Dva moja teksta u novom "Vijencu"

četvrtak , 21.01.2016.




Na kisocima je
novi broj "Vijenca"
(samo 10 kuna)
a u njemu, između ostalog,

i dva moja teksta :

- moj pregled naznačajnijih prijevodnih proznih naslova iz 2015.g.

- moja kritika romana "Ljeto utopljenika" Johna Burnsidea



Novi "Vijenac" još donosi:

- osvrt na hrvatsku prozu u 2015. (napisao Strahimir Primorac)
- tekst Strahimira Primorca o romanu Marine Vujčić "Susjed"
- kolumne Nives Opačić i Pavla Pavličića
- razgovor s profesorom srpske književnosti Dušanom Marinkovićem
- tekst Dubravke Oraić Tolić o "Leksikonu Antuna Gustava Matoša"
- tekst Marka Tadića povodom smrti velikoga jezikoslovca Bulcsua Laszloa
- tekst Ljerke Car Matutinović o knjizi "Minijature vlastitosti" Tomislava Žigmanova
- tekst Martine Lončar o novome broju časopisa "Mogućnosti"
- tekst Krešimira Mićanovića o Ljudevitu Jonkeu
- tekst Tatjane Pišković o knjizi Ljudevita Jonkea "Rasprave i članci"
- govor Ljudevita Jonkea u zagrebačkoj katedrali 1971.godine
- tekst Martine Lončar o novome broju časopisa "Riječi"
- tekst Denisa Leskovara o Davidu Bowieu

te još pregršt tekstova o filmu, glazbi, likovnoj umjetnosti, kazačištu itd.




MALA NAPOMENA : (kako se netko ne bi pitao zašto u mom tekstu nema XY ili zašto nema YX) :
moj tekst iz novoga 'Vijenca' u kojem pišem o ponajboljim proznim stranim djelima objavljenima u nas 2015. tvori cjelinu s mojim tekstom iz ljetnog dvobroja 'Vijenca' u kojem sam donio nekoliko preporuka za čitanje tokom ljeta 2015. Taj tekst je dostupan ovdje :
http://www.matica.hr/vijenac/558%20-%20560/Vrhunska%20knji%C5%BEevnost%20za%20vru%C4%87e%20ljeto/





<< Arhiva >>