Radijski i reklamni bezobrazluk

ponedjeljak , 22.02.2016.



Ne znam je li problem u mojoj pretjeranoj osjetljivosti ali strašno me iritira kad se nepoznat netko nama, potencijalnim kupcima/klijentima, u reklamama obraća sa "ti".

A kako vidim, s takvom su praksom počeli čak i HRT-ovci (poslušajte npr. njihovu reklamu za https://hrti.hrt.hr).

Reklamna industrija bazirana je na pretjerivanju i na lažima (što se oni ni ne trude prikriti), ali to očito nije dovoljan bezobrazluk nego još posežu i za bezobrazlukom prilikom medijskog obraćanja. A takva je strategija zapravo kontraproduktivna, oni to čine aludirajući na nekakvu prisnost s potencijalnim potrošačima, a zapravo iste te ljude odbijaju. (Bar "ovakve" poput mene sretan ).

Slična stvar: slušam radio prije nekoliko dana, dijele ulaznice za ne-znam-više-čiji-koncert povodom Valentinova, javlja se jedna gospođa, po glasu bih rekao da je sigurno prešla 40.-u, još i napomene da je samohrana majka dvoje djece i da će ulaznice dati njima, a iritantna je kreštava voditeljica, koja sigurno nema više od 20-ak godina, uporno u više navrata oslovljava sa "ti".

<< Arhiva >>