MOJA 2018. U RETROVIZORU

srijeda , 02.01.2019.


MOJA 2018. U RETROVIZORU

- objavljena mi je 6.knjiga, "LIB(r)IDO"

- 127 pročitanih knjiga

- 39 napisanih kritika + tekst preporuka za ljetno čitanje + tekst o festivalu "vRIsak" i riječkoj knjiž.sceni + tekst o najboljoj domaćoj prozi u 2018 + tekst o najboljoj stranoj prozi u 2018. + 2 intervjua s piscima (Amir Alagić + Rade Jarak)

- osvojena nagrada "Julije Benešić" za najbolju knjigu književnih kritika

- 45 objavljenih kritika : 22 u Vijencu + 8 u Bibliovizoru + 5 u Kolu + 2 na mvinfo.hr + 2 u Svjetlu + 2 u Novoj Istri + 2 na lupiga.com + 1 u Temi + 1 u Magazinu Gradske knjižnice Rijeka

- cca 450 plažnih sati cool

Ako zanemarimo nesrazmjer između uloženog truda i financijske kompenzacije, ja sam zadovoljan, i ne bih se bunio da takva bude i 2019. sretan.

Što i vama želim...









<< Arhiva >>