JA SAM CARICA!!!!!!!!!!!!!!!

16.08.2007., četvrtak


HAJDUK SAMPDORIA 0:1
prvo i prvo jučer sam sanjala da je Hajduk izgubio 1:0... ne lažem stvarno... al sam vjerovala u ono da ono što sanjaš da se neće dogodit... ali... opet poraz Hajduka u Europi... al naravno bolje i ovakav poraz nego od irskih konobara il 0.5 usred Poljuda... sve je izgledalo kao noć za spektakl... prekrasno je bilo vidjet prepun Poljud ... al nažalost nakon jednog bespotrebnog prekršaja Rubila Sampa je povela 0:1 i taj je rezultat ostao do kraja... još je bolniji poraz kad znamo koliko je Hajduk šansi nesretno propustio... a mislila sam danas da će sve bit ok... trčala sam s kupanja sam da stignem na vrijeme na tekmu... i vidjela sam suzuki swift usput (i ja bi takvog)... i vidila jednog lika kojeg dugo nisam vidjela... čak sam danas i bila u Crkvi pomoilit se za Hajduk ( u Crkvu nisam od Krizme ušla)... živjela sam za ovu tekmu i nadala se da će Hajduk dobit makar 1:0... mora se priznat da je Sampdoria imala žabarske sreće, i živcirali su me užasno onim previjanjem i prenemaganjem... mislim da smo barem x zaslužili... za dva tjedna je uzvrat... ne znam što da očekujem...bojim se bit optimist da se još više ne razočaram... Rukavina je opet bio u elementu (promaši ako ikako možeš) , Rubil je napravio bespotreban prekršaj nakon kojeg su žabari poveli, Bartolović je po lopti tukao kao da je od govana... ne znam šta da još kažem osima da mi je jako jako žao
- 23:19 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.