Komentari

gosponprofesor.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • M.

    Oh, ovaj citat treba shvatiti i vise nego ozbiljno. U njemu se ispred prenosenja znanja stavlja stjecanje kompetencija/vjestina. U prijevodu: nije pozeljno ako ucenik npr razumije dovoljno fizike, elektrotehnike, strojarstva, pa da recimo sam konstruira neki stroj, nije pozeljno da ucenik zna i razumije; dovoljno je da ucenik zna uzeti cekic i zabiti cavao, dovoljno je da bude "vjest" i "spretan", da posjeduje "kompetencije", ali ne i da zna razmisljati. To je odlicna strategija za konobare, prodavacice i manuelne radnike na bausteli! - Uz svo duzno postovanje tim profesijama, no to su ipak zanimanja za najamne radnike koji rade za nekog drugog, najcesce i za iskljucivu financijsku korist nekog drugog. U takvom drustvu nema razvoja, cak ni stagnacije. Samo nazadovanje.

    avatar

    28.04.2010. (20:43)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    profi oprosti al´ prvi me dubokopotezni citat nokautirao i zbrčkao male sive ćelije, trenutno ne znam gdje se nalazim i kojeg vraga ovdje radim, teturajući pipam u mraku...

    avatar

    28.04.2010. (20:57)    -   -   -   -  

  • "ikebana"

    Praznorječje.

    avatar

    28.04.2010. (21:09)    -   -   -   -  

  • blogomoljac

    Misaona spoznaja objektivne stvarnosti kreće se od prakse do znanstvene apstrakcije, vraćajući se postepeno konkretizaciji i konačnoj verifikaciji apstraktno spoznatog. To je ustvari vraćanje praksi, ali u kvalitativno novom obliku. ;))

    avatar

    28.04.2010. (21:47)    -   -   -   -  

  • odmak

    Odgovorite im na isti način pa neka se oni misle, a škola neka postane krtičnjak. Možda vas više nikad ne pronađu, a možda ih nije ni briga, jer su i onako postali svrha samima sebi.

    avatar

    29.04.2010. (08:11)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Sjetih se riječi jednog lokalnog pijanca koji je prije mnogo godina ispred birtije stalno ponavljao "Ne sekirajte se, jer sve će ionako rđavo završiti"...

    avatar

    29.04.2010. (08:31)    -   -   -   -  

  • j.

    Prvi citat podsjeća me na novogovor samoupravljača iz ranih osamdesetih, koji je tako uspješno "krunisan" u govoru stanovitog pukovnika Kostadinovića. Situaciju u zemlji je složena!
    Zadnji, Gattov citat podsjeća me jako na dobrog vojaka Švejka. Prosim lepo, prošao sam petsto kilometara da pokorno javim kako u krčmi u Budjejovicama više ne toče toplo pivo!
    To je bio stav od kojeg se srušila Monarhija (na stranu to što danas svi više-manje plaču za njom, kao Judita za Holofernom).
    p.s. Nije li ono Švejkov autor, unatoč uspješnom rušenju navedenog termitnjaka, osnovao partiju za ostvarenje umjernog napretka u okvirima poretka, a ne partiju za bušenje termitnjaka?

    avatar

    29.04.2010. (08:35)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    prvi citat ne samo da je nerazumljiv, nego može biti (ako se uspješno operacionalizira) i opasan - raditi standardizirani pristup kad cijeli svijet danas forsira individualizaciju, čini mi se pogrešnim. stoga se slažem s Gattom - prava reforma mora doći od vas profesora, a ne od "srednjerangiranih činovnika" koji ne poznaju probleme s terena i čiji je zapravo jedini problem kako pretvoriti u brojke ono što vi svaki dan susrećete kao sadržaj :) LP

    avatar

    29.04.2010. (10:16)    -   -   -   -  

  • ritam zivota

    Ovo je strašno. Birokracija na djelu. Kafkin proces! Pisac tih redaka ni sam ne razumije što je napisao, ali misli da će ovako ispasti jako pametan. Jadni učenici kraj ovakvih likova koji odlučuju o njihovim sudbinama!

    avatar

    29.04.2010. (12:57)    -   -   -   -  

  • ritam zivota

    Pisac tih redaka mora da je totalno iskompleksiran lik.

    avatar

    29.04.2010. (12:58)    -   -   -   -  

  • barba

    M. ima pravo, s kompetencijama odnosno vjestinama razvijat ce se i i kompleksi roditelja koji ce svoju djeca davati na izvanskolske aktivnosti, a sve cilju da nabiju broj crta u kurikulumu (zivotopisu).
    To je sustav u kojem ce se djeci nabijati frustracije od samog polaska u skolu pa dok ih materijalne vrijednosti ne preotmu potpuno.

    avatar

    29.04.2010. (18:06)    -   -   -   -  

  • gospon profesor

    @ j. shvaćam tvoj poslovični oprez, ali ipak prije svega treba pročitati cijelu knjigu; možda ovako izvučen citat djeluje radikalno, ali u kontekstu knjige ima smisla. Vi koji ne radite u školi niste svjesni u što se to pretvorilo; čak i oni koji su otišli prije pet godina ne bi mogli vjerovati...

    avatar

    29.04.2010. (21:14)    -   -   -   -  

  • buha

    pa onda je bolje SVESTRANI RAZVOJ ličnosti, nego DVOSTRANI .
    ali isti su kreatori obih ličnosti.

    avatar

    29.04.2010. (21:19)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Prema uputama @profesora stisnuo sam zube i počeo čitati. Nije išlo. Morao sam čitati na glas da bih suvislo pročitao tekst. No to ne znači da sam ga i razumio. Hej, haj uživaj!

    avatar

    29.04.2010. (21:23)    -   -   -   -  

  • j.

    Bojim se da sam ostao krivo shvaćen. Ja sam vjerojatno drugačiji jer Švejka ono zapraf doživljavam smrtno ozbiljno. "Svjesni" pojedinac koji je spreman išćeravati apsurde apsolutno je - naime - učinkovitiji od sangvinična revolucionara.
    Pročitat ću, svakako; ionako sam ovdje našao bar deset sjajnih preporuka. Pozdrav!

    avatar

    29.04.2010. (22:03)    -   -   -   -  

  • zbunjen

    Pročitao sam već puno sličnih i mogao bih reći i puno besmislenijih napisa vezanih uz kurikulum. Bojim se... Jer upravo ovakav govornik i njemu slični nesposobni i lijeni sastavljaju kurikulum. Pišu o stvarima u koje se ni sami ne razumiju. A ono što ne razumiješ moraš zakamuflirati kompliciranim rečenicama i konstrukcijama. Ako te slučajno netko ne razumije onda je on glup i nesposoban, a nisi ti. Jer kada bi te razumjeli vidjeli bi da je to sve jedno veliko NIŠTA.

    avatar

    30.04.2010. (21:31)    -   -   -   -  

  • krediti

    http://www.trazis.me/kratke-frizure-top-deset-najboljih-kratkih-frizura-u- 2013-godini/

    avatar

    20.11.2013. (10:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...