Mislim da su danas dramaturzi zabrinuti time da se u predstavama gledatelji identificiraju s negativcima ("Kad jaganjci utihnu", "Sopranos" itd). Nešto se generalno promijenilo - na lošije.
10.01.2008. (01:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
hope
Čini mi se da je glazba i to rock glazba odigrala važniju ulogu i imala puno više utjecaja na događaje šezdeset i osme i sedamdesetih godina u Americi, Europi pa i kod nas u Hrvatskoj.
10.01.2008. (09:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jerry Lewis i Dean Martin su par poput Abbota i Costela, Stanlia i Olia, ili Tony Curtisa i Jacka Lemmona, nastavak tradicije u komediji, a to je nešto drugo. Nedostaje im fatalni neprijatelj, iako mogu imati protivnike koji ih privremeno ugrožavaju (recimo, ganjaju ih gangsteri). Fatalni neprijatelj je nužna druga točka naspram kolektivnog glavnog junaka koje stvaraju osovinu oko koje se pletu priče novih filmova sedamdesete. Fatalni neprijatelj je priznanje neumitnosti života, pa je često bezličan (rat, birokracija, školski sistem…). Upravo naspram te neumitnosti junak se mora podijeliti da bi pokazao svoju humanost, koja ostaje jedino efikasno oružje protiv neotklonjivog, čak i kada se od njega gubi.
11.01.2008. (03:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Žavijer
Rane sedamdesete su mi, uz noir- tridesete, najdraže razdoblje američke
filmografije - nekako neopipljivo kvalitativno strašno
10.01.2008. (00:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nažigač
Mislim da su danas dramaturzi zabrinuti time da se u predstavama gledatelji identificiraju s negativcima ("Kad jaganjci utihnu", "Sopranos" itd). Nešto se generalno promijenilo - na lošije.
10.01.2008. (01:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
hope
Čini mi se da je glazba i to rock glazba odigrala važniju ulogu i imala puno više utjecaja na događaje šezdeset i osme i sedamdesetih godina u Americi, Europi pa i kod nas u Hrvatskoj.
10.01.2008. (09:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pametni zub
zanimljivo zapažanje. a što je s parom Jerry Lewis-Dean Martin?
10.01.2008. (11:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
cebo-amebo(potraga za smislom)
Još jedan dokaz da su filmovi bili puno bolji nego što su danas...
10.01.2008. (13:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
babl
Jerry Lewis i Dean Martin su par poput Abbota i Costela, Stanlia i Olia, ili Tony Curtisa i Jacka Lemmona, nastavak tradicije u komediji, a to je nešto drugo. Nedostaje im fatalni neprijatelj, iako mogu imati protivnike koji ih privremeno ugrožavaju (recimo, ganjaju ih gangsteri). Fatalni neprijatelj je nužna druga točka naspram kolektivnog glavnog junaka koje stvaraju osovinu oko koje se pletu priče novih filmova sedamdesete. Fatalni neprijatelj je priznanje neumitnosti života, pa je često bezličan (rat, birokracija, školski sistem…). Upravo naspram te neumitnosti junak se mora podijeliti da bi pokazao svoju humanost, koja ostaje jedino efikasno oružje protiv neotklonjivog, čak i kada se od njega gubi.
11.01.2008. (03:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...