BooksBox

Kraljica Pokera

To je bio jedan od onih dana kada krenete u kino s prijateljima, a da ni ne znate koji film ćete gledati. Taj dan mi se zapravo nije išlo u kino, ali prijatelji su me odlučili izvesti, kupili karte i rekli da film počinje u 20,30. Nisam imala puno izbora, otišla sam. Bez ikakvih očekivanja. Film uvijek volim pogledati. Jedina informacija koju sam dobila neposredno prije početka prikazivanja filma je da je priča po istinitom događaju. I tada je krenulo. Priča krene o djevojci koja je od malih nogu skijala. Iako se još kao djevojčica ozlijedila, to je nije spriječilo da nastavi karijeru u skijaškim vodama. Taj početak me podsjeti na film "Eddie zvan Orao" te pomislim kako bi ovo mogao biti dobar film. Ali uskoro saznajem kako priča ipak nije o sportašici koja je unatoč nedaćama postigla uspjeh na Olimpijadi jer već u samom početku filma, junakinja, sad već odrasla djevojka, doživi još jednu nesreću, nakon koje završava njena skijaška karijera. Odluči studirati pravo, no prije studija, mora zaraditi nešto novaca te radi honorarne poslove kao konobarica, a uskoro dobiva i posao tajnice u jednom uredu. Vrlo brzo od posla tajnice uđe u svijet podzemnih i ilegalnih pokeraških igara. Ključan igrač pokera, koji se u filmu naziva Igrač X, poznati je filmski glumac. Njegovi kolege također imaju izmišljena imena. Uskoro doznajem, iz drugih izvora, kako je Igrač X najvjerojatnije Tobey Maguire. Njegovi suigrači, čija imena se ne spominju u filmu su: Leonardo DiCaprio, Ben Afleck, Alex Rodriguez i td. Kako priča završava, neću Vam reći, možda odlučite pogledati film i sami pa nek nešto ostane nedorečeno. Ono što sam htjela napisati jest da je film vrhunska zabava. Sniman na način da se nasmijete, zaplačete i zamislite. Sarkazam kroz priču mi je možda najbolji dio filma. Način na koji se priča razvija zaista gledatelje drži napetima, a sama činjenica da se to zasita dogodilo i to prije samo nekoliko godina, priči samo daje dodatnu notu zanimljivosti. Posebno zato jer su uključene spomenute osobe, koje i dalje pratimo kroz njihove karijere i filmska stvaranja.
Teško mi je zamisliti nevino i dječačko lice Tobeya, koji u kostimu Spidermana spašava svijet, kao nasilnog ovisnika o pokeru, grubog prema djevojci, koja mu se očito sviđa. Pitam se, jesu li ovi naši omiljeni momci pogledali film i koje je njihovo mišljenje o filmu. Obzirom da ih je glavna junakinja odlučila poštedjeti najmračnijih detalja, a i iznošenja njihovih imena, mislim da bi im se film mogao i svidjeti. Knjiga koju je ova žena napisala, svakako se našla na mojoj listi željenih knjiga.


Oznake: Kraljica pokera, Molly's game, Tobey Maguire, Leonardo DiCaprio

17.01.2018. u 14:25 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2018 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (3)
Prosinac 2017 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Dobrodošli na moj blog. Ovo je blog o filmovima, knjigama, serijama, glazbi i slično. Svaki Vaš komentar je dobrodošao. sretan

Linkovi