subota, 17.05.2008.

Rokći dok možeš

Neno je smlavio Šteficu, mentalno. Iako je sirotica štrebala cijeli tjedan znajući da je ljudi baš ne vole i da će gledatelji ponovno glasati da ona bude duelist, nije joj uspjelo. Izgubila je i, gle iznenađenja, rasplakala se!

Ako plakanje pročišćava dušu i srce, Štefi će živjeti sto godina. Toliko se pročišćavala nije ni Eden iz Santa Barbare, na koju me Štefa neodoljivo podsjeća.

Rafo je novi gazda. Opala. Nema više klanova, čini se, ostali su Dvina, Jelena i Ivana, Rafo, Svizac i Neno. Gotovo mi ide na živce što je toliko očito tko će biti pobjednik, da poželim da Rafo ne pobijedi. Baš bi bilo fora da je netko drugi.

Sirotog praščića Aleksa ubila mama krmača. Legla na njega i to je bilo to. Tužno. Život je doista krhak i nemilosrdan. I obično su tvoji najmiliji i najbliži oni koji te prvi dođu glave. Poruka dana: bolje ne plakati, jer krmača može svaki čas na tebe sjesti i onda će ti biti žao što nisi više sisao i roktao dok si mogao!



- 13:36 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga


Brijem na Farmu, pa šta. Ubijte me!

Linkovi


Farma.novatv.hr
~
Farma natjecatelji
~
svi blogeri koji spominju Farmu na ovaj ili onaj način...
~
Farmaceut
~
TV kritičar
~
Black Arhchangel
~
Ribafish

Moj najveći obožavatelj:

AvantureMicha


Molim sve blogere koji pišu o Farmi da mi jave pa ću ih staviti među linkove. Fala.

Oil Rig Accidents