Komentari

gosponprofesor.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • Neverin

    u idiokraciji je lakše manipulirati ljudima

    avatar

    06.11.2009. (16:36)    -   -   -   -  

  • izvorni život

    Dakle, gledam ove popise "preciznih" i "nepreciznih" glagola i polako me obuzima užas.
    Reci da se šališ, molim te. Mlada pedagoginja ne postoji, tako da vam nije ništa rekla. Ovi popisi su samo mašta. Reci da se šališ, mooooolim te.
    Ok, nemamo ti razloga ne vjerovati. Ti se ne šališ, a ta pedagoginja je zaista stvaran lik i njene upute su isto stvarne. Da sam vjernik sad bih zavapio: bože pomooooozi!!!!
    :))

    avatar

    06.11.2009. (16:45)    -   -   -   -  

  • babyblue

    @izvorni_zivot: Uvijek postoji mlada pedagoginja koja ti dijeli savjete i redovito ovakve stvari stavlja na oglasnu ploču.Ako imaš problem s pojedinim učenicima, sve što ti kaže jest: "Nemoj ih slati k meni, time gubiš autoritet. Promijeni metode rada!"

    avatar

    06.11.2009. (16:55)    -   -   -   -  

  • Ekstrasolarni planet

    Na primjer, učenik je shvatio prvi Newtonov zakon, onda je naučio kako je zakon otkriven i kako se može provjeriti njegova ispravnost, upoznao pokuse koji ga potvrđuju, osvijestio si kako pojave oko sebe može interpretirati s pomoću prvog Newtonovog zakona, razumio kako funkcionira mehanički svijet, oduševio se, zapamtio sve to i zna zauvijek. Također cijeni profesora koji mu je olakšao uvid u tajnu prirode.
    Molim te pitaj mladu pedagogicu da ti ovaj tekstić prevede u precizne glagole. Živo me zanima.

    avatar

    06.11.2009. (17:16)    -   -   -   -  

  • NF

    ma sve jasno, argument, analiza, definicija i pripadajući glagoli, od stoljeća sedmog hrvatske riječi ...

    avatar

    06.11.2009. (17:16)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    osobno analiziram kako dotični opis stanja hrvatskoga školstva definira što je još potrebno napraviti kako bi mogli valjano usporediti neuspjeh i promašaj i po čemu razlikovati tricu od kučine te kako to sve skupa dobrano argumentirati. zato ;D

    avatar

    06.11.2009. (17:42)    -   -   -   -  

  • skaska

    ove kod kojih sam neki dan bila ne bu to šmirglali, jer su isuviše opterećeni organizacijom grupnog šopinga u prijateljsku Austriju. kad se biralo jel oće na interliber il u šoping jednoglasno je izabran potonji

    avatar

    06.11.2009. (18:09)    -   -   -   -  

  • pametni zub

    ponavljaće treba u Ministarstvo, a štrebere u kamenolome!

    avatar

    06.11.2009. (19:09)    -   -   -   -  

  • j.

    Ekstrasolarni, prosto ko pasulj. Pardon. Jednostavno kao grah.

    Učenik je analizirao prvi Newtonov zakon, onda je razlikovao kako je zakon otkriven i kako se može provjeriti njegova ispravnost, usporedio pokuse koji ga potvrđuju, argumentirao kako pojave oko sebe može interpretirati s pomoću prvog Newtonovog zakona, opisao kako funkcionira mehanički svijet, oduševio se, napravio sve to i analizira zauvijek. Također definira profesora koji mu je olakšao uvid u tajnu prirode. ("ala, brale, puka san nabrajajuć ovo")

    Nije važno što to ne razumijemo. Stara će narodna savjetovati da vežeš konja đe ti gazda kaže.

    avatar

    06.11.2009. (19:29)    -   -   -   -  

  • gospon profesor

    @ j. : ovaj put se ne bih složio. Ovo je DIREKTNI, BRUTALNI ATAK na zdrav razum i to se NE smije tolerirati. Objasnio sam mladoj pedagoginji i prisutnima da je prije tridesetak godina (u doba Šuvara&Co!) nastavnik imao dignitet i bio šef u razredu, i rezultati su bili daleko bolji nego danas, u doba suptilnih pedagoško-psiholoških pristupa (poput spomenutog) i "dječjih prava"...

    avatar

    06.11.2009. (19:47)    -   -   -   -  

  • ljelja

    pedagogonja je jednostavno nepismena, a kako je kao takva uopće upisala fakultet i još diplomirala sasvim mi je nejasno. ispričavam se na ortografskim greškama, trenutno sam "jednoruka".

    avatar

    06.11.2009. (20:10)    -   -   -   -  

  • podijelimo radost

    Možda mladoj pedagogici pomognu ovi stihovi.
    "Jer mudrost je vrednija od biserja, i nikakve se dragocjenosti ne mogu porediti s njom." Izr 8:11
    "Ima zlata i mnogih bisera, ali su mudre usne najdragocjeniji nakit." Izr 20:15
    "Ali znanje napuhuje, a ljubav izgrađuje." 1 Kor 8:1
    "Mnogo mudrosti - mnogo jada
    što više znanja, to više boli." Prop. 1:18
    Kineska poslovica: Kad ih jednom izgovorite, ni najbrži konj više ne može dostići vaše riječi.

    Mene više muči izbor udžbenika. Da li to određuje profesor ili i za to postoji neki naputak od ministarstva? Zašto se npr. povijest umjetnosti ne može učiti iz knjige koja se može kupiti polovna, nego se mora učiti iz knjige nekog novog autora koja se mora kupiti?
    Otkuda nasmagati novaca za sve želje profesora i potrebe učenika? Nezgodno za reći, ali ću bit presretna kad barem ne budem morala ići na roditeljske sastanke. A državna matura izaziva grč u želucu i meni i mojoj kćeri.

    Hvala za ime pripovijetke. Jest Postolar Martin.

    avatar

    06.11.2009. (20:26)    -   -   -   -  

  • Dosanjana

    dragi gospon profesor,
    umjesto što si povlačio paralele s nekim prošlim vremenima, trebao si dotičnoj mladoj dami objasniti što ZNAČE riječi koje vam je dala u naputku. Ako je to neka njena izmišljotina, dovoljno si pametan da ju na neki primjeren način prizemljiš. A ako je ovo naputak od Ministarstva - a šta da ti kažem - da daš otkaz i digneš ruke od svega??? Rijetki su profe poput tebe, i voljela bih da jednog dana moj klinac ima ispred sebe profača kao što si ti.

    avatar

    06.11.2009. (20:42)    -   -   -   -  

  • j.

    @gp, ma naravno (pokušao sam copy-pasteom konstruirati ovaj novogovorni iscjedak, podsjetilo me malo na četrdesetiprvu). Kamo sreće da je pedagoginja shvatila i priznala pogrešku. Ali... je li?
    Ili je ostalo po onoj danas modernoj da su svi u pravu?

    avatar

    06.11.2009. (20:44)    -   -   -   -  

  • gospon profesor

    @ podijelimo radost: čuj, nešto mi nije jasno. Kažeš: "Jer mudrost je vrednija od biserja, i nikakve se dragocjenosti ne mogu porediti s njom" To znači da treba težiti za mudrošću. A zatim ovo: "Mnogo mudrosti - mnogo jada; što više znanja, to više boli". To pak ne zvuči kao nešto što bi čovjek poželio. Dakle, u čemu je stvar?

    avatar

    06.11.2009. (21:01)    -   -   -   -  

  • ludlud

    Meni to smrdi na neku američku sraćku kopipejstanu štreberski od naše pedagoške zajednice ne bi li se uhvatilo priključak sa "svijetom" i tako zaradila birokratska tapšanja po ramenu u nekom gluhom hodniku ili opskurnoj kancelariji odgovarajućeg ministarstva. Lanac idiotizma. Neki idioti silom političke moći od vas prave idiote kako bi i djeca ostala ili postala idioti. Dakle, neverin je spomenuo idiokraciju, i to mi izgleda kao jedina logika ove nelogičnosti, totalno blesave u hrvatskom jeziku. Ne kažem, možda u anglosaksonskom školskom sustavu u SAD-u to može funkcionirati, s obzirom na prirodu jezika i razne druge čimbenike njihovog društva.

    Ništa, ovo je gotovo....
    Ali bih volio da nam skrate muke brzo i precizno, ovako je već dosadno, koliko je naporno. :DDD

    avatar

    07.11.2009. (02:18)    -   -   -   -  

  • slobodni stih

    Najdraža mi je ona formulacija u opisivanju odnosa prema radu: "Treba ga poticati na pozitivnu verbalnu komunikaciju", a koja znači da je učenik bezobrazan i psuje kao kočijaš.... Ti to naravno ne smiješ napisati, nego na pozitivan način iskazati ono, što njegov roditelj teško da će ikada shvatiti iz ovog teksta...

    avatar

    07.11.2009. (08:21)    -   -   -   -  

  • Ekstrasolarni planet

    @ j. "Također definira profesora koji mu je olakšao uvid u tajnu prirode." :-))). Nego, kad te je već tako dobro krenuo novogovor, mogao bi promisliti izvedenice od nepoćudnih glagola. Na primjer, ako ne valja glagol učiti, onda nije dobra niti imenica učenik pa što misliš o zamjenama: učenik-analizator, udžbenik-usporednica, učitelj-generator, škola-električna centrala, električna centrala- strujopoganjač.

    avatar

    07.11.2009. (10:32)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    kakva birokratska gluparija! netko ima izmišljen posao pa svojim izmišljanjima maltretira sve prisutne koji bi možda nešto i radili - najbolje se na navedeni naputak sustavno ne obazirati.

    avatar

    07.11.2009. (12:21)    -   -   -   -  

  • podijelimo radost

    To je rekao kralj Salomon kojeg je Bog obilato obdario mudrošću i znanjem. Bio je Božji miljenik. Bog ga je izdigao po sposobnostima od prosječnog čovjeka. To mu je omogučilo da istraži i dokući sve što se događa pod nebom. Shvatio je kako je Bog zadao mučnu zadaću čovjeku. Kaže: "Vidjeh sve što se čini pod suncem: kakve li ispraznosti i puste tlapnje! Što je krivo, ne može se ispraviti, čega nema, izbrojiti se ne može."
    Od mudrih, i ljudi punih znanja, očekuje se mnogo, maltene da imaju čarobni štapić kojim će zamahnuti i razrješiti sve. To je kod Salomona izazivalo jad i bol. Zaključio je: "Sve je mučno... Što je bilo, opet će biti, i što se činilo, opet će se činiti. I nema ništa novo pod suncem." Stoga i taj stih: "Mnogo mudrosti - mnogo jada; što više znanja, to više boli."
    Dobro si primjetio. Nisam na dobrom mjestu upotrijebila taj stih. To bi se prije odnosilo na tebe. Prateći tvoj blog zaključujem da te mnoge nepravilnosti, slikovitije rečeno nebuloze, ljute i jede.

    avatar

    07.11.2009. (15:55)    -   -   -   -  

  • Mission Impossible

    Ovo je prestrašno!!! Likovi nalik onima iz Idiota budućnosti su ipak već među nama. Izlaza nema. Jedino preostaje prikrivanje svojih pravih stavova kako se ne bi dogodile nepoželjne posljedice. I udruživanje preostalih odmetnika koji još uvijek žele razmišljati svojom glavom i ne dopuštaju ispiranje mozga u blogosferske zajednice (kao što već činite).Sve ostalo je borba protiv vjetrenjača. I omjer snaga sve više ide na NJIHOVU stranu!Jezovito!

    avatar

    07.11.2009. (15:56)    -   -   -   -  

  • tipkojisjedi

    Zaista ne vidim čemu takve reakcije na sasvim dobru sugestiju!
    [(Nadam se da nije mišljeno da se 1. neprecizni glagol zamijeni
    1. preciznim, 2.-->2. itd. i da je ovo 'Primjerice' samo proizvoljna
    (zlobna) konstrukcija!!)[

    Ovdje vidim pomoć nastavniku: što valja vrednovati kod učenika.

    Što to znači da učenik 'zna gradivo'? Više govori da dobro
    analizira situaciju, da točno opisuje problem i da argumentirano
    brani svoj pogled na njega. Na kraju opisne ocjene bih rekao da
    je učenik zna teoriju i da ju zna primijeniti. Ali tek tada kad se
    zna na što se to 'zna' odnosi.
    Ovako je kod nekih nastavnika 'zna'='reproducira knjigu', a kod
    drugih da 'dobro opisuje atmosferu i da ju sjajno uspoređuje sa
    prilikama u društvu'.
    Meni je jedan asistent (bio sam u sporu s njim) rekao na ispitu
    da sam ja 'sve to dobro napisao' (zadatak sam točno riješio), ali
    da on vidi da ja to ne razumijem! I kako da mu dokažem da ja to
    ipak razumijem? Na pitanja sam dobro odgovarao. I pao.
    Na šalteru mi vele - vi to ne razumijete! Čarobna riječ!
    Riječi osvijestiti, cijeniti, upoznati - u ocjenjivanju ne bih rabio.
    'Prazne' su.
    Pok. Veselko Tenžera je lansirao (tako mi se čini) lijepu riječ -
    'praznogovor'. Kad određeni ljudi u određenim situacijama
    posežu za određenim argumentima koji određenu publiku
    provociraju na određeni način što uvijek ima određene pos-
    ljedice.
    Učenike i nastavnike bi trebalo uputiti (mnogi znaju) kako
    analizirati i argumentirati; kako definirati, razlikovati i opisati.
    Kako biti točan i precizan u izražavanju.
    I svaka pomoć je dobro došla. I ona mlade i nadobudne
    kolegice.
    A onima koji nisu shvatili tvoj post, pa misle da su neke riječi
    zabranjene bih rekao: U opisnom ocjenjivanju. Sve riječi su
    starohrvatske, ali neke su prikladnije, a druge nisu kada se
    radi o opisnom ocjenjivanju.

    avatar

    08.11.2009. (15:03)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...