JA SAM CARICA!!!!!!!!!!!!!!!

13.05.2007., nedjelja


šalalaaaa
vrijeme je za novu dozu mudrosti i duhovitosti smijeh

jučer Hajduk - Rijeka 2:2... po svemu sudeći dosaadnaa tekme... Hajduk poveo, Rijeka izjednačila , te sudačkoj nadoknadi potpuno preokrenula, ali ipak je Hajduk uspio izvući bod golom juniora Perajića... novine su pune članaka o pojačanoj Hajdukovoj upravi... i o tome kakoHajduk mora tražit pojačanja u inozemstvu... da,da... sve se bojim... vjerujem da će inozemna pojačanja biti iz bosne tipa Suad Fileković i Mirza Mešić... o igračima tipa Leko, Tudor ne želim ni sanjati... Tudor je mjesecima van terena, ozljeđen , pa je pitanje u kakvoj je formi. no ako se vrati na svoju razinu- bilo bi super ... Leko? igra negdje u belgiji, i koliko sam čula ima nekoliko ponuda osim Hajduka. u najboljim je godinama i vjerujem da bi mogao igrati u nekom klubu iz ranga lige uefa. već se jednom vraćao u Hajduk, pa nema razloga zašto nebi opet. no pitanje je s kim će u Hajduku igrat. jer ipak nogomet je timska igra... donekle je izvjestan povratak Mikija Rapajića. sve najbolje o Mikiju. igrač i po i Hajdučko srce. no nevesela je činjenica što je Miki igrač u godinama... navodno i Andriću ističe ugovor u Panahnaikosu, a i volio bi doć... ja bi iskreno više voljela da se malo više forsiraju juniori... jer ti dečki se trude, bore, žele i najbitnije vole Hajduk

idemo malo o eurosongu...prvi udarac za Hrvatsku dogodio se u četvrtak: naša pjesma nije prošla u finale. pjesma mi čak nije bila tak loše, puno slušljivija od one Mikulićeve reklame za red bull koja je prije 2 godine prošla u finale. al jednostavno je nešt falilo... btw naša pjevačica je imala ODVRATNU majicu, nebi dala da me sahrane u njoj! ... drugi udarac: pobjeda Srbije. mislim da je svakom Hrvatu i Hrvatici to bar malo zasmetalo. mislim kako i nebi nakon svega proživljenoga. no moram priznat pjesma je super... iskreno taj mali Srbin pardon Srpkinja nam je dobro očitala lekciju i posramila nas. Jedini način da povratimo neki ponos bi bio da iduće godine pobjedimo na njhovom terenu. inače taj eurosong je bio parodija na kvadrat.... da sjedneš i šprdaš se i zahvaljuješ Bogu što si normalan... jeste vidili one luđake iz Ukrajine i ono živo biće (bojim se određivat jel muško il žensko da ne pogriješim) iz Danske... no ipak najjači mi je bio onaj Crnogorac.. ajde mala kroči u oko mi uskoči (tak nekak) rofl

i tak
neda mi se više pisat
uživajte , pusa!
- 22:13 - Komentari (55) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.