subota, 15.03.2008.

Dan velikog dvoboja

Završio je tjedan vladavine Big Brothera na Farmi, odnosno, Alena zvanog Svizac koji se u Big Brothera totalno ufurao.

Konobarčić opijen moći i slavom grmi, naređuje, viče, naporan je ko crijevna viroza i lud ko puran. No, takvi su manijaci ako ništa, zabavni za gledati.

A zatim je konačno stigao i taj famozni dvoboj...Baš sam mu se veselila jer sam se iskreno nadala da će uključivati mlaćenje vilama, gađanje kokošjim govnima, rvanje u slami ili tako nešto. Na žalost, realnost je bila puno bezveznija.

Moram priznati da je dvoboj prvo veliko razočaranje koje sam doživjela od Farme. Sve do tog trenutka nisam imala primjedbe - bilo je jako zabavno i gledljivo, na moje iskreno i ugodno iznenađenje.

Da, sve je bilo sjajno do tog stupidnog dvoboja. Prije svega, Boris je totalno simpa kao i Deen i bilo mi je žao što će bilo tko od njih dvojica ispasti. Boris je herojski podnio izolaciju (ili se barem tako činilo), džentlmenski se ponio prema Ivani i sve u svemu, ispao je iznenađujuće simpa tip. Deen sa svojim luđačkim smijehom mi je od prvog dana drag.

Dakle, prva velika gluparija je što test izdržljivosti nema nikakve veze s izdržljivošću. Deen je izabrao izdržljivost jer je snažan ko goluždravi pilić i to je jedini način da pobijedi dobro našopanog gusana Borisa. No, ovo čak nije bio ni test snage - ovo je bio test debljine. Tko ima više kila, pobjeđuje. Mislim da je Borisu prvi put u životu bilo drago što se nije dovoljno suzdržavao od ćevapa i kolača.

Zbilja nepravedno. Deen je bio izvan sebe, ali mu ipak čestitam na dostojanstvu. Ja bih se vjerojatno s nekim tamo potukla i napravila puno veći skandal. Hana je jadna gorko plakala, sunce joj kalajdisano, baš mi ju je bilo žao... Sve u svemu, dvoboj je ostavio gorak okus u ustima.

Ali, da ne bih tako depresivno završila ovaj post jer to nije u mom stilu, evo the best of izjava na Farmi:

- Problem kelja je što može imati veliku glavu (ovo zvuči kao ozbiljan problem, predlažem psihoterapiju kelja...)
- Kokoši ne lete, nego skaču (vrlo informativno)
- Jebem ti crnu kokoš (predlažem kao novu, trendy psovku)
- Skidam blato sa čizama tako da ga pustim da umre od starosti (ovo mi zvuči kao new age pristup)
- Nema aviona, helikoptera, automobila ni cigareta (za avione ćemo lako, ali za cigarete...)
- Kenjam ko kišna glista (ovu ću poredbu uvrstiti među omiljene)





- 12:20 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (10)
Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Brijem na Farmu, pa šta. Ubijte me!

Linkovi


Farma.novatv.hr
~
Farma natjecatelji
~
svi blogeri koji spominju Farmu na ovaj ili onaj način...
~
Farmaceut
~
TV kritičar
~
Black Arhchangel
~
Ribafish

Moj najveći obožavatelj:

AvantureMicha


Molim sve blogere koji pišu o Farmi da mi jave pa ću ih staviti među linkove. Fala.

Oil Rig Accidents