Krepat, ma ne molat!

Molat je izvedenica iz talijanskog glagola "mollare" što znači odustati.
Štokavce - koji nisu u bliskom dodiru s čakavskim, niti su povijesno i geografski neposredno izloženi utjecajima talijanskog jezika - ovaj slogan na prvu možda može navesti na pogrešan trag u pokušaju da ga razumiju i shvate. Mogli bismo, recimo, prvoloptaški pomisliti da molat znači moliti, preklinjati. To bi naravno bilo pogrešno, jer se očito radi o izvedenici iz talijanskog glagola "mollare" što znači odustati. "Krepati/umrijeti, ali ne odustati" borbeni je dakle poklič koji upućuje na stanje revolta, prkosa i otpora po svaku cijenu, pa i po cijenu krajnje smrti.

(Hajridin Hromadžić: Fragmenti grada)

Sve sličnosti sa stvarnim osobama slučajno su namjerne.
Dežurnim blogobudalama, šizofrenim starim prdonjama, stoki koja tudje mrtve naziva krepanima i svim njihovim prijateljima i poznanicima komentiranje zabranjeno.
U vezi s nuspojavama i neželjenim učincima nemogućnosti komentiranja obratite se svom psihijatru ili apotekaru ili na nuspojaveinezeljeni
ucincibloga@bolimekuki.odjeb.net



Štorije mačka, maške i Gandalfa beloga od Kojotice

četvrtak, 19.03.2020.

Odjeb (dan drugi)

Sav ovaj home office izgleda mi kao očajnički pokušaj održavanja nekakve kakve takve normalnosti.
Ono mi tobože projektiramo neke mostove, tunele, pizde materine.
Čak mi malo i pomaže odvrnut misli, ali kao što je onomad Edo Maajka rekao u jednom sasvim drugom kontekstu :
"Zaboravili smo kako se smijat
ti mišići na licu nam
se jednostavno ne miču
hej, evo ga kad estradu vidim
i opet nestane, kad se sjetim dje živim..."
Sad nije toliko bitno gdje nego kada ali misao je ista.
Svi smo mi pičke i volimo da živimo.
A možda bi trebalo imati hrabrosti i odjebati sve ove mjere.
Jednostavno sjesti na balkon,
pustiti kompilaciju za kraj,
nalokati se ko majka,
izjebati još jednom na telefon ili skype mater svakome tko nam se ikada zamjerio,
istresti mu sve u facu jer možda neće biti druge prilike,
skinuti se gol i cijelom jebenom svijetu pokazati golu guzicu i srednji prst,
pa gledajte,
zgražajte se,
evo vam odjeb,
gonite se u tri pizde materine vi i vaši projekti,
računi,
auti,
kuće,
stanovi
i
urlaubi,
termini,
projekti,
sastanci,
videokonferencije,
skajpovi,
microsoft team-ovi,
skijanja,
wellnessi,
fitnessi,
yoge,
namaste i om om km,
nabijte ih si sada u debele guzice,
nagutajte se sada CO2 sa Gretom Zeleni majmuni,
da te vidim šta ćemo sada uspjet Angela,
jebali vas veganski nadomjestci,
manekenke,
nogometaši,
uhljebi,
lijevi i desni,
a i oni zeleni,
top blogeri,
sigurnosna pitanja,
bio jaja od bio kokoši,
LCHF
paleo,
ugljikohidrati,
šećeri,
dobre i zle masti,
prosti radikali,
prava ph vrijednost u ustima,
povišeni kolesteroli i trigliceridi,
preventivni pregledi za rano otkrivanje raka ovog ni onog,
sve ovo što ste uzimali zdravo za gotovo,
sve one gluposti zbog kojih ste nekome do vas zagorčavali život,
Eto,
ako sam koga zaboravila, neka mi oprosti.

***

"Nikdar iz mojih ust grda beseda ni prišla
Če zanjo računa bilo ni
Ben, če kdo zaradi tega postrani me gleda
Ga n'coj lepo prosim naj mi oprosti...

Jezika ne šparam in bog mi oprosti
Če komu kdaj rečem, da je to kar je.
Ma resnice ne mara človek prav nič kaj dosti
In je jezen, če kdo jo v fris mu pove...

Iz dna srca voščim vsej bandi ciganski
Ko zaradi njih vse v kup k hudiču v rit gre
In ki jim za pravico je kot za sneg lanski
Iz dna srca voščm prav vsem kar jih je...

(Iztok Mlakar : Božična)

- 20:41 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2020 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          



Književne anegdote Daniila Harmsa:

Jednom se Gogolj preobukao u Puškina, došao Puškinu i pozvonio. Puškin mu je otvorio vrata i povikao:
- Vidi, Arina Rodionova, ja sam došao!"


Sjedi tako Puškin kod kuće i razmišlja:
- Dobro, ja sam, dakle, genij. Gogolj je takodjer genij, a i Dostojevski je, pokoj mu duši, genij. Pa kako će se, bogamu, sve to završiti?!
Tu se sve i završilo.