diavola.blog.hr

Dodaj komentar (21)

• podloga

Moram priznati da na slikama izgleda predivno ali ;) ja se bojim kupati u rijeci, to su mi jos frasovi iz djetinjstva kada sam bila kod prijateljice u karlovcu pa kao otise na kupanje, kupamo se mi, a pitaj ja a sto to pliva?! bjelouska ali ona ti je neopasna!!!!!! u roku odmah sam spakirala prnje i brisi kuci. Panicno se bojim zmija, iz tog istog razloga i ne kampiram. A lijepi ti je post, a kako ste tek uzivali, ah. Pozdrav

18.08.2008. (09:16)    -   -   -   -

• traženje sebe

to je pretpostavljam kod restorana jednog odmah i nekog kampa?? mogao si stavit jos slike i toga..no problem ja cu napisat jedan post pa stavit slike restorana i sta smo jeli..a jeli smo mesne okruklice sa jelenom i sumskim bobicama,ribizl...to je bilo nesto najfinijeg sta sam ja ikad jela u zivotu...ugutila sam se u hrani i pozeljela ozenit konobara..kojeg sam pozvala i nahvalila sam ga i onda je cela terasa jela to sto smo i mi...(barem nitko nije jeo medvjeda...i to je bilo na meniju...to je bila moja mini sabotaza)...mi nismo bili na kupanju tamo jer je bilo prehladno jos..

18.08.2008. (09:37)    -   -   -   -

• ]¤ˇ°ˇ¤[ MaRiNa a.k.a CiNdErElLa ]¤ˇ°ˇ¤[

Lijep post! Prekrasno je tu! Ja se svaki dan kupam na moru...

18.08.2008. (09:50)    -   -   -   -

• Helix

I ja sam na moru, ali ovo mi izgleda prekrasno. Meni svaka priroda koja nije brutalno narušena ljudskom rukom izgleda prelijepo. Ne mogu se odlučiti između mora, planina, rijeka, jezera... Baš uživam u tvojim slikama.

18.08.2008. (09:57)    -   -   -   -

• Diavola

- podloga: šteta da te zmija tako preplašila... ali bjelouške su stvarno bezopasne... no, kužim tvoj strah, dosta se ljudi zgražava nad zmijama. :( no, mislim da na ovakvim mjestima gdje je dosta ljudi nećeš tako lako naići na te zmijice. probaj otići na mjesta gdje su ovakve "gužve" i probaj zaliječiti strah :)
    - mala crna knjižica: hej, ja sam ženskog roda :) inače, da, gore smo u tom restoranu popili cugu i ove kao malo zračne fotke su snimljene s njega (recimo, ona fotka gdje se vide rašireni ljudi po rijeci kako plivaju kao muhe bez glave ;))) nismo tamo jeli jer nam je bilo rano za klopu. možda drugi put :)) stavi baš fotke da vidimo kako je tebi bilo tamo. sve što je sa šumskim bobicama obožavam :))
    - Mawa Marina: hvala :))
    - Helix: blago vama što se svaki dan kupate na moru, ali na sreću da mi na kontinentu imamo i ovakve kutke za utažiti potrebu za finom vodom :)) ovo, zaista, djeluje idilično, gotovo nevjerojatno... na slikama je samo mali dio te ljepote, ne možeš to uopće prenijeti fotkom... plus sve te zvukove ili mir, kako hoćeš... i baš ti hvala na komplimentu :))

18.08.2008. (10:15)    -   -   -   -

• Viola (sul palco)

super, baš sam htjela otići negdje na mrežnicu a nisam znala gdje :)

18.08.2008. (10:30)    -   -   -   -

• Diavola

pričekaj još idući post - nastavak, tamo ima par riječi/fotki i o Dobri! mislim, da povežeš sve kad već ideš u taj kraj ;))

18.08.2008. (11:21)    -   -   -   -

• Claire

prekrasno izgleda, ali more mi je draže...

18.08.2008. (11:37)    -   -   -   -

• superdompa

Ako se poveća promet onom restoranu u Istri moraš gazdu tražiti proviziju :)

18.08.2008. (11:54)    -   -   -   -

• svinjce

bijah tamo prije cca. mjesec dana, super je.
    al voda je hladna, bradavice su mi tri dana gledale na gore

18.08.2008. (12:30)    -   -   -   -

• Pješice po Hrvatskoj

Diavola. Hvala na postu. I mi tebe volimo :-) !
    p.s. nadamo se da cemo zasluziti mjesto sa desne strane tvog bloga.

18.08.2008. (13:28)    -   -   -   -

• Amorfia

bila sam na Mrežnici, predivno mi je tamo, baš ću predložiti društvu da jednom odemo i do ovog kampa, stvarno odlično izgleda rijeka na tom dijelu! pozdrav!

18.08.2008. (13:50)    -   -   -   -

• Maya

Hello!
    Jako dobar post i fotke! Zbilja dobro izgleda...
    Inače, moj najbolji prijatelj ljetuje tamo svake godine, al još nikad nisam imala priliku vidjeti uživo, iako neke fotke su mi tako poznate, al mislim da su oni malo dalje, kod nekog mlina ili tak nekaj... Nisam sigurna. =)
    Možda jednog dana navratim unatoč fobiji od zmija...
    Pozdrav!

18.08.2008. (15:26)    -   -   -   -

• šumarKA

mrežnica je predivna, ima i ljepših, zabačenih dijelova od ovoga razvikanoga kampa slapić. ;-)
    ti voliš klopu. slijedeći put odi dalje cestom prema moru, pa u zvečaju skreni u restoran obitelji puškarić koji se nalazi uz mrežnicu. lijep ambijent, dobra klopa. ;-)
    a i tamo ti je uređeno za kupanje, mogu se iznajmiti čamci, uglavnom ima sadržaja.

18.08.2008. (15:29)    -   -   -   -

• gogoo

Uvijek sam se divio Mrežnici i Dobri gledajući ih iz vlaka i imam se želju tamo okupati. Kampiraje volim, a i bivakiranje.

18.08.2008. (15:56)    -   -   -   -

• mojobrok

Mene je tamo oduševila vrlo učinkovita hidro masaža :)

18.08.2008. (16:27)    -   -   -   -

• Diavola

- Claire: e pa sad! ne smiješ ovo uspoređivati s morem! :)
    - superdompa: hehehe nešto mi intuicija govori da vlasnik baš neće bit najsretniji s nekim dijelovima mog "izlaganja" ;))
    - svinjce ahaha pa to je dobra stvar :D
    - Pješice po Hrvatskoj: baš ste dragi :)) ne znam kako sam vas zaboravila tamo ubaciti, mislila sam da su mi svi "moji planinari" u rubrici, odmah ispravljam nedopustivu omašku :))
    - Amorfia: za ekipu je to, fakat, odlično mjesto, drago mi je da je moja sugestija inicirala val oduševljenja :))
    - fontipovi: uplatit ću samo ako je kladionica u blizini Mrežnice :P
    - Maya - e pa tu je mlin! ako vidiš ovu fotku gdje sam napisala "izbacivači", to su neka dva čovjeka koji su, fakat, stajali kao da naplaćuju upad za ulazak... taj stariji tip sjedi na dijelu mlina... i ta cijela drvena kuća je, zapravo, mlin :)) dobro si skužila! zaboravi na zmije kad je toliko ljudi, nisu zmije bedaste ;))
    - šumarka: ah, evo domaćice! čuj, čim sam objavila post dobila sam na mail komentar da smo trebali ići na Zvečaj na ručak na pastrve! pa sam poslala fotke pastrva na mom tanjuru jer smo upravo tamo i bili... ali o tome u idućem postu! hehe nevjerojatno da smo tamo otišli, a da pojma nismo imali da je to neki važan spot u vašem kraju. :)) ma, zapravo, samo smo pratili oznake uz cestu. i kontali da nije valjda ovoliko puno automobila okolo bzvz tu :)) mislili smo na tebe. :)) p.s. i daj hintove gdje su ti JOŠ ljepši dijelovi Mrežnice! obožavam kad znam neke dobre lokalne fore :))
    - gogoo: e tamo bi se tebi jako svidjelo, garant. ima nevjerojatno puno fantastičnih staza za bicikliranje, priroda je divna, sve je zeleno... moraš sići s vlaka jednom tamo... što bi Poljak rekao "brzi vlakovi tamo ne staju, morate lokalnim" ;))
    - Moj obrok haha da, prirodna i besplatna! ;))

18.08.2008. (16:28)    -   -   -   -

• šumarKA

najljepše što sam ja vidjela je još uzvodno; utok tounjčice u mrežnicu ( nije sigurno zbog mina) i jedna lokacija blizu slunja, fenomenalno, bazena kojima se ti diviš koliko hoćeš. kada je nizak vodostaj zaista liče na bazene, kada je viši to su slapići + jedan veliki slap s kojega možeš skakati u duboku vodu. lokacija zabačena, znaju samo lokalni, tako da to nećeš vidjeti bez mene. :-p
    ima par slika na mom blogu, ali te baš ne dočaravaju pravo stanje.

18.08.2008. (16:59)    -   -   -   -

• Diavola

- joj čim si spomenula mine odmah je uslijedio povratak-u-stvarnost :( na to sam potpuno zaboravila. tamo je toliko lijepo da je nestvarno da je tamo bilo ikakvih "ratnih dejstava". :( ok, dogovorili smo da nas vodiš! prodano! :))) moramo to vidjeti...

20.08.2008. (07:34)    -   -   -   -

• Marijan M. (34)

predivno... prelijepo mjesto i prelijepe slike... primjećujem putokaz za to mjesto već godinama, ali nikako da navratim, sad kad sam se uvjerio kako je lijepo morat ću odvest familiju, ovaj mali 'bazenčić' je fenomenalan... a jel voda jako 'ladna?

20.08.2008. (08:44)    -   -   -   -

• Oduševljena

Slučajno sam naišla na Vaš blog i neznam šta bih rekla....predivno. Zahvaljujući Vašim slikama i uputstvima danas smo se uputili...i zaista....nemožeš promašiti....a tamo ....ne.. to se ne može opisati riječima...to se mora doživjeti. Danas je voda bila niskih 16 stupnjeva no to nas nije omelo (kao ni mnoge druge plivače) da se okupamo. Sezona je tek počela.....hvala Vam!

13.06.2010. (21:17)    -   -   -   -

• Goldy

Planiram ići na rijeku Mrežnicu, ali malo sam se zagubio. Treba mi jedno odmorište uz predivno mjesto za kupanje i restoran. Ima li kamp Slapić dobar restoran, jel to onaj kod Mrezničkog briga? A što je onda restoran Zeleni kut (22.km od KA prema OG) i imaju li takve "bazene" kao na onim fotkama...htio bih se kupati u ovime...barem nešto i dobro najesti se i malo kampirati na crno, imam šator samo da vidim kak se postavlja, ništa za kampiranje, sve za jedan dan....gdje je bolje?