedak Po-2, nekadasnjeg VSJ, doduse nosac motora je napravljen u PLZ u Poljskoj a motor je iz Madjarske od Su-18, jaci od orginalnog MD-11. obozavam taj avion, ima jos jedan u Hrvatskoj, negdje u Kastelima u privatnoj garazi Matka Raosa, nekdasnji Zadar Express, ukraden je iz hangara u Sinju prije 7-8 godina gdje je iz Zadra donesen na cuvanje da ga 1991. ne uzmu u MVJ u Surcinu.. Manga svako dobro
02.09.2010. (14:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airbag
Sto se tice ovog paravojnog super :-) ah ja sam imao prvo argentinca 9mm FM nije imao duble action, pa secondary Makareva 9mm, pa Zbrojevku CZ75 i na kraju Beretu 92F, pa Gorenje 160 koje sranje od dugog Bernardeli P12 , , M16 Night Sight, Styer SSG 308 i naravno nezaboravan M70AB2, bas bi volio opet protrcat,i tako s Vama, bezopacno, ali ovih 117kg zive vage me ne podrzava, Uzivajte
02.09.2010. (14:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airsoft pokret Plaćenici
Vratija se AB ;)
Moram priznat da nisam u Sinju bio ima dvi-tri godine, ali kad sam bio zadnji put, plavi Po-2 s bijelim natpisom "Aeroklub Zadar" je još bio tamo u hangaru. Trebalo bi pitat novog upravnika (da ga sad ne imenujemo ;) gdje je isti sada. A navedeno bi službeno trebao zatražiti i pravni sljednik istoga tj. Aeroklub Zadar... a nakon toga se može pokrenuti odgovarajući pravni postupak. Eto kakva takva, ali ta policija i sudovi još neki kua rade u ovoj državici...
Što se spomenutih pješačkih sportova tiče, zaboravi trčanje. Lagano kretanje je puno učinkovitije na terenu. Ko trči, prvog se uočava i ne traje dugo. Samim time kilogrami nisu nikakva prepreka, pogotovo jer se isti tijekom navedenih aktivnosti vrlo učinkovito tope. Eto ja sam u godinu dana sa spomenutom tjelovježbom skinuo čak devet kilograma. Točnije vratio sam se na kilažu koju sam zadnji put imao davne 1997. godine ;)
02.09.2010. (15:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airbag
"Kastelima u privatnoj garazi Matka Raosa" tamo ga mozes vidit, likove iz AK Zadar nije briga jer ga nemogu unovčiti, avion ceka zaborav pa ce preko grane ako vec nije, vac se hvalio lik iz Vojvodine da je pri kraju pregovora da ga kupi i prenese, onda se ekipa u Osijeku digla na noge MUO i Carina da to docekaju, e sad jel ga vec odnio ili ceka mrak, neznam, ako znas Matka Raosa ili Miljenka Jelića oni su ga zadnji imali u posjedu. LP
02.09.2010. (15:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
fanny
Pa jesi li dobio mail, sad više ne znam dal' sam ga poslala? Čekam povratnu informaciju od komp-doktora za onu žensku...
Funny me :))))))))))
02.09.2010. (20:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dag Dagoberovic
dodajem link za tog ljepotana :)
02.09.2010. (23:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airbag
"Dok naš G-2 (661), zarobljen u Oluji odavno već lovi prašinu u hangaru UHRZ na Zemuniku."
E varas se, tj imas stari info, naime svi zrakoplovi koji ne lete u 93.ZB preneseni su na ulaz baze s obije strane ceste, propisno izlozeni s metalnim tablicama ubodenim u tlo na kojima pisu podaci o izlosku, tako je i 661 pored ostalih obojen sredjen i stavljen pod zastitu na sam ulaz pod kontrolom MP.. cheers zahvaljujuci predanosti i vizionarstvu zapovjednika brig. M.Kovaca
03.09.2010. (10:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airsoft pokret Plaćenici
@Erbeže gle... svaki građanin ima pravo podnijeti kaznenu prijavu policiji i državnom odvjetništvu ako mu je poznato neko kaznenog djelo. Daklem, po meni se u ovom slučaju radi o pljački nacionalno-spomeničke baštine ravne krađi amfora sa neke potonule galije ili skidanju topova sa nekog ratnog broda u Jadranu. Znači pošto od nedavno imaš vremena, a i znanja ti ne nedostaje... lijepo tipkovnicu u ruke i šalji mu dektivu na vrata ;)))
Ujedno možeš zatražiti i pomoć od spomenutog "vizionara", jer njih dva ti imaju starih računa za prebijanje ;)))
@Fanika maila nema. Bile su neke forvarduše u spam folderu, al' to u principu ne otvaram...
@Dag ljepotan može letjeti brzinom od 45 km/h. Skoro se zaustavi u zraku... gledaš i ne vjeruješ ;)
03.09.2010. (17:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airbag
Ha :-) pa jesam i policajac iz PP u Kastelima nigdi u garazi nije vidia avion ? Aj mi reci koji policajac u hrvatskoj moze prepoznati rastavljeni Po-2 ?? Star 60 godina ? Ma da, onda su pocela prepucavanja da su ga Matko i Jelic u stvari spasili jer se hangar u Sinju cistio od "smeca" pa eto ako nitko nece oni ce ga u garazu, oni jajani u Zadu razjedinjeni namaju pojma sto bi s njim i da im ga Matko vrati, glavno da se vrti para oko aerofoto snimanja na crno ..Ako javnost i javi interes kao za one macice u Bosni moze nesto napraviti za vrijedan exponat tehnicke kkulture.. eto pa zato pisem posvuda da se spasi to malo dtva i platna ..http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/avionzadar4.jpg / http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/avionzadar5.jpg / http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/avionzadar1.jpg / http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/zdex2.jpg / http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/Po2YUCNI1971.jpg
03.09.2010. (21:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airbag
http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/146_4642.jpg / http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/avionzadar5.jpg / http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/po2_5.jpg
03.09.2010. (21:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
airsoft pokret Plaćenici
http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/avionzadar1.jpg
http:/ /img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/avionzadar4.jpg
http://img.ph otobucket.com/albums/v460/airbagx/stare/avionzadar5.jpg
http://img.photobuck et.com/albums/v460/airbagx/stare/zdex2.jpg
http://img.photobucket.com/albums /v460/airbagx/stare/Po2YUCNI1971.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v460/ airbagx/146_4642.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v460/airbagx/po2_5.jp g
Evo malo sam ti posložio linkove da se ljudi ne maltretiraju sa kopi-pejstanjem. Znači odradio si ga tim putem i ništa...
Gle, u tom slučaju ti ne preostaje puno manevarskog prostora nego pisat novinarima. Začini priču sa pouzdanim podacima i pošalji lijepo u Slobodnu, Jutarnji, Večernji, Novu, RTL... i nadaj se da će to doć u ruke nekome tko razumije razinu kulturocida koji navedeni pojedinci čine. Jer jedno je maznit Cessnu aeroklubu, a sasvim druga priča je preprodat ovakav povijesni eksponat u inozemstvo. No kao što već rekoh, zrakoplovstvo je za mene završena tema, a što manje znam, manje me boli...
04.09.2010. (11:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Branko Stojković - Štit
ČOVJEK JA DAO SVOJU PISMENU IZJAVU POD MORALNIM I MATERIJALNOM ODGOVORNOŠĆU, I NA KRAJU SVIH TRIJU NAPISANIH STRANICA JE STAVIO SVOJE IME I PREZIME - POTPIS.
Prije nešto više od godinu i pol dana sam upoznao u kafiću preko puta opće bolnice u Bjelovaru, na križanju ulica A. Mihanoviće i J. Jelačića, sam se upoznao sa gospodinom Goranom Gašparom, zamjenikom predsjednika Županijskog državnoga odvjetništva iz Bjelovara. Kako je u kafiću atmosfera bila dobra i raspoloženje, tu smo pili alkoholna pića, ja sam pio Bu-bu (crno vino i coca-cola) a gospodin Gašpar je bio gemište.
Jedan od gostiju u tome dotičnome kafiću je sijedio za šankom, i upitao je gospodina Gašpara, - gdje vi gospodine radite? A ovaj mu je podrugljivo šegačići mu je odgovorio: "u Komunalnom!" Kasnije smo se uputili njegovim autom (od Gorana Gašpara) u Predovec, odnosno Goran me je vozio kući. Kretali smo se iz smjera semafora Šet. dr. I. Lebovića, prema ulici A. Šenoe, gdje nas je zaustavio policajac, čije je službeno vozilo bilo parkirano kod gradske tržnice, odnosno kod WC-a gradske tržnice.
Kada policajac je prišao, on je onda rekao: "molim vas vašu vozačku i dokumente, (prometnu), gospodin Gašpar nije bio vezan, i bio je pijan kao šerpa! Prometni policajac kada je vidio o kome se radi; rekao je - "A to ste vi gospodine, možete ići dalje... Ja sam bio pod gasom, i meni je to bilo smiješno, jer je Goran jedva stajao, jer izašao je iz auta. Ja sam sjedio kao suvozač u Gašparovom autu, prometni policajac se je nagledao u auto i mene vidio, prepoznao me je i nije ništa rekao. Ja sam prepoznao policajca koji je išao s mnom u školu, a to je bio Saša Maras. I mi smo nastavili ići dalje.
Bio sam iznenađen kada je policajac Maras, pustio gospodina Gorana Gašpara, da ide dalje. Između ostaloga nas dvojica smo bili pijan. Poslije sam se sjetio kako je Maras, bio koš džak, išao je na popravni, i ponavljao je predmete iz razredne nastave. Gospodin je Gašpar, bio totalno pijan iza volana, i sad shvaćam kada sam trijezan, i kad nisam pod alkoholom pićem da mi smo mogli stradati.negdje u prometu. I shvaćam sad da mi nismo svi isti pred zakonom...
Neću ovdje govoriti o posljedicama, koje su nam se mogle desiti... Ovu priču sam ispričao gospodinu Branku Stojkoviću, dana 14.12.2017., u četvrtak kada sam bio s njime u društvu, a to je bilo u vremenu od 19,00 sati, do 23,00 sata. Izjavu koju sam ovdje dao gospodinu Stojkoviću, ovdje izjavljujem svojom sviješću i odgovornošću; da ova moja priča od riječi do riječi je točna. Te, svjestan sam i dobrovoljno potpisujem, i nije me nitko vrbovao i nagovorio...
Ovu izjavu ovjeravam sa svojim imenom i prezimenom, i kao takvu je potpisujem.
Frane Čuljat
Rođen; 22.09.1989. godine.
U Bjelovaru, 18.12.2017., 19 sati i deset minuta.
SVJEDOCI:
1.) Branko Stojković (potpis)
2.) Živka Stojković (potpis)
-------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
19.12.2017. (11:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...