'Moj izbor' Ivice Prtenjače u eteru!

srijeda , 08.02.2012.



Još pjesništvo nije propalo, dok je Trećeg programa Hrvatskog radija! Nije ovo samo dokono parafraziranje poznate budnice, nego živa istina. Jer, dok nas s drugih radio i televizijskih valova mahom truju komercijalom svake vrste, na Trećem programu od petka navečer pa nadalje, kreće emisija »Moj izbor«, voditelja Ivice Prtenjače.



Pisac i pjesnik i to jedan od naših najnagrađivanijih, ljubitelj svega lijepoga poglavito dobra zalogaja, čovjek kojeg je Rijeka itekako formirala, odlučio se za jednostavan recept.

U goste će mu cijele prve sezone, petkom u 22.30 sati dolaziti kolege, spisateljice i spisatelji, pa govoriti o svom izboru glazbe, filmova, kazališta, knjiga i svega drugoga, dok će razgovor ugodni biti garniran glazbom po izboru gosta.

Veseli me ovaj angažman. Pozvali su me, pozvala me urednica Irena Matijašević i ja sam to prihvatio. Veliki sam ljubitelj i slušatelj Trećeg programa tako da je za mene čudesno da se i ja sad tu nalazim – iskreno će Prtenjača.

Izazov je i to što emisija ide u živo, Prtenjača najavljuje kako će se truditi dovoditi u emisiju i kolege iz regije, a ako bude sreće i druge sezone osim pisaca i spisateljica na red bi mogli doći i gosti nekih drugih profila.

A zašto »Moj izbor«!?

– Zato, jer se razgovara o ukusima. Doduše, kaže se kako se o ukusima ne raspravlja, ali budimo iskreni, ukusi su zapravo jedini važni. Jedino se o njima i raspravlja – kazuje Prtenjača.

Prvi gost, u petak je Marko Pogačar, jedan od naših ponajboljih mladih pjesnika i žestoki kritičar svekolike nam svakodnevice. Razlog više da ga se ugosti jest činjenica da mu uskoro izlazi i prva knjiga priča.

Već se zna da zatim slijede, primjerice, Mirjana Dugandžija, autorica romana »Nekoliko dana kolovoza«, a onda i Miroslav Mičanović, pisac, kritičar, autor knjige priča »Dani«.

Pjesnik je, u svakom slučaju opet tu, tamo gdje je bio i veliki Danijel Dragojević, taman da se još jednom potvrdi ona kako bi istinsko barbarstvo i bezumlje bilo dirati, a kamo li ukidati, Treći program Hrvatskog radija koji je zloslutnim nakanama usprkos, živ i zdrav. Umjesto toga možda je bolje spomenuti se da BBC ima sličnu emisiju koja, evo, slavi 70 godina svoga postojanja.

Petak, 22.30 sati, 3. program HR-a. Trajanje 60 minuta. Repriza nedjeljom u 11 sati.


Autor : Siniša Pavić
Izvor: Novi list



<< Arhiva >>