JA SAM CARICA!!!!!!!!!!!!!!!

15.06.2007., petak


moj Hajduče, šta si ti Bogu skrivio
članci novina prepuni su veselih novosti o Hajduku... tako se bar 10 igrača spomenulo kao potencijalno pojačanje Hajduka... bili su tu spomenuti ludi rumunj kojem je broj 10 opsesija, neki mađar koji ima preko 30 godina a prošle sezone nije igrao zbog ozljede... dugo se nagađalo i o dolasku Nike Kovača... al odma sam znala da je to goli k****... gledajmo samo činjenice... Niko Kovač je jedan od najbitnijih igrača u salzburgu koji se bori za LP a uostalom ima para ko svi hrvatski klubovi zajedno... i di je tu šansa da ga puste i to za pare koje bi ga Hajduk mogao kupiti... također me zabrinula i činjenica da bi Kovač odmah dobio kapetansku traku kad bi došao u Hajduk... msilim svaka čast Niki na svemu, ali gdje to ima da igrač čim dođe u klub postane kapetan?! također mi nije jasno kako to Hajduk pliva u parama a račun je blokiran već 10 godina... bojim se ja da će nam jedina pojačanja biti Tomić i neki senzacionalni bosanac iz Tešnja tipa Suad Fileković i Mirza Mešić. ... zanimljiva je i situacija oko Tudora, naime dečko je došao na Poljud, slikao za novine s Grgiće, i vratio se na rehabilitaciju, no najčudnije u tom svemu je da NIJE POTPISAO UGOVOR... pa se tak bojim da je ovo još jedna varka naše uprave... a ako Tudor stvarno bude igrao, rekli su da sumnjaju da će moći igrat prvo pretkolo kupa uefe.. a onda bi bilo tragično da igrač koji je nedavno igrao za najtrofejniji talijanski klub trči samo po travnjaciam međimurja, cibalije, šibenika i takvih nogometnih divova... a sumnjam da ćemo proć prvo pretkolo, pošto se ne zna ko nije u Hajduku ko je, još manje se zna ekipa, a treba i uigrat momčad... no sve to ne spriječava trenera Pudara da kenja po novinama kako ćemo bit prvaci... pa koji to kreten mora bit, da tak nešt sere, pa da imamo 10 puta bolju ekipu od dinama nebi bili prvaci, a kamoli ovako... iznenađujući je i profesionalni odnos šurjaka prema igračima... tako je naš menadžer ostavio svoj broj Rapajiću pa nek mu se on javi... pa nije ni čudo da je Miki sve dalje od Hajduka... a danas sam pročitala još bizarniju priču, tu da se Jarni vraća u Hajduk kao igrač... svaka mu čast, al on ima 39 godina, pa ljudi u tim godinama krepaju nakon 5 minuta sexa, a ne nakon 90 minuta nogometne tekme! no to ipak nije bilo sve (ko da smo u top shopu) ... pojavila se vijest da će za 4 godine , na stotoj godišnjici osnivanja Hajduka biti ni manje ni više nego real madrid... a isto ej tako prošlo ljeto trebao doć Juventus ... očito je da nas uprava tzretura ko idiote, nadam se da ne vjerujete u njihove gluposti, a ako vjerujete probudite se i unormalite !
toliko od mene , pusa
- 19:01 - Komentari (70) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.