Ne znam je li problem
u mojoj pretjeranoj osjetljivosti ali
strašno me iritira kad se nepoznat netko nama, potencijalnim kupcima/klijentima,
u reklamama obraća sa "ti".
A kako vidim, s takvom su praksom počeli čak i HRT-ovci (poslušajte npr. njihovu reklamu za https://hrti.hrt.hr).
Reklamna industrija bazirana je na pretjerivanju i na lažima (što se oni ni ne trude prikriti), ali to očito nije dovoljan bezobrazluk nego još posežu i za bezobrazlukom prilikom medijskog obraćanja. A takva je strategija zapravo kontraproduktivna, oni to čine aludirajući na nekakvu prisnost s potencijalnim potrošačima, a zapravo iste te ljude odbijaju. (Bar "ovakve" poput mene
).
Slična stvar: slušam radio prije nekoliko dana, dijele ulaznice za ne-znam-više-čiji-koncert povodom Valentinova, javlja se jedna gospođa, po glasu bih rekao da je
sigurno prešla 40.-u, još i napomene da je
samohrana majka dvoje djece i da će ulaznice dati njima,
a iritantna je kreštava voditeljica, koja sigurno nema više od 20-ak godina, uporno u više navrata oslovljava sa "ti".