A ja ne bih bio ja da ne pokušam komentirati tvoje stavove. Prvenstveno, nisam za svakodnevno komutiranje automobilom do posla, jer je to protivno principu održivosti i jednostavno jer je skupo s obzirom na cijene goriva. Međutim, ponekad ipak postoji potreba da se ode i autom u grad. Sad se parkiram par stanica tramvajem od svog ureda u centru, na mjestu koje se još ne plaća i nije mi teško ići tramvajem (za koji plaćam mjesečni pokaz) u grad. Ali mora se shvatiti da nama koji živimo daleko u pripizdinama ponekad je potreba ići u grad autom, jer je javni prijevoz što dalje ideš od centra i tramvajske mreže sve veće i veće sranje, vozi rijetko i izuzetno je nekomforan i prenatrpan. Tebi koji živiš u centru to možda i nije toliko upalo u oči, ali probaj se češće voziti javnim prijevozom i izvan mreže tramvaja, recimo ići kod suprugine familije sa busom. Vidjet češ koji je to pakao,osobito u špici kad je gužva enormna, ili u večernjim satima kad vozi rijetko, skoro nikad. Osim tih Đurinih tramvaja, koji i nisu toliko komforni kao što izgledaju (svaka čast klima uređaju), Bandić nije ništa drugo napravio da unaprijedi mrežu javnog prijevoza. Zagreb nikako da postane velegrad, nego ostaje samo grad prenatrpan ljudima čija infrastruktura ne može podnijeti tolike stanovnike a u nju se vrlo malo ulaže. Unatoč nekim njegovim kvalitetama, Bandić nije ni Haussmann ni Giulianni, a bogami ni Holjevac i jednostavno nije sposoban povući odlučujuće infrastrukturne poteze koji bi modernizirali lice ovog grada, a nova mreža javnog transporta je upravo to. Bandić je sposoban jedino iscrpiti već postojeće prostorne resurse ovog grada, bilo kroz neodrživo građenje novih poslovnih i stambenih zgrada u starim kvartovima, bilo kroz suludu naplatu parkiranja. Jedan od primjera potemkinovih sela u Zagrebu je i nova garaža na Tuškancu. Zašto je stalno poluprazna? Jer je jebeno preskupa. Dan parkiranja tijekom radnog vremena košta 100 kuna, mjesečna karta košta 1500 kn!! mjesečna jebote, ne godišnja. Da godišnja košta 1500 kuna ja bih je prvi uzeo, ali ovako, u pičku materinu ne dolazi u obzir. Parkirne karte su posebna priča, jer sa ovim proširenjem parkirnih zona, oni koji mogu steći povlaštenu parkirnu kartu mogu se parkirati bilo gdje u svojoj zoni neograničeno, pa će ti isti ljudi onda sa Kvatrića ići autom do Mažuranca. S druge strane nama ostalima je parkiranje skuplje i vremenski ograničeno, a oni s povlaštenim parkirnim kartama mogu se slobodno parkirati i u parkirnim zonama, ali ako iz određenih razloga žele i ispred moje zgrade. Time nastaju razlike u odnosu na mogućnost slobodnog kretanja. Ovim proširenjem parkirnih zona uvodi se zapravo diskriminacija u odnosu na prebivalište ali i i odnosu na imovinski status. Na određeni način se i ograničava sloboda kretanja. O tome još nitko nije razmišljao...
31.07.2009. (11:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Samo udri kolega. No, kao što i rekoh, za ovu generalnu ideju koju podržavam, naravno da je potrebna bolja i povezanija mreža javnog prometa, baš kao i što rekoh, efikasna i dostupna javna parkirališta i garaže oko zamišljenog prstena užeg grada, a tramvajsku prugu osigurati rubnicima od uleta automobila. Ne znam na kog misliš kad kažeš "povlaštene parkirne karte", ja svoju plaćam godišnje 1500 kn. I nemam zagarantirano parkirno mjesto i ČESTO ga tražim po doslovce 45 minuta ulicama i kilometrima daleko od moje. Jer npr. radnim danom, a vikendima navečer da ne pričam, sa svih strana ZG i šire svi dolaze parkirati u centar. Dođi pa iskusi tu svakodnevnicu. Nisam siguran, jer parkiramo i u Novom Zagrebu, da ista navala u suprotnom smjeru postoji kod NZ. Budimo realni. Naravno, i vozim se autobusom do svojte u Travnom. Nije da je idealno i da nemre bolje, ali ide. Postoji i opcija tramvaj, pa par sto metara šetnje. BIT je: da se u javni promet uloži pola sadašnjih novaca koji se traće na cestovnu infrastrukturu, bili bi na konju. A jedan od poteza je, osim OBAVEZNOG ulaganja u javna prometala, i da se PROMIJENE NAVIKE ljudi i da im se ograniči i oteža pristup u glavne gradske čepove, pogotovo u samom centru. Pošto ispada da sam stalno nešto pogrešno interpretiran, dodao sam čak i rečenicu-dvije više u post. Ali nemam iluziju da će se moći raspravljati o suštini moje ideje, makar i ne bila 100 % onakva kakvu možda Bandić ima, ali mislim da potencijal iza takvih odluka postoji.
31.07.2009. (12:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Beskonacne guzve, cekanja na semaforima a sve da bi pokoji sretan kobac ugrabio slobodno parkirno mjesto. Umjesto da se citava zona izmedju Kvatrica, Republike Austrije i Glavnog kolodvora proglasi zonom gdje se ne ulazi sa autom, izuzev onih koji tamo stanuju (specijalne naljeppnice) i glavnih prometnih pravaca istok-zapad-istok, svejer-jug-sjever gdje se svi mogu voziti ali ne parkirati.
Alternativa je dozvoliti promet ali postaviti inteligentan sistem napate, kao recimo onaj u Londonu. To bi naravno puno puno kostalo ali bi Don Banditic i ekipa bili sretni jer narukvica je narukvica (20%), pogotovo na milijardu EUR. A sretni bi bili i penzici koji bi sve to placali kroz dodatne prireze.
Tak je to vu civiliziranem makrokozmosu ali vu divljem ni tak in pak se vsi guzvamo in jafcemo kak to ne vredi ampak nikom ni praf.
31.07.2009. (12:25)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Osobno sam vrlo bijesna na ovu odluku. Slažem se da je u gradu katastofalna gužva i da bi se trebale uvesti promjene u cijeli sustav, ali ovo nije rješenje.
Ne mogu vjerovati da će Heinzlova postati prva zona, pa nije to najuži centar grada.
Osobno živim prilično izvan centra, i da bih došla do tramvaja ovisim o autobusu, i to ne bi bio niti najmanji problem kada bi taj autobus vozio u nekim normalnim intervalima. A ne ovako, nakon 18h vozi svakih 50 minuta, a zadnji vozi u 23:40h, a nakon toga snalazi se kako znaš.
Izbjegavam ići u grad s autom, a kada idem, parkiram se u Dubravi na okretištu i auto mi tamo stoji cijeli dan, a ja nastavljam dalje tramvajem ili pješice, i nije mi najmanji problem (iako mislim da će sada i tamo početi naplaćivati, tako da ta opcija otpada). No postoje ponekad situacije kada je potrebno ići autom u centar i ono što me smeta je vremensko ograničenje parkiranja u prvoj i drugoj zoni. Pa platila bih ja i više kada mi je potrebno - ali ne može. I naravno, najlakše je parkirati se u garaži, ako imaš sreće da ima mjesta.
Razumijem da je teško živjeti u centru i da gužve znaju biti frustrirajuće, ali nije bajno ni nama koji smo ovisni o gradu, a povezanost sa gradom nije baš najbolja.
31.07.2009. (13:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Samo ću kraj komentirati. Premjerka je već ranije kritike na svoj račun nazvala "govorom mržnje". U svakoj normalnoj zemlji već zbog toga bi bila ozbiljno prozvana da pojasni taj svoj stav. Nije mi poznato da li administracije drugih zemalja imaju propisan neki dress code za predstavnike medija, ali je zanimljivo da je ona licemjerna RTL televizija odmah raskinula suradnju s foto agencijom, a agencija s tim snimateljem. Sve će RTL napraviti da ne talasa i da može u miru dalje zaglupljivati ljude i emitirati svoj tarot program. Lijepi pozdravi:-)
31.07.2009. (15:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mene, recimo, ova odluka tjera u amok zbog toga što mi ulicu (u Novom faking Zagrebu, strogi centar grada) pretvaraju u drugu zonu.
Centar me automobilski ne zanima već neko vrijeme. Bilo bi krasno da se poradi na poboljšanju infrastrukture javnog prijevoza i da se na neke billboarde umjesto reklama za sladolede ili donji veš postave edukativne poruke za građanstvo o blagodatima sapuna i vode,
Ali zabole me i za to.
Centar je ionako muzej. Ondje za dana odlazim rijetko i strogo turistički.
Pjenu mi na usta tjera zgodna fora dodatnog masnog nameta za auto koji mi sjedi ispred kuće. Nabijem ih na parkirni automat.
31.07.2009. (16:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ne znam kakve su cijene u Zagrebu, ali kad bi u Opatijji i Rijeci gradski prijevoz bio pristupačniji i vozni redovi prilagođeniji radnim ljudima vjerujem da bi puno više ljudi izabralo gradski prijevoz. Ja sam najsretnija kad lijepo sjednem u bus i mozak na pašu i nije me briga je li gužva i gdje ću parkirati.
31.07.2009. (16:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
1) Novi tramvaji su teze smece. Ali stvarno teze smece. Sto se najbolje ocitava za ljetnih mjeseci kada ti tramvaji nesnosno smrde zbog kretenski koncipirane ventilacije koja vrti postojeci zrak (osobno, nije mi struka, pa mi ne pada rjesenje na pamet, ali npr. busevi s klimom ne smrde) i kombinacija starcadi koja se odbija prati jer sapun i voda su neprijatelji prosjecnog hrvatskog starca, pa onda covjek ne znam jel' bi se plakal ili bljuval po penzicima. Meni je tramvaj nuzno zlo, ali tjerat nekog da se vozi ZET-om u ljeto je nehumano. 2) Sjedio sam kao promatrac pred negdje cetiri godine u Gradskoj skupstini kada su donijete odluke da cijeli grad postaje prakticki parkirna zona. Ovo je vise ozivljanje tih starih odluka, s time da su stare "jeftinije" zone postale skuplje i dakle to je cista pljacka i nema tog argumenta koji to moze pobiti. 3) Da imam para i auto, ne bih ikad vise u zivotu usao u tramvaj. 4) Zdravi zivot je propaganda :D
31.07.2009. (19:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pa i slažem se s tobom i ne slažem se... 1. slažem se u dijelu da se previše vozimo autima - ja prva... :D no, žensko sam. ponekad se volim sredit za posao, ono šosek i štikle... a to baš i nije opremica za bicikl. a ni za šetnju od 15 minuta koliko mi pješke treba do posla. 2. također mi se po pljusku i snijegu i vijavici i sjevercu ne šeće nikam a najmanje na posao pa da moram kompletan donji dio garderobe presvlačit a skoro doslovce si vidim zgradu s prozora... 3. živim 7-8 stanica od trga i stvarno idem tramvajem kad god mogu jer mi je em najjeftinije em najbrže em dođem stvarno drito na trg tak da ne moram hodati ni tih 200 metara do tam ;) ali ponekad je stvarno potrebno doći autom u centar i da, tada sam spremna platiti 16 kn za parking ali kog vraga su stavili ograničenje na sat vremena? mislim moj problem je ako mi 32 kn za dva sata nije puno
01.08.2009. (16:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ma bicikl je odlična stvar. i za po centru se kretat najbrži. žalosno je jedino što se, osim po zelenom valu i još par mjesta gdje ima staza, stalno moraš sudarati s pješacima i retrovizorima. jedini je problem u biciklu hladnoća. jer čim je temperatura oko 15°, već mi se ruke slede dok se spustim niz brijeg. to se još i da preživit, al kad je još hladnije, skloniji sam otić autom na posao. sreća je da ne prolazim kroz sami centar pa me gužve koliko toliko zaobilaze. najgore čak zna biti pri povratku u tvom kvartu (koliko sam čitajući shvatio di živiš)...
01.08.2009. (18:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ma sranje. kao prvo - bandić je proširio parkirne zone SAMO zato da zgrne još više novaca koje će proćardat na pizdarije. kao drugo, na takav način neće se promijeniti stav onih koji se voze.
a ja, kao netko tko je odrastao u gradu (da ne velim tramvaju) - da i dalje živim na istoj adresi (blizina Kvatrića) sigurno se ne bih vozila autom u centar. ovako, kad stignem nakon prevaljenih 70-ak kilometara očekujem da mogu parkirati dulje od 2 sata unutar 2. zone (u tom istom kvartu gdje sam odrasla bez da nekom platim jer ne smatram to nekim strogim centrom grada da mi netko naplaćuje parkiranje!!). U prvu zonu ne idem iz principa.
a da automobila ima previše - ima. sad svaka druga obitelj ima dva. Pa svatko kreće na svoju stranu. da li je to razbacivanjem novcem - ne znam i ne želim znati. svatko troši svoju plaću kako mu se 'oće...
05.08.2009. (15:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Evo izvadak iz intervjua sa šefom Zagrebparkinga, koji o proširenju zona nije odlučivao već grad. IAKO drži odluci svijeću, a pošto sam joj i ja držao pod uvjetom da stvarno maksimalno poboljšaju javni prijevoz, evo onda se načelno slažem i s donjim, pogotovo sa zadnjom idejom o jeftinim garažama oko tramvajskih stajališta i na još mjesta:
Ali sasvim je jasno da će prihodi Zagrebparkinga vrtoglavo porasti? - "Prihodi će vjerojatno biti veći. Ali ponavljam, parkirališne zone nismo proširivali radi financijske dobiti, već radi odvraćanja građana od ulaska automobilima u središte grada i radi afirmacije javnog prijevoza."
S obzirom na to da je zadržavanje na parkiralištima vremenski ograničeno - od jednog sata u prvoj zoni do najviše tri sata u trećoj zoni - gdje će se parkirati građani koji nemaju pravo na povlaštene karte, a radno im je mjesto unutar jedne od novih zona naplate? - "Što se parkiranja tiče, tu kategoriju građana nitko ne može spasiti."
Možete li im barem dati savjet? - "Neka putuju javnim prijevozom."
Priprema li Zagrebparking još kakva iznenađenja? - "Projekt "park and ride" sustava u poodmakloj je fazi. Osim okretišta u Dubravi, Črnomercu i Borongaju, izgradit će se velika parkirališta na kojima će građani po pristupačnoj cijeni, možda 10 kuna, moći ostaviti aute cijeli dan i do posla nastaviti tramvajima"
06.08.2009. (00:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
aparatčik
A ja ne bih bio ja da ne pokušam komentirati tvoje stavove.
Prvenstveno, nisam za svakodnevno komutiranje automobilom do posla, jer je to protivno principu održivosti i jednostavno jer je skupo s obzirom na cijene goriva.
Međutim, ponekad ipak postoji potreba da se ode i autom u grad. Sad se parkiram par stanica tramvajem od svog ureda u centru, na mjestu koje se još ne plaća i nije mi teško ići tramvajem (za koji plaćam mjesečni pokaz) u grad.
Ali mora se shvatiti da nama koji živimo daleko u pripizdinama ponekad je potreba ići u grad autom, jer je javni prijevoz što dalje ideš od centra i tramvajske mreže sve veće i veće sranje, vozi rijetko i izuzetno je nekomforan i prenatrpan.
Tebi koji živiš u centru to možda i nije toliko upalo u oči, ali probaj se češće voziti javnim prijevozom i izvan mreže tramvaja, recimo ići kod suprugine familije sa busom. Vidjet češ koji je to pakao,osobito u špici kad je gužva enormna, ili u večernjim satima kad vozi rijetko, skoro nikad.
Osim tih Đurinih tramvaja, koji i nisu toliko komforni kao što izgledaju (svaka čast klima uređaju), Bandić nije ništa drugo napravio da unaprijedi mrežu javnog prijevoza. Zagreb nikako da postane velegrad, nego ostaje samo grad prenatrpan ljudima čija infrastruktura ne može podnijeti tolike stanovnike a u nju se vrlo malo ulaže. Unatoč nekim njegovim kvalitetama, Bandić nije ni Haussmann ni Giulianni, a bogami ni Holjevac i jednostavno nije sposoban povući odlučujuće infrastrukturne poteze koji bi modernizirali lice ovog grada, a nova mreža javnog transporta je upravo to. Bandić je sposoban jedino iscrpiti već postojeće prostorne resurse ovog grada, bilo kroz neodrživo građenje novih poslovnih i stambenih zgrada u starim kvartovima, bilo kroz suludu naplatu parkiranja.
Jedan od primjera potemkinovih sela u Zagrebu je i nova garaža na Tuškancu. Zašto je stalno poluprazna? Jer je jebeno preskupa. Dan parkiranja tijekom radnog vremena košta 100 kuna, mjesečna karta košta 1500 kn!! mjesečna jebote, ne godišnja. Da godišnja košta 1500 kuna ja bih je prvi uzeo, ali ovako, u pičku materinu ne dolazi u obzir.
Parkirne karte su posebna priča, jer sa ovim proširenjem parkirnih zona, oni koji mogu steći povlaštenu parkirnu kartu mogu se parkirati bilo gdje u svojoj zoni neograničeno, pa će ti isti ljudi onda sa Kvatrića ići autom do Mažuranca. S druge strane nama ostalima je parkiranje skuplje i vremenski ograničeno, a oni s povlaštenim parkirnim kartama mogu se slobodno parkirati i u parkirnim zonama, ali ako iz određenih razloga žele i ispred moje zgrade.
Time nastaju razlike u odnosu na mogućnost slobodnog kretanja. Ovim proširenjem parkirnih zona uvodi se zapravo diskriminacija u odnosu na prebivalište ali i i odnosu na imovinski status. Na određeni način se i ograničava sloboda kretanja. O tome još nitko nije razmišljao...
31.07.2009. (11:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nemetz
Samo udri kolega. No, kao što i rekoh, za ovu generalnu ideju koju podržavam, naravno da je potrebna bolja i povezanija mreža javnog prometa, baš kao i što rekoh, efikasna i dostupna javna parkirališta i garaže oko zamišljenog prstena užeg grada, a tramvajsku prugu osigurati rubnicima od uleta automobila.
Ne znam na kog misliš kad kažeš "povlaštene parkirne karte", ja svoju plaćam godišnje 1500 kn. I nemam zagarantirano parkirno mjesto i ČESTO ga tražim po doslovce 45 minuta ulicama i kilometrima daleko od moje. Jer npr. radnim danom, a vikendima navečer da ne pričam, sa svih strana ZG i šire svi dolaze parkirati u centar. Dođi pa iskusi tu svakodnevnicu.
Nisam siguran, jer parkiramo i u Novom Zagrebu, da ista navala u suprotnom smjeru postoji kod NZ. Budimo realni.
Naravno, i vozim se autobusom do svojte u Travnom. Nije da je idealno i da nemre bolje, ali ide. Postoji i opcija tramvaj, pa par sto metara šetnje.
BIT je: da se u javni promet uloži pola sadašnjih novaca koji se traće na cestovnu infrastrukturu, bili bi na konju. A jedan od poteza je, osim OBAVEZNOG ulaganja u javna prometala, i da se PROMIJENE NAVIKE ljudi i da im se ograniči i oteža pristup u glavne gradske čepove, pogotovo u samom centru.
Pošto ispada da sam stalno nešto pogrešno interpretiran, dodao sam čak i rečenicu-dvije više u post. Ali nemam iluziju da će se moći raspravljati o suštini moje ideje, makar i ne bila 100 % onakva kakvu možda Bandić ima, ali mislim da potencijal iza takvih odluka postoji.
31.07.2009. (12:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bocaccio
Je praf tak kak pises.
Beskonacne guzve, cekanja na semaforima a sve da bi pokoji sretan kobac ugrabio slobodno parkirno mjesto. Umjesto da se citava zona izmedju Kvatrica, Republike Austrije i Glavnog kolodvora proglasi zonom gdje se ne ulazi sa autom, izuzev onih koji tamo stanuju (specijalne naljeppnice) i glavnih prometnih pravaca istok-zapad-istok, svejer-jug-sjever gdje se svi mogu voziti ali ne parkirati.
Alternativa je dozvoliti promet ali postaviti inteligentan sistem napate, kao recimo onaj u Londonu. To bi naravno puno puno kostalo ali bi Don Banditic i ekipa bili sretni jer narukvica je narukvica (20%), pogotovo na milijardu EUR. A sretni bi bili i penzici koji bi sve to placali kroz dodatne prireze.
Tak je to vu civiliziranem makrokozmosu ali vu divljem ni tak in pak se vsi guzvamo in jafcemo kak to ne vredi ampak nikom ni praf.
31.07.2009. (12:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Semiramida
Slažem se sa aparatčikom u potpunosti.
Osobno sam vrlo bijesna na ovu odluku. Slažem se da je u gradu katastofalna gužva i da bi se trebale uvesti promjene u cijeli sustav, ali ovo nije rješenje.
Ne mogu vjerovati da će Heinzlova postati prva zona, pa nije to najuži centar grada.
Osobno živim prilično izvan centra, i da bih došla do tramvaja ovisim o autobusu, i to ne bi bio niti najmanji problem kada bi taj autobus vozio u nekim normalnim intervalima. A ne ovako, nakon 18h vozi svakih 50 minuta, a zadnji vozi u 23:40h, a nakon toga snalazi se kako znaš.
Izbjegavam ići u grad s autom, a kada idem, parkiram se u Dubravi na okretištu i auto mi tamo stoji cijeli dan, a ja nastavljam dalje tramvajem ili pješice, i nije mi najmanji problem (iako mislim da će sada i tamo početi naplaćivati, tako da ta opcija otpada). No postoje ponekad situacije kada je potrebno ići autom u centar i ono što me smeta je vremensko ograničenje parkiranja u prvoj i drugoj zoni. Pa platila bih ja i više kada mi je potrebno - ali ne može. I naravno, najlakše je parkirati se u garaži, ako imaš sreće da ima mjesta.
Razumijem da je teško živjeti u centru i da gužve znaju biti frustrirajuće, ali nije bajno ni nama koji smo ovisni o gradu, a povezanost sa gradom nije baš najbolja.
31.07.2009. (13:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zoccao
Samo ću kraj komentirati.
Premjerka je već ranije kritike na svoj račun nazvala "govorom mržnje". U svakoj normalnoj zemlji već zbog toga bi bila ozbiljno prozvana da pojasni taj svoj stav. Nije mi poznato da li administracije drugih zemalja imaju propisan neki dress code za predstavnike medija, ali je zanimljivo da je ona licemjerna RTL televizija odmah raskinula suradnju s foto agencijom, a agencija s tim snimateljem. Sve će RTL napraviti da ne talasa i da može u miru dalje zaglupljivati ljude i emitirati svoj tarot program.
Lijepi pozdravi:-)
31.07.2009. (15:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Žavijer
Mene, recimo, ova odluka tjera u amok zbog toga što mi ulicu (u Novom faking Zagrebu, strogi centar grada) pretvaraju u drugu zonu.
Centar me automobilski ne zanima već neko vrijeme.
Bilo bi krasno da se poradi na poboljšanju infrastrukture javnog prijevoza
i da se na neke billboarde umjesto reklama za sladolede ili donji veš postave edukativne poruke za građanstvo
o blagodatima sapuna i vode,
Ali zabole me i za to.
Centar je ionako muzej. Ondje za dana odlazim rijetko i strogo turistički.
Pjenu mi na usta tjera zgodna fora dodatnog masnog nameta za auto koji mi sjedi ispred kuće.
Nabijem ih na parkirni automat.
31.07.2009. (16:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
windfuckersister
Ne znam kakve su cijene u Zagrebu, ali kad bi u Opatijji i Rijeci gradski prijevoz bio pristupačniji i vozni redovi prilagođeniji radnim ljudima vjerujem da bi puno više ljudi izabralo gradski prijevoz. Ja sam najsretnija kad lijepo sjednem u bus i mozak na pašu i nije me briga je li gužva i gdje ću parkirati.
31.07.2009. (16:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pero Panonski
1) Novi tramvaji su teze smece. Ali stvarno teze smece. Sto se najbolje ocitava za ljetnih mjeseci kada ti tramvaji nesnosno smrde zbog kretenski koncipirane ventilacije koja vrti postojeci zrak (osobno, nije mi struka, pa mi ne pada rjesenje na pamet, ali npr. busevi s klimom ne smrde) i kombinacija starcadi koja se odbija prati jer sapun i voda su neprijatelji prosjecnog hrvatskog starca, pa onda covjek ne znam jel' bi se plakal ili bljuval po penzicima. Meni je tramvaj nuzno zlo, ali tjerat nekog da se vozi ZET-om u ljeto je nehumano.
2) Sjedio sam kao promatrac pred negdje cetiri godine u Gradskoj skupstini kada su donijete odluke da cijeli grad postaje prakticki parkirna zona. Ovo je vise ozivljanje tih starih odluka, s time da su stare "jeftinije" zone postale skuplje i dakle to je cista pljacka i nema tog argumenta koji to moze pobiti.
3) Da imam para i auto, ne bih ikad vise u zivotu usao u tramvaj.
4) Zdravi zivot je propaganda :D
31.07.2009. (19:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Cranberrie
pa i slažem se s tobom i ne slažem se...
1. slažem se u dijelu da se previše vozimo autima - ja prva... :D
no, žensko sam. ponekad se volim sredit za posao, ono šosek i štikle... a to baš i nije opremica za bicikl. a ni za šetnju od 15 minuta koliko mi pješke treba do posla.
2. također mi se po pljusku i snijegu i vijavici i sjevercu ne šeće nikam a najmanje na posao pa da moram kompletan donji dio garderobe presvlačit a skoro doslovce si vidim zgradu s prozora...
3. živim 7-8 stanica od trga i stvarno idem tramvajem kad god mogu jer mi je em najjeftinije em najbrže em dođem stvarno drito na trg tak da ne moram hodati ni tih 200 metara do tam ;)
ali ponekad je stvarno potrebno doći autom u centar i da, tada sam spremna platiti 16 kn za parking ali kog vraga su stavili ograničenje na sat vremena? mislim moj problem je ako mi 32 kn za dva sata nije puno
01.08.2009. (16:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
junac
ma bicikl je odlična stvar. i za po centru se kretat najbrži. žalosno je jedino što se, osim po zelenom valu i još par mjesta gdje ima staza, stalno moraš sudarati s pješacima i retrovizorima. jedini je problem u biciklu hladnoća. jer čim je temperatura oko 15°, već mi se ruke slede dok se spustim niz brijeg. to se još i da preživit, al kad je još hladnije, skloniji sam otić autom na posao. sreća je da ne prolazim kroz sami centar pa me gužve koliko toliko zaobilaze. najgore čak zna biti pri povratku u tvom kvartu (koliko sam čitajući shvatio di živiš)...
01.08.2009. (18:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
ma sranje. kao prvo - bandić je proširio parkirne zone SAMO zato da zgrne još više novaca koje će proćardat na pizdarije. kao drugo, na takav način neće se promijeniti stav onih koji se voze.
a ja, kao netko tko je odrastao u gradu (da ne velim tramvaju) - da i dalje živim na istoj adresi (blizina Kvatrića) sigurno se ne bih vozila autom u centar. ovako, kad stignem nakon prevaljenih 70-ak kilometara očekujem da mogu parkirati dulje od 2 sata unutar 2. zone (u tom istom kvartu gdje sam odrasla bez da nekom platim jer ne smatram to nekim strogim centrom grada da mi netko naplaćuje parkiranje!!). U prvu zonu ne idem iz principa.
a da automobila ima previše - ima. sad svaka druga obitelj ima dva. Pa svatko kreće na svoju stranu. da li je to razbacivanjem novcem - ne znam i ne želim znati. svatko troši svoju plaću kako mu se 'oće...
05.08.2009. (15:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nemetz
Evo izvadak iz intervjua sa šefom Zagrebparkinga, koji o proširenju zona nije odlučivao već grad. IAKO drži odluci svijeću, a pošto sam joj i ja držao pod uvjetom da stvarno maksimalno poboljšaju javni prijevoz, evo onda se načelno slažem i s donjim, pogotovo sa zadnjom idejom o jeftinim garažama oko tramvajskih stajališta i na još mjesta:
Ali sasvim je jasno da će prihodi Zagrebparkinga vrtoglavo porasti?
- "Prihodi će vjerojatno biti veći. Ali ponavljam, parkirališne zone nismo proširivali radi financijske dobiti, već radi odvraćanja građana od ulaska automobilima u središte grada i radi afirmacije javnog prijevoza."
S obzirom na to da je zadržavanje na parkiralištima vremenski ograničeno - od jednog sata u prvoj zoni do najviše tri sata u trećoj zoni - gdje će se parkirati građani koji nemaju pravo na povlaštene karte, a radno im je mjesto unutar jedne od novih zona naplate?
- "Što se parkiranja tiče, tu kategoriju građana nitko ne može spasiti."
Možete li im barem dati savjet?
- "Neka putuju javnim prijevozom."
Priprema li Zagrebparking još kakva iznenađenja?
- "Projekt "park and ride" sustava u poodmakloj je fazi. Osim okretišta u Dubravi, Črnomercu i Borongaju, izgradit će se velika parkirališta na kojima će građani po pristupačnoj cijeni, možda 10 kuna, moći ostaviti aute cijeli dan i do posla nastaviti tramvajima"
06.08.2009. (00:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...