petak, 22.02.2008.

Vrli voditelji Farme

Mia Kovačić i Drele - ljepotica i seljak.

Okej, moram priznati da sam navijala za Vlatku Pokos, ali i Mia mi je simpa. A Drele je urnebesan. Ako o nekom imam puno lipih stvari za reć, onda je to Drele. Bio mi je genijalan kao Vox populi U sridi, ali kad sam ga osobno upoznala...

Svojedobno sam imala priliku upoznati dosta slavnih, zvijezdica, voditelja i slično... I obično, slika koju vidite u novinama ili na TV i slika u stvarnosti, prilično se razlikuju.

Drele je pak jedan od onih rijetkih koji kad ga vidite na ekranu i uživo, nema razlike. Čovjek je privatno strašno simpa, normalan, opušten, easy going, duhovit i ništa mu nije teško. Milina za raditi. Zato mi je strašno drago što će on biti voditelj Farme. Plus to, ako netko paše u Farmu, on paše... nema boljeg seljaka od njega!

Onu žensku iz Big Brothera -a nikad nisam uspjela svariti. Naprosto, nije mi legla. Toliko mi nije legla da nisam uspjela ni zapamtiti kako se zove. A čula sam to ime milijardu puta. Zapamtila sam je u gaćama, s velikom bijelom pozadinom iz prve sezone BB-a i takva mi je ostala. Može obući Guccija i Pradu, meni je ona i dalje u gaćama... Ne mogu si pomoći.

I konačno, vidjela sam jučer na Dnevniku snimke Farme. Izgleda odlično! Kad završe, razmišljam da ju kupim i napravim elitni agro - turizam.

Jadni, bogati menadžeri će sigurno plaćati silne novce da mogu provesti vikend bez struje, vode, mobitela, laptopa, stresa.. i da se vrate majčici zemlji i prirodi. Da osjete kako je to fizički raditi, da zaborave na mučnu svakodnevicu gdje obrću milijune...Bar u Americi to tako funkcionira, vidjela sam to u nekom dokumentarcu. Plate hrpu para da smiju musti kravu. Genijalno!


- 13:28 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (10)
Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Brijem na Farmu, pa šta. Ubijte me!

Linkovi


Farma.novatv.hr
~
Farma natjecatelji
~
svi blogeri koji spominju Farmu na ovaj ili onaj način...
~
Farmaceut
~
TV kritičar
~
Black Arhchangel
~
Ribafish

Moj najveći obožavatelj:

AvantureMicha


Molim sve blogere koji pišu o Farmi da mi jave pa ću ih staviti među linkove. Fala.

Oil Rig Accidents