JA SAM CARICA!!!!!!!!!!!!!!!

21.04.2007., subota


too cute to be truth
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovaj post je posvećen jednom od najslađih bića na ovom svijetu
našem Munhozu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




i prije sam bila govorila da volim ovog čovjeka
al ovo me jednostavno raspametilo
šta mogu kad je presladak
ne mogu se otet dojmu , moram nešt pist
kako sladak glasić ima
kako je simpatičan
šteta što je oženjen!
ja bi ga za sebe
ajmeeeeeee totalno sam prolupala
a i nije samo sladak
u današnjoj čudnoj tekmi je zabio gol i bio igrač utakmice
nadam se da će nešt morat reći za televiziju
ajme pukla sam totalno
al kad je tako slaaaaaaaaadak
pojela bi ga da mogu
i sad samo nek mi neko objasni kako neko može imati ideju nekog rasizma
te još gore to iskazivati na istom stadionu di je Munhoz
šta niko ne misli na osjećaje ovog čovjeka
ovog prekrasnog, predragog čovjeka
evo još malo njegovih slika
tek toliko da više ništ ne laprdam


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 19:26 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.