literarniforum.com

subota , 26.07.2008.



Nedavno doznah za jednu internetsku stranicu obilato ispunjenu književnim kritikama.
Nalazi se na adresi www.literarniforum.com, autor je Mislav Manđeralo koji je na dotično web odredište smjestio svoje kritike šezdesetak domaćih i stranih autora.

Kako autor sam veli, njegove književne kritike imaju ishodište u filozofiji i predstavljaju svojevrsnu korespondenciju s filozofijom, odnosno, one "iznose i jednu validnost određenih filozofskih opservacija - i utoliko, ukoliko upravo svjesno - korespondencijom i unošenjem citata - pristaju da kao oruđe koriste naročite filozofijske dosege"

Mislav Manđeralo o svojim kritikama i sajtu
www.literarniforum.com kaže i ovo: "Istaknut je rad na kritici samog pojedinog djela nekog autora, u smislu nalaženja jednog mjesta samog jednog djela u smislu impliciranih poruka, bez ulaženja u smještanje jednog djela u opus dotičnog autora. Utoliko, kritike koje sam dao imaju jedan bitno otvoren karakter, one ponekad korespondiraju i s fragmentima djela, i, mogu se shvatiti i kao jedan rad u toku, kao poziv čitateljima da nastave početu sintezu, tamo gdje je ona, možda, tek ostala kao naznačena. Kao prilog ovoj formi djela, ostavio sam i kronologijski aspekt nastanka pojedinih tekstova; utoliko, podvučen je
otvoren karakter ovih stranica, koje je moguće shvatiti i kao rad koji je
možda otvoren i za jednu dodatnu sintezu - koju mogu napraviti kako možda ja, tako, moguće, već prema intuiciji o tekstu i ovom prilogu koji sam dao, i čitatelj. "







<< Arhiva >>