I da i ne. Mene je zapravo strah kazati da, i to je jedan od rijetkih mojih strahova: o takvim stvarima govoriti olako. "The giant illumination of the devil and the way he is depicted is certainly unusual but it's necessary to point out the context: he appears at the end of the Penitential, a chapter dealing with personal sin, so there is a logic to his inclusion. And the devil is not alone: he is seen on one page, while across from him one views the city of God. It is a memento that you have to choose between paths to either heaven or hell." U onoj knjizi o merkuskome svetom caru koju čitaš sominje se, mora biti spomenut, i autor ovog simbola koji se okreće oko svoje osi ispod sata: to je, možda već i znaš, Monas Hierogliphyca; u istoimenom djelu Dee piše:"“[I am] the pen merely of [God] Whose Spirit, quickly writing these things through me, I wish and I hope to be.”
24.09.2007. (12:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Odmak: Ne ignoriram te, draga, kako bih mogao? Ne šalim se, zaista te ne ignoriram, ali, pustimo gluposti..Radi se o tome da je jedna moja prijateljica, primjerice, cijelu mladost tražila muškarca koji bi bio 'kao Miškin', i, kad ga je našla, za njega se udala: tekst je, kao što vidiš, izašao u kontekst. Ovaj primjer samo je naoko naivan: po to dvoje ljudi Dostojevski je bio fatalan koliko i pikarska literatura za Don Quixotea. Ponavljam: zamisli samo kakve su konzekvence 11. teze ad Feuerbach ili 'Komunističkog manifesta'? No, o tome će biti još itekako riječi na Vaseljeni. Pričekaj malo.
24.09.2007. (20:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
“[W]ho, in fact, are fundamentalists? To put it simply, a fundamentalist does not believe in something, but rather knows it directly. In other words, both liberal-sceptical cynicism and fundamentalism share a basic underlying feature: the loss of the ability to believe in the proper sense of the term. For both of them, religious statements are quasi-empirical statements of direct knowledge: fundamentalists accept these statements as such, while sceptics mock them. What is unthinkable for both is the ‘absurd’ act of a decision which installs every authentic belief, a decision that cannot be grounded in the chain of ‘reason’, in positive knowledge.”
25.09.2007. (03:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Virtuela
Pošla sam k vragu po knjigu, ali moram čekati još par tjedana da je vidim. Možda nešto takvo?
24.09.2007. (12:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
I da i ne. Mene je zapravo strah kazati da, i to je jedan od rijetkih mojih strahova: o takvim stvarima govoriti olako.
"The giant illumination of the devil and the way he is depicted is certainly unusual but it's necessary to point out the context: he appears at the end of the Penitential, a chapter dealing with personal sin, so there is a logic to his inclusion. And the devil is not alone: he is seen on one page, while across from him one views the city of God. It is a memento that you have to choose between paths to either heaven or hell."
U onoj knjizi o merkuskome svetom caru koju čitaš sominje se, mora biti spomenut, i autor ovog simbola koji se okreće oko svoje osi ispod sata: to je, možda već i znaš, Monas Hierogliphyca; u istoimenom djelu Dee piše:"“[I am] the pen merely of [God] Whose Spirit, quickly writing these things through me, I wish and I hope to be.”
24.09.2007. (12:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
inhibitor
Nije.
24.09.2007. (13:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
njetocka
Moje mišljenje o gornjem postu jest: I love you so much!
24.09.2007. (14:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
svijet u boci
U knjižnici: -Dobar dan, imate li možda Kunderinu Šalu?
- Nemamo, upravo ju je odnio vrag!
24.09.2007. (16:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
odmak
daj mi pomozi: radi li se o knjizi kao tekstu ili Knjizi kao kontekstu. I ne ignoriraj me, Ja još učim.
24.09.2007. (16:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
njetocka
Da preciziram: volim tvoj duh i njegovo ovaploćenje, tvoj glas kao umetnika i čoveka.
24.09.2007. (16:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Odmak: Ne ignoriram te, draga, kako bih mogao? Ne šalim se, zaista te ne ignoriram, ali, pustimo gluposti..Radi se o tome da je jedna moja prijateljica, primjerice, cijelu mladost tražila muškarca koji bi bio 'kao Miškin', i, kad ga je našla, za njega se udala: tekst je, kao što vidiš, izašao u kontekst. Ovaj primjer samo je naoko naivan: po to dvoje ljudi Dostojevski je bio fatalan koliko i pikarska literatura za Don Quixotea.
Ponavljam: zamisli samo kakve su konzekvence 11. teze ad Feuerbach ili 'Komunističkog manifesta'?
No, o tome će biti još itekako riječi na Vaseljeni. Pričekaj malo.
24.09.2007. (20:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
Svijet u boci: ...nastavak dijaloga...
- Oprostite, a možete li mi kazati kako je taj gospodin izgledao?
- Pa, čujte, nije tak' crn kak' izgleda.
24.09.2007. (20:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NEMANJA
“[W]ho, in fact, are fundamentalists? To put it simply, a fundamentalist does not believe in something, but rather knows it directly. In other words, both liberal-sceptical cynicism and fundamentalism share a basic underlying feature: the loss of the ability to believe in the proper sense of the term. For both of them, religious statements are quasi-empirical statements of direct knowledge: fundamentalists accept these statements as such, while sceptics mock them. What is unthinkable for both is the ‘absurd’ act of a decision which installs every authentic belief, a decision that cannot be grounded in the chain of ‘reason’, in positive knowledge.”
25.09.2007. (03:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...