Mislim da je ovo napisano sve istina i da će Ferrari uvijek biti ovako popularan i poznat zbog tradicije i dobrog marketinga! A na forumu je to Raikkonen jako iskreno napisao!
31.07.2006. (22:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Yoda
Hmmmm,... Dijelomično se slažem, ali teza ti počiva na padu Renaultove prodaje, zar ne? Reci mi: "Da nije F1, bi li Renaultova prodaja pala još i više?"
02.08.2006. (14:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ne bih rekao da mi teza počiva na tome. Tezu ćeš prije pronaći u rečenici da je Ferrari proizvođač F1 bolida koji, eto, slučajno radi i cestovne automobile, a svi ostali proizvođači cestovnih automobila koji, eto, slučajno rade i F1 bolide.
02.08.2006. (20:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Yoda
Repeat: Hmmmmm... Ok, ali nisi mi odgovorio na upit. "Prpave" su to kategorije, ne bih želio ovdje sada o tom "deverat" ;-). Ipak, istina je da je Ferrari institucija u F1, ali ipak ne mislim da je u toj mjeri koliko to doživljava naš Raikkonen, a i ti. Williams i McLaren su također F1 institucije, da sažmem. S godinama, Ferrarijeva će ikona zasigurno početi blijediti. Logična stvar u globalnom, potrošačkom društvu.
02.08.2006. (22:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hoće li izblijediti ili ne, to ovisi o načinu vođenja tvrtke i momčadi. Slažem se da su McLaren i Williams (i nitko osim njih u današnjoj F1) institucije, ali samo unutar F1 svijeta, a Ferrari je to i van njega. Odlazak Ferrarija iz F1 označavao bi ogroman, možda i nepremostiv udarac tom sportu, a odlazak Williamsa ili McLarena bi se jako osjetili, ali bi serija nastavila živjeti bez njih, kao i bez Lotusa ili Brabhama.
02.08.2006. (23:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
A za prodaju Renaulta uistinu nisam relevantan odgovoriti, ali mislim da im nije dramatično opala nigdje u Europi i da nema velikog razloga vjerovati da bi se takvo što desilo u Španjolskoj bez Alonsa.
02.08.2006. (23:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Yoda
Zero killed. Vidiš, mišljenja sam da se posljedice globalizacijskog funkcioniranja sigurno moraju osjetiti i u tom smislu. Ono što je Ferrarijeva komparativna prednost u odnosu na sve ostale, po meni, jest tradicija, egzotika, odnosno njegova isprepletenost sa hedonističkim područjima mentalnog sklopa zapadne civilizacije.
03.08.2006. (16:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Saber
Nije da je nekog briga :), ali ja imam McLarenov rucnik. Sjecam se jednom, ja na plazi i vidim prolazi neki talijan i zagledao se u moj rucnik, ja ga malo pogledam mrkije. Lik ode i kasnije ja prolazim do mora i prolazim pokraj lika, veliki Ferrarijev rucnik pokraj njega :D. Sam me je pogledao i nesto promrljao.
Iako se ne slazem s nekim stvarima (oko prodaje suvenira pogotovo, a i oko tvoje procjene broja navijaca McLarena i Williamsa), ali u nacelu si u pravu. Ferrari je zapravo jako pametno trzisno stvorio svoje ime, i postao zapravo statusni simbol. Nijedan auto ti nece u ocima obicnog covjeka tako povisiti status kao Ferrari.
15.08.2006. (01:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dino-Alonso-antischumaher blog
Mislim da je ovo napisano sve istina i da će Ferrari uvijek biti ovako popularan i poznat zbog tradicije i dobrog marketinga! A na forumu je to Raikkonen jako iskreno napisao!
31.07.2006. (22:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Yoda
Hmmmm,... Dijelomično se slažem, ali teza ti počiva na padu Renaultove prodaje, zar ne? Reci mi: "Da nije F1, bi li Renaultova prodaja pala još i više?"
02.08.2006. (14:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dmj
Ne bih rekao da mi teza počiva na tome. Tezu ćeš prije pronaći u rečenici da je Ferrari proizvođač F1 bolida koji, eto, slučajno radi i cestovne automobile, a svi ostali proizvođači cestovnih automobila koji, eto, slučajno rade i F1 bolide.
02.08.2006. (20:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Yoda
Repeat: Hmmmmm... Ok, ali nisi mi odgovorio na upit. "Prpave" su to kategorije, ne bih želio ovdje sada o tom "deverat" ;-). Ipak, istina je da je Ferrari institucija u F1, ali ipak ne mislim da je u toj mjeri koliko to doživljava naš Raikkonen, a i ti. Williams i McLaren su također F1 institucije, da sažmem. S godinama, Ferrarijeva će ikona zasigurno početi blijediti. Logična stvar u globalnom, potrošačkom društvu.
02.08.2006. (22:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dmj
Hoće li izblijediti ili ne, to ovisi o načinu vođenja tvrtke i momčadi. Slažem se da su McLaren i Williams (i nitko osim njih u današnjoj F1) institucije, ali samo unutar F1 svijeta, a Ferrari je to i van njega. Odlazak Ferrarija iz F1 označavao bi ogroman, možda i nepremostiv udarac tom sportu, a odlazak Williamsa ili McLarena bi se jako osjetili, ali bi serija nastavila živjeti bez njih, kao i bez Lotusa ili Brabhama.
02.08.2006. (23:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dmj
A za prodaju Renaulta uistinu nisam relevantan odgovoriti, ali mislim da im nije dramatično opala nigdje u Europi i da nema velikog razloga vjerovati da bi se takvo što desilo u Španjolskoj bez Alonsa.
02.08.2006. (23:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Yoda
Zero killed. Vidiš, mišljenja sam da se posljedice globalizacijskog funkcioniranja sigurno moraju osjetiti i u tom smislu. Ono što je Ferrarijeva komparativna prednost u odnosu na sve ostale, po meni, jest tradicija, egzotika, odnosno njegova isprepletenost sa hedonističkim područjima mentalnog sklopa zapadne civilizacije.
03.08.2006. (16:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Saber
Nije da je nekog briga :), ali ja imam McLarenov rucnik. Sjecam se jednom, ja na plazi i vidim prolazi neki talijan i zagledao se u moj rucnik, ja ga malo pogledam mrkije. Lik ode i kasnije ja prolazim do mora i prolazim pokraj lika, veliki Ferrarijev rucnik pokraj njega :D. Sam me je pogledao i nesto promrljao.
Iako se ne slazem s nekim stvarima (oko prodaje suvenira pogotovo, a i oko tvoje procjene broja navijaca McLarena i Williamsa), ali u nacelu si u pravu. Ferrari je zapravo jako pametno trzisno stvorio svoje ime, i postao zapravo statusni simbol. Nijedan auto ti nece u ocima obicnog covjeka tako povisiti status kao Ferrari.
15.08.2006. (01:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...