četvrtak, 28.02.2008.

Dezinformirani ste!
















Farma ne kreće 3.3. ipak!

Duboke i iskrene isprike, ali nisam ja kriva. Izgleda da su je odgodili, neki kažu zbog strašnih oluja i nevremena koji se navodno spremaju idući tjedan. Valjda ne žele jadne natjecatelje odmah smrznuti, pa da onako osjetiljivi i urbani kakvi jesu, navuku kakvu gripu ili nedobog upalu pluća.

Također, ako bude prehladno, možete zaboraviti na hopa cupa u sijenu. Kad je zima, sve se stisne i smežura, tako da nije nešto atraktivno... Čak bi se i Slađa vjerojatno ohladila. Ili ipak ne?

Druga varijanta je da je Grdićka slupala auto i usput zgazila neke nevine ljude, pa eto, pričekat ćemo da vidimo što će biti s njom. Hoće li u zatvor ili na Farmu. Ja se nadam da će ipak na Farmu, već mi se toliko stopila s njom da je ne mogu zamisliti bez nje. S kim će se Slađa tući, tko će kokice čerupati, tko će recitirati Shakespearea?

Ovim putem apeliram na MUP da puste Alex u ime viših ciljeva, tj. dobrog programa na TV. Tolikima su progledali kroz prste, pa mogu valjda i njoj.

Trenutno mi je najuzbudljivije pratiti utrku između Celebrity Big Brothera (u daljnjem tekstu CBB-a) i Farme. Oboje taje datum početka kao zmija noge, a imena celebritija daju nam na kapaljku, pa se jadni moramo sami snalaziti po Internetu i čupati informacije od producenata i njihovih bližnjih.

Ovom prilikom otvaram kladionicu: Tko će biti gledaniji i bolji? Farma ili CBB?

Tko bude u pravu, dobije zadovoljštinu da je faca i može sam sebi čestitati kak se kuži u telku i žderati se što nije direktor programa neke TV.

Tko fula, može biti ponosan na sebe što nema pojma o televiziji i što je vjerojatno puno korisnije utrošio vrijeme nego ga bacio na buljenje u ekran.

Navalite!

- 16:44 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (10)
Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Brijem na Farmu, pa šta. Ubijte me!

Linkovi


Farma.novatv.hr
~
Farma natjecatelji
~
svi blogeri koji spominju Farmu na ovaj ili onaj način...
~
Farmaceut
~
TV kritičar
~
Black Arhchangel
~
Ribafish

Moj najveći obožavatelj:

AvantureMicha


Molim sve blogere koji pišu o Farmi da mi jave pa ću ih staviti među linkove. Fala.

Oil Rig Accidents