RETRO-FOTO-KOLEKCIJA 2 (o nasljednosti čitalačke strasti)

četvrtak , 05.10.2017.






Na ovoj snimci : draguljčić moje retro-foto-kolekcije: moja malenkost 03.03.1979.netom po svršetku proslave svog 7.rođendana uranja među čarobne retke svog rođendanskog poklona, "Družbe Pere Kvržice".

Modno osviješteni među vama na stopalnom završetku mog lijevog donjeg ekstremiteta uočit će raritetni primjerak, danas među kolekcionarima vintage-papuča vrlo traženog i cijenjenog komada iz kultne limited-edition kolekcije branda Borovo "Zlatna šlapa jesen-zima 1978/'79." , s uočljivim posebno dizajniranim tzv.palčanim otvorom za filtriranje i ventilaciju.
(Šalu na stranu, moram reći da sam zahvalan roditeljima što su u vremenima konstantne oskudice pri podizanju svoje djece uvijek veću pažnju pridavali intelektualnom razvoju nego malograđanskom glancanju vanjskog dojma).




Na ovoj snimci iz srpnja 2016., nehotičnoj varijaciji prve snimke, je moja Leica, i na njoj dva mjeseca prije polaska u 1.osnovne ona čita svoju prvu knjigu.

Naravno, to mi je najdraža njezina snimka uopće.

Neskromno ću još reći da sam i ja, kao i ona, tečno i vrlo rado čitao već prije polaska u školu, te ću ovo predugo davljenje okončati jednom anegdotom vezanom uz to: nakon što sam u ljeto 1978., također pred polazak u prvi razred, pročitao prvu knjigu ("Šegrta Hlapića") majčinu sestru koja mi ju je poklonila sam upitao "Teta Jadranka, kad ćeš mi kupiti nastavak?" sretan

<< Arhiva >>