Koji će pisci proračunsku sisu sisati?

petak , 09.01.2015.




Iako uglavnom njurgam, kritiziram, prigovaram, blatim, loše vibracije širim i pesimizmom zračim i zagađujem, s vremena na vrijeme, ničim osim vlastitom glupošću potaknut, odradim i pokoje dobro djelo.

Nastojat ću tako i dalje iako se dobro, u inat poslovici, u mom slučaju obično lošim vraća...

Ali, neka, nevermind (rekao je Cobain čisteći cijev svoje sačmarice)...

Uglavnom, Min.kulture upravo je objavilo popis sretnika koji će konzumirati 6-mjesečne i 3-mjesečne stipendije za pisanje novih knjiga (3-mjesečnu sam i ja lani trošio za svoju petu knjigu kritika "LIB(r)IDO") i grudima mi se razlila toplina kad sam na tom spisku ugledao i imena ljudi kojima sam za prijavu na natječaj pisao recenzije.

Želim im da lovušu korisno iskoriste.

A tko, saznajte ovdje






<< Arhiva >>