ponedjeljak, 18.02.2008.

Slađa će kravama nabijati komplekse!

Nadam se da ste jučer u Red Carpetu vidjeli Slađu u svoj svojoj raskoši. Ako ona ne uđe na Farmu, ne znam što ću od jada.

Žena em piše, em čita. Čudo jedno! I da su je pitali jel teži kilogram perja ili kilogram zlata, sigurna sam da bi točnije odgovorila od gospodične Plastike.

U stvari, Slađa i ja imamo puno toga zajedničkog. Obje volimo lijepu književnost, stvaramo i pišemo, obje smo neshvaćene... Ljudi, napose muškarci, imaju predrasude prema ženskim piscima. Uglavnom misle da ništa ne valjaju, da trabunjaju o ljubavnim jadima i zanovijetaju o svojim emocijama i menstruaciji. Ja stvarno ne znam zašto čovjek ne bi mogao imati dobre sise i dobro pisati. Gdje je tu problem? Podsjetimo se i da je najprodavaniju knjigu današnjice napisala žena. Pa se vi smijte Slađi... Muškarci su, što je općpoznato i priznato, ugroženi od ženske inteligencije i ženskih sisa, tako da nisu uračunljivi kritičari i ne treba ih shvaćati ozbiljno. Osim Raosa, kojeg obje obožavamo, ako ništa, onda zbog najnovijeg brilijanta: "Slađa će kravama nabijati komplekse!" Raos rules!

Poštujem Slađu i jer je prava emancipirana žena - zna što hoće i kako to dobiti. Eto, koliko žena poznajete da će otvoreno reći na TV da im se sviđa taj i taj i da ga žele odvući u krevet pošto - poto. Slađa se ne srami ni svog tijela, ni svog duha, ona je bog i u nju bi se svaka prava feministica trebala ugledati. Prije svega ja. Kad se meni neki frajer sviđa, moja je legendarna taktika pobjeći od njega ko državni činovnik od rada. A ako mi se slučajno obrati, zanijemim ko šljiva i eventualno izustim nešto kao "grmblj". Mislim da Slađa tih problema nema.

Uostalom, žena je uspjela u onome za čim ja težim od malena - radi dvije večeri u tjednu, a ostatak vremena čita. Pa tko je tu onda lud?

Što se Deena tiče, on me malo razočarao. Samo se hihoće ko neka curica i sve mu je neugodno. I nisam baš shvatila, jel se on to ženi za tu Paris Hilton il je plaća il je gay? To još ostaje kao velika zagonetka koja će se sigurno rasvijetliti ukoliko uđe u Farmu.



- 09:38 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (10)
Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Brijem na Farmu, pa šta. Ubijte me!

Linkovi


Farma.novatv.hr
~
Farma natjecatelji
~
svi blogeri koji spominju Farmu na ovaj ili onaj način...
~
Farmaceut
~
TV kritičar
~
Black Arhchangel
~
Ribafish

Moj najveći obožavatelj:

AvantureMicha


Molim sve blogere koji pišu o Farmi da mi jave pa ću ih staviti među linkove. Fala.

Oil Rig Accidents