Oh, ovaj citat treba shvatiti i vise nego ozbiljno. U njemu se ispred prenosenja znanja stavlja stjecanje kompetencija/vjestina. U prijevodu: nije pozeljno ako ucenik npr razumije dovoljno fizike, elektrotehnike, strojarstva, pa da recimo sam konstruira neki stroj, nije pozeljno da ucenik zna i razumije; dovoljno je da ucenik zna uzeti cekic i zabiti cavao, dovoljno je da bude "vjest" i "spretan", da posjeduje "kompetencije", ali ne i da zna razmisljati. To je odlicna strategija za konobare, prodavacice i manuelne radnike na bausteli! - Uz svo duzno postovanje tim profesijama, no to su ipak zanimanja za najamne radnike koji rade za nekog drugog, najcesce i za iskljucivu financijsku korist nekog drugog. U takvom drustvu nema razvoja, cak ni stagnacije. Samo nazadovanje.
28.04.2010. (20:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
profi oprosti al´ prvi me dubokopotezni citat nokautirao i zbrčkao male sive ćelije, trenutno ne znam gdje se nalazim i kojeg vraga ovdje radim, teturajući pipam u mraku...
28.04.2010. (20:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
"ikebana"
Praznorječje.
28.04.2010. (21:09)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Misaona spoznaja objektivne stvarnosti kreće se od prakse do znanstvene apstrakcije, vraćajući se postepeno konkretizaciji i konačnoj verifikaciji apstraktno spoznatog. To je ustvari vraćanje praksi, ali u kvalitativno novom obliku. ;))
28.04.2010. (21:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Odgovorite im na isti način pa neka se oni misle, a škola neka postane krtičnjak. Možda vas više nikad ne pronađu, a možda ih nije ni briga, jer su i onako postali svrha samima sebi.
29.04.2010. (08:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sjetih se riječi jednog lokalnog pijanca koji je prije mnogo godina ispred birtije stalno ponavljao "Ne sekirajte se, jer sve će ionako rđavo završiti"...
29.04.2010. (08:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
j.
Prvi citat podsjeća me na novogovor samoupravljača iz ranih osamdesetih, koji je tako uspješno "krunisan" u govoru stanovitog pukovnika Kostadinovića. Situaciju u zemlji je složena! Zadnji, Gattov citat podsjeća me jako na dobrog vojaka Švejka. Prosim lepo, prošao sam petsto kilometara da pokorno javim kako u krčmi u Budjejovicama više ne toče toplo pivo! To je bio stav od kojeg se srušila Monarhija (na stranu to što danas svi više-manje plaču za njom, kao Judita za Holofernom). p.s. Nije li ono Švejkov autor, unatoč uspješnom rušenju navedenog termitnjaka, osnovao partiju za ostvarenje umjernog napretka u okvirima poretka, a ne partiju za bušenje termitnjaka?
29.04.2010. (08:35)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
prvi citat ne samo da je nerazumljiv, nego može biti (ako se uspješno operacionalizira) i opasan - raditi standardizirani pristup kad cijeli svijet danas forsira individualizaciju, čini mi se pogrešnim. stoga se slažem s Gattom - prava reforma mora doći od vas profesora, a ne od "srednjerangiranih činovnika" koji ne poznaju probleme s terena i čiji je zapravo jedini problem kako pretvoriti u brojke ono što vi svaki dan susrećete kao sadržaj :) LP
29.04.2010. (10:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ovo je strašno. Birokracija na djelu. Kafkin proces! Pisac tih redaka ni sam ne razumije što je napisao, ali misli da će ovako ispasti jako pametan. Jadni učenici kraj ovakvih likova koji odlučuju o njihovim sudbinama!
29.04.2010. (12:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
M. ima pravo, s kompetencijama odnosno vjestinama razvijat ce se i i kompleksi roditelja koji ce svoju djeca davati na izvanskolske aktivnosti, a sve cilju da nabiju broj crta u kurikulumu (zivotopisu). To je sustav u kojem ce se djeci nabijati frustracije od samog polaska u skolu pa dok ih materijalne vrijednosti ne preotmu potpuno.
29.04.2010. (18:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@ j. shvaćam tvoj poslovični oprez, ali ipak prije svega treba pročitati cijelu knjigu; možda ovako izvučen citat djeluje radikalno, ali u kontekstu knjige ima smisla. Vi koji ne radite u školi niste svjesni u što se to pretvorilo; čak i oni koji su otišli prije pet godina ne bi mogli vjerovati...
29.04.2010. (21:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Prema uputama @profesora stisnuo sam zube i počeo čitati. Nije išlo. Morao sam čitati na glas da bih suvislo pročitao tekst. No to ne znači da sam ga i razumio. Hej, haj uživaj!
29.04.2010. (21:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
j.
Bojim se da sam ostao krivo shvaćen. Ja sam vjerojatno drugačiji jer Švejka ono zapraf doživljavam smrtno ozbiljno. "Svjesni" pojedinac koji je spreman išćeravati apsurde apsolutno je - naime - učinkovitiji od sangvinična revolucionara. Pročitat ću, svakako; ionako sam ovdje našao bar deset sjajnih preporuka. Pozdrav!
29.04.2010. (22:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zbunjen
Pročitao sam već puno sličnih i mogao bih reći i puno besmislenijih napisa vezanih uz kurikulum. Bojim se... Jer upravo ovakav govornik i njemu slični nesposobni i lijeni sastavljaju kurikulum. Pišu o stvarima u koje se ni sami ne razumiju. A ono što ne razumiješ moraš zakamuflirati kompliciranim rečenicama i konstrukcijama. Ako te slučajno netko ne razumije onda je on glup i nesposoban, a nisi ti. Jer kada bi te razumjeli vidjeli bi da je to sve jedno veliko NIŠTA.
30.04.2010. (21:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
M.
Oh, ovaj citat treba shvatiti i vise nego ozbiljno. U njemu se ispred prenosenja znanja stavlja stjecanje kompetencija/vjestina. U prijevodu: nije pozeljno ako ucenik npr razumije dovoljno fizike, elektrotehnike, strojarstva, pa da recimo sam konstruira neki stroj, nije pozeljno da ucenik zna i razumije; dovoljno je da ucenik zna uzeti cekic i zabiti cavao, dovoljno je da bude "vjest" i "spretan", da posjeduje "kompetencije", ali ne i da zna razmisljati. To je odlicna strategija za konobare, prodavacice i manuelne radnike na bausteli! - Uz svo duzno postovanje tim profesijama, no to su ipak zanimanja za najamne radnike koji rade za nekog drugog, najcesce i za iskljucivu financijsku korist nekog drugog. U takvom drustvu nema razvoja, cak ni stagnacije. Samo nazadovanje.
28.04.2010. (20:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
profi oprosti al´ prvi me dubokopotezni citat nokautirao i zbrčkao male sive ćelije, trenutno ne znam gdje se nalazim i kojeg vraga ovdje radim, teturajući pipam u mraku...
28.04.2010. (20:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
"ikebana"
Praznorječje.
28.04.2010. (21:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
blogomoljac
Misaona spoznaja objektivne stvarnosti kreće se od prakse do znanstvene apstrakcije, vraćajući se postepeno konkretizaciji i konačnoj verifikaciji apstraktno spoznatog. To je ustvari vraćanje praksi, ali u kvalitativno novom obliku. ;))
28.04.2010. (21:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
odmak
Odgovorite im na isti način pa neka se oni misle, a škola neka postane krtičnjak. Možda vas više nikad ne pronađu, a možda ih nije ni briga, jer su i onako postali svrha samima sebi.
29.04.2010. (08:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Majstorica s mora
Sjetih se riječi jednog lokalnog pijanca koji je prije mnogo godina ispred birtije stalno ponavljao "Ne sekirajte se, jer sve će ionako rđavo završiti"...
29.04.2010. (08:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
j.
Prvi citat podsjeća me na novogovor samoupravljača iz ranih osamdesetih, koji je tako uspješno "krunisan" u govoru stanovitog pukovnika Kostadinovića. Situaciju u zemlji je složena!
Zadnji, Gattov citat podsjeća me jako na dobrog vojaka Švejka. Prosim lepo, prošao sam petsto kilometara da pokorno javim kako u krčmi u Budjejovicama više ne toče toplo pivo!
To je bio stav od kojeg se srušila Monarhija (na stranu to što danas svi više-manje plaču za njom, kao Judita za Holofernom).
p.s. Nije li ono Švejkov autor, unatoč uspješnom rušenju navedenog termitnjaka, osnovao partiju za ostvarenje umjernog napretka u okvirima poretka, a ne partiju za bušenje termitnjaka?
29.04.2010. (08:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
prvi citat ne samo da je nerazumljiv, nego može biti (ako se uspješno operacionalizira) i opasan - raditi standardizirani pristup kad cijeli svijet danas forsira individualizaciju, čini mi se pogrešnim. stoga se slažem s Gattom - prava reforma mora doći od vas profesora, a ne od "srednjerangiranih činovnika" koji ne poznaju probleme s terena i čiji je zapravo jedini problem kako pretvoriti u brojke ono što vi svaki dan susrećete kao sadržaj :) LP
29.04.2010. (10:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ritam zivota
Ovo je strašno. Birokracija na djelu. Kafkin proces! Pisac tih redaka ni sam ne razumije što je napisao, ali misli da će ovako ispasti jako pametan. Jadni učenici kraj ovakvih likova koji odlučuju o njihovim sudbinama!
29.04.2010. (12:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ritam zivota
Pisac tih redaka mora da je totalno iskompleksiran lik.
29.04.2010. (12:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
barba
M. ima pravo, s kompetencijama odnosno vjestinama razvijat ce se i i kompleksi roditelja koji ce svoju djeca davati na izvanskolske aktivnosti, a sve cilju da nabiju broj crta u kurikulumu (zivotopisu).
To je sustav u kojem ce se djeci nabijati frustracije od samog polaska u skolu pa dok ih materijalne vrijednosti ne preotmu potpuno.
29.04.2010. (18:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gospon profesor
@ j. shvaćam tvoj poslovični oprez, ali ipak prije svega treba pročitati cijelu knjigu; možda ovako izvučen citat djeluje radikalno, ali u kontekstu knjige ima smisla. Vi koji ne radite u školi niste svjesni u što se to pretvorilo; čak i oni koji su otišli prije pet godina ne bi mogli vjerovati...
29.04.2010. (21:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
buha
pa onda je bolje SVESTRANI RAZVOJ ličnosti, nego DVOSTRANI .
ali isti su kreatori obih ličnosti.
29.04.2010. (21:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
Prema uputama @profesora stisnuo sam zube i počeo čitati. Nije išlo. Morao sam čitati na glas da bih suvislo pročitao tekst. No to ne znači da sam ga i razumio. Hej, haj uživaj!
29.04.2010. (21:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
j.
Bojim se da sam ostao krivo shvaćen. Ja sam vjerojatno drugačiji jer Švejka ono zapraf doživljavam smrtno ozbiljno. "Svjesni" pojedinac koji je spreman išćeravati apsurde apsolutno je - naime - učinkovitiji od sangvinična revolucionara.
Pročitat ću, svakako; ionako sam ovdje našao bar deset sjajnih preporuka. Pozdrav!
29.04.2010. (22:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zbunjen
Pročitao sam već puno sličnih i mogao bih reći i puno besmislenijih napisa vezanih uz kurikulum. Bojim se... Jer upravo ovakav govornik i njemu slični nesposobni i lijeni sastavljaju kurikulum. Pišu o stvarima u koje se ni sami ne razumiju. A ono što ne razumiješ moraš zakamuflirati kompliciranim rečenicama i konstrukcijama. Ako te slučajno netko ne razumije onda je on glup i nesposoban, a nisi ti. Jer kada bi te razumjeli vidjeli bi da je to sve jedno veliko NIŠTA.
30.04.2010. (21:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
krediti
http://www.trazis.me/kratke-frizure-top-deset-najboljih-kratkih-frizura-u- 2013-godini/
20.11.2013. (10:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...