petak, 28.03.2008.

Sve što ste htjeli znati o seksualnom životu Hane i Aleks...

... a nije vam bilo na kraj pameti da pitate.

CITAT IZ 24 SATA :

Hana je zajahala Aleks na stolu dok su ih sa strane gledali sustanari. Tada je Aleks pohotno upitala Hanu bi li je ševila, na što je ova potvrdno odgovorila i onda ju s obje ruke primila za grudi. Večer je prošla u sličnom tonu jer su Hana i Aleks nastavile pričati o seksualnim fantazijama. Najglasnija je, naravno, bila Aleksandra Grdić, koja je zaključila kako je njezin najveći problem taj što može puno puta svršiti.- Meni je to tako jeb... da bi to mogla raditi od 0-24, a poslije se osjećam kao da sam se nakljukala deset tableta - pričala je Aleks Hani. Bivša hrvatska missica s gledateljima je podijelila činjenicu da joj je najdraža poza kad je ona na dečku jer ga onda pošteno izj... Hana je nadodala da je ta poza dobra jer onda kontrolira situaciju, s čime se Aleks i složila, dodajući da voli i seks "zguza". Deenova djevojka Hana pohvalila se kako joj je najdulji seks trajao 3.5 sata, i to s bivšim dečkom.
- To je bilo s mojim prvim dečkom i točno znam kad i gdje se to dogodilo - zaključila je Hana

Moram priznati, cure su me ubile u pojam. Moj je seksualni život jad i bijeda u odnosu na ove poduhvate. 3.5 sata seksa skupim u dva mjeseca, a u višestruke orgazme sam vjerovala koliko i u Harry Pottera.

Aleksandrin najveći problem bih vrlo rado s njom podijelila, a isto me tako prilično zanima s kojim se to ona tabletama kljuka koje imaju isti efekt kao i 24-satni orgazmi. Gdje se to može kupit?

No, dosta o seksu, pričajmo malo o Aleks...

Punk - deda Davorin konačno je odlučio lupiti šakom po stolu i dovesti je u red...

Puko Davorin

Također njušim da bi draga Aleks mogla biti Yoina duelistica (Yo je izabrana, ako niste znali). Za vrstu duela predlažem znanje, a tema poznavanje osnove plastične kirurgije ili kako preko kreveta do karijere. Na primjer, koje se poze preporučuju za koju vrstu karijere i slično (zguza - manekenka, sprijeda -spisateljica, npr. )

I za kraj, nadam se da će Nova večeras prikazati horror show na Farmi: kad su svi farmeri zaspali....Aleks je napuntala Stipu da stavi onu svoju masku i ode prestrašiti Yo u izolaciji.......

Možda duela neće ni biti jer je Yo od straha otišla Bogu na istinu...


- 11:01 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (10)
Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Brijem na Farmu, pa šta. Ubijte me!

Linkovi


Farma.novatv.hr
~
Farma natjecatelji
~
svi blogeri koji spominju Farmu na ovaj ili onaj način...
~
Farmaceut
~
TV kritičar
~
Black Arhchangel
~
Ribafish

Moj najveći obožavatelj:

AvantureMicha


Molim sve blogere koji pišu o Farmi da mi jave pa ću ih staviti među linkove. Fala.

Oil Rig Accidents