Uživao sam opet u jednoj od tvojih i inače vrlo intrigantnih priča. To što je, ako se ne varam, Prečko bila "tenkovska" kasarna mora da su ovim, sada već imaginarnim, kolosijekom prolazili različiti "strogo kontrolirani vlakovi". Da bar mi je bilo to vidjeti u živo...
dečki, drago mi je da vam se svidio ovaj duugi putopisni post, ja jako volim putopisni žanr, i pismeni i fotografski dio, a pogotovo kad se radi o nečemu što je zanemareno i u drugome planu ...
BTW, blueveki, nisam dosad još nikad naletio na tvoje fotke i blog, slike su IZVANREDNE!
12.07.2009. (01:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Molim prihvatite ispravak "lokacije" mojeg slikovnog priloga - Nije Rudeška nego dakako Ratarska! Bio lapsus... jer si me "navuk'o" Rudešankom i onim janjcima na ražnju.
13.07.2009. (11:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
he, GP-Zagrebancije, prihvaćen ispravak ... oni janjci zaista zavedu čovjeka .. ;o)
Jutros sam krenuo biciklom na posao i obišao gotovo cijelu ovu trasu i evo svježeg izvještaja (otprije pola sata ,o) ): - do Jablanske gotovo da i nema promjena - skladište iza Jablanske je nekim čudom čišće nego prije, manje je razbijenog stakla, netko je izbetonirao malu rampu preko jedne betonske stepenice, a razraslo grmlje bolje sakriva glomazni otpad u okolici ... još uvijek nema znakova skore izgradnje - Rudeška se obnavlja, tračnica koje su bile u kolniku više nema - dio od Rudeške do potoka Kustošaka je i dalje prekriven oštrim kamenčićiam i neugodan je za vožnju, a okolica je sve zaraslija u travu (no zato su nogometno i ragbi igralište svježe ošišani) . potok je pun žaba koje krekeću sve u 16 ;o) - zgrada pored potoka je skoro pa dovršena, auti se voze dijelom trase od Hanamanove - više nema starog Andrijinog križa pored Hanamanove (vidi fotku u postu), a nema ni starih znakova i stare table za skladište "Šume" - ispravka pogrešnog navoda: vrata za koja u postu piše da je njima pruga ulazila u skladište šume su u stvari vrata kroz koja je u skladište ulazio kolosijek iz sada napuštenog skladišta "Ferimporta" (tamo gdje je natpis "Konsignacija čelika"), a prava vrata su cca 30-40 m niže
14.07.2009. (08:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kuku lele
ovo izgleda kao magadan ili norilsk čak... ali vrlo, vrlo zanimljivo - hvala
14.07.2009. (21:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ivan
bilo bi super kada bi mogao geotagirati ove fotke na google maps pa da vidimo kako to izgleda sada iz zraka :) super blog samo daj dalje
16.07.2009. (19:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
I, evo i javljanja 11 godina nakon stavljanja ovoga posta ... situacija na trasi je sad puno drukčija, no tu je i do sada meni nepoznat podatak da su tračnice i pragovi izvađeni 1992. godine. Dakle, stanje na fotkama u postu je 7 godina nakon vađenja tračnica.
16.12.2020. (14:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
blueveki
Prekrasna foto priča koje me odvela u djetinjstvo! Bravo, izuzetan uradak!
11.07.2009. (08:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
Uživao sam opet u jednoj od tvojih i inače vrlo intrigantnih priča.
To što je, ako se ne varam, Prečko bila "tenkovska" kasarna mora da su ovim, sada već imaginarnim, kolosijekom prolazili različiti "strogo kontrolirani vlakovi". Da bar mi je bilo to vidjeti u živo...
Meni je osobno, od svih prikazanih "prijelaza", najljepši slijedeći:
Višestruki prijelaz... Rudeška [08.06.2008]
Drago mi je da sam se ovdje, slučajem, vratio i "zanemarenom" "blueveki"-ju...
11.07.2009. (19:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
dečki, drago mi je da vam se svidio ovaj duugi putopisni post, ja jako volim putopisni žanr, i pismeni i fotografski dio, a pogotovo kad se radi o nečemu što je zanemareno i u drugome planu ...
BTW, blueveki, nisam dosad još nikad naletio na tvoje fotke i blog, slike su IZVANREDNE!
12.07.2009. (01:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
Molim prihvatite ispravak "lokacije" mojeg slikovnog priloga - Nije Rudeška nego dakako Ratarska! Bio lapsus... jer si me "navuk'o" Rudešankom i onim janjcima na ražnju.
13.07.2009. (11:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
he, GP-Zagrebancije, prihvaćen ispravak ... oni janjci zaista zavedu čovjeka .. ;o)
Jutros sam krenuo biciklom na posao i obišao gotovo cijelu ovu trasu i evo svježeg izvještaja (otprije pola sata ,o) ):
- do Jablanske gotovo da i nema promjena
- skladište iza Jablanske je nekim čudom čišće nego prije, manje je razbijenog stakla, netko je izbetonirao malu rampu preko jedne betonske stepenice, a razraslo grmlje bolje sakriva glomazni otpad u okolici ... još uvijek nema znakova skore izgradnje
- Rudeška se obnavlja, tračnica koje su bile u kolniku više nema
- dio od Rudeške do potoka Kustošaka je i dalje prekriven oštrim kamenčićiam i neugodan je za vožnju, a okolica je sve zaraslija u travu (no zato su nogometno i ragbi igralište svježe ošišani)
. potok je pun žaba koje krekeću sve u 16 ;o)
- zgrada pored potoka je skoro pa dovršena, auti se voze dijelom trase od Hanamanove
- više nema starog Andrijinog križa pored Hanamanove (vidi fotku u postu), a nema ni starih znakova i stare table za skladište "Šume"
- ispravka pogrešnog navoda: vrata za koja u postu piše da je njima pruga ulazila u skladište šume su u stvari vrata kroz koja je u skladište ulazio kolosijek iz sada napuštenog skladišta "Ferimporta" (tamo gdje je natpis "Konsignacija čelika"), a prava vrata su cca 30-40 m niže
14.07.2009. (08:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kuku lele
ovo izgleda kao magadan ili norilsk čak... ali vrlo, vrlo zanimljivo - hvala
14.07.2009. (21:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ivan
bilo bi super kada bi mogao geotagirati ove fotke na google maps pa da vidimo kako to izgleda sada iz zraka :)
super blog
samo daj dalje
16.07.2009. (19:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jja
Svaka pohvala na ideji bloga, listam malo, jako zanimljivo :-)
21.07.2009. (15:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
I, evo i javljanja 11 godina nakon stavljanja ovoga posta ... situacija na trasi je sad puno drukčija, no tu je i do sada meni nepoznat podatak da su tračnice i pragovi izvađeni 1992. godine.
Dakle, stanje na fotkama u postu je 7 godina nakon vađenja tračnica.
16.12.2020. (14:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...