srijeda, 07.05.2008.

Treba li se ukinuti Farma?

Apropos prijetnje Vijeća za elektroničke komunikacije, HHO i sličnih organizacija za obranu tkoznačijih prava da će ukinuti Farmu...

Moram priznati da sam se prilično raspigala. Ovako nešto licemjerno nisam već dugo pročitala. Ako je Farma šovinistička, seksistička, i vrijeđa djecu, što je onda najgori od svih realitya – direktan prijenos Sabora? Sjetimo se samo čuvenih izjava vrlih sabornika «žena je dobra samo za madrac, žena vrijedi onoliko koliko djece ima». A to su ljudi koji odlučuju o mojoj sudbini! To ja zovem vrijeđanje inteligencije, zdravog razuma i dobrog ukusa.

Ako treba ukinuti Farmu, onda treba ukinuti i većinu crtića – prema onome što je sve Tom radio Jerryu, tučnjava Lupina i Stipe je nježno maženje.

Ajmo i filmove onda maknuti – seks, mučenje, kanibalizam, sve najgore što ljudski um može smisliti, hopla - na tanjuru. Ali to je sve okej i super. Valjda zato jer su to radili Amerikanci..., a ne naši domaći.

Ma sve je to smiješno, licemjerno i jadno.... Mislim da ih je najviše pogodila činjenica da je Farma gledana koliko i središnji Dnevnik, pa ne znaju što bi od jada..



- 13:27 -

Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga


Brijem na Farmu, pa šta. Ubijte me!

Linkovi


Farma.novatv.hr
~
Farma natjecatelji
~
svi blogeri koji spominju Farmu na ovaj ili onaj način...
~
Farmaceut
~
TV kritičar
~
Black Arhchangel
~
Ribafish

Moj najveći obožavatelj:

AvantureMicha


Molim sve blogere koji pišu o Farmi da mi jave pa ću ih staviti među linkove. Fala.

Oil Rig Accidents