subota, 16.02.2008.

Yo nam stiže!

Yo!

nakon što jučer pročitah poziv na bojkot Farme i načisto se raznjupah, danas me ipak smiri najnovija vijest da će se Farmi pridružiti i predraga mi Yo.

No, krenimo od jučer....

Nema mi ništa gore od zagriženih ljudi i fanatika bilo koje vrste. Ako se s njima i donekle slažem u nekim stvarima, u momentu kad pređu granicu zdravog razuma, postajem njihov najljuči protivnik.

Nije važno radi li se o vjerskim fanaticima, feministicama, vegetarijancima ili pak ljubiteljima životinja. Moja je maksima, "tko je lud, ne budi mu drug". A svi su fanatici ludi po definiciji.

I zato, kad vidjeh da fanatični zaljubljenici u životinje pozivaju na bojkot Nove TV jer će tamo kao mučiti životinje, meni se digla sva kosa na glavi (a imam je hvala bogu, prilično, pa mi frizura sad i nije neka..).

Znači, u redu je sirote koke, svinje, krave i ostale živine držati u nehumanim uvjetima (svi smo vidjeli dokumentarce kako se uzgajaju pilići - jedu vlastita govna, ne vide nikad ni sunca ni mjeseca, šopaju ih ko zna čime tako da vjerojatno kad im i dođe vrijeme, pilići jure prema nožu s vjerom u neki bolji svijet, jer gori od ovog u kojem jesu ne može biti), ali nije u redu pustiti kokice da trčkaraju po dvorištu i barem prožive koji dan ili sat sretnog kokošjeg života, samo zato što će im glavu skinuti poznata osoba, a ne robot i što će se to emitirati na TV.

Također, da sam ja krava, radije bih mjesec dana pasla travu po pašnjacima, uživala u suncu i bubama, meditirala o ljepoti svijeta i cvijeta, pa makar me i muzla neka nemušta plavuša u štiklama, nego da sam čitav život prikopčana vimenom za neki aparat koji me cijedi iz dana u dan, dok se ne mičem s mjesta i isto tako ne vidim ni trave, ni kolegice krave, već samo bijeli zid i mrsku muzalicu.

Dakle, stvar je u kvaliteti života. Svaka životinja koja živi na Farmi, odnosno, u prirodnom okruženju, daleko je sretnija od životinje koja živi u industrijskom postrojenju gdje je eksploatiraju na najnehumaniji mogući način. Jadne životinje već odavno žive u tom vrlom novom svijetu.

I zato se tih par živina koje će par mjeseci provesti na Farmi mogu smatrati sretnicama među svojom vrstom. Jer, bolje je živjeti tri mjeseca kao životinja, nego tri godine kao stroj....

A što se Yo tiče, razveselila sam se jer ću je se konačno dobro nagledati i možda napokon skužim po čemu se razlikuje od Nikoline Pišek. Naime, meni su njih dvije na prvi pogled skroz iste i oduvijek sam ih miješala. Možda zato što imaju istog plastičnog kirurga? I druga velika zagonetka koja me muči vezana za tu slavnu osobu - po čemu je ono ona u stvari slavna?

U svakom slučaju, još jedan dobar razlog da se veselim Farmi...




- 12:49 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (10)
Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Brijem na Farmu, pa šta. Ubijte me!

Linkovi


Farma.novatv.hr
~
Farma natjecatelji
~
svi blogeri koji spominju Farmu na ovaj ili onaj način...
~
Farmaceut
~
TV kritičar
~
Black Arhchangel
~
Ribafish

Moj najveći obožavatelj:

AvantureMicha


Molim sve blogere koji pišu o Farmi da mi jave pa ću ih staviti među linkove. Fala.

Oil Rig Accidents