JA SAM CARICA!!!!!!!!!!!!!!!

22.01.2007., ponedjeljak


jedan prekrasni post

ovo je članak iz ok-a od prije više od 5 godina
Image Hosted by ImageShack.us

a sad je on novi kapetan Hajduka kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

i sam još nešto
SRETAN ROĆKAS ANA !!!!!!!!!!
- 20:47 - Komentari (119) - Isprintaj - #

12.01.2007., petak


bilo je i vrijeme za nešt ovako
potpisao za Hajduk thumbup
Image Hosted by ImageShack.us
(Zorana smješka ti se wink )

prekinuo sa curom party
Image Hosted by ImageShack.us
(jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee)

držimo fige da dođe
Image Hosted by ImageShack.us
(a mogla sam imat njegov autogram ...)

zašto je okrenuo glavicu no
Image Hosted by ImageShack.us
(Jelena, uživaj)

a ova 3 zgodna tipa ( + Blatnjak) za Anu wink
Image Hosted by ImageShack.us
(Jelena, i tu ima tu neku čudnu tetovažu, AKO NEKO ZNA ŠTA TO BUŠIĆ IMA ISTETOVIRANO NEK KAŽE, BIT ĆE BOGATO NAGRAĐEN)wink

a ovo je samo moje
Image Hosted by ImageShack.us
NE DIRAJ!!!!!!!!!!!!

P.S: Doći će i da kad ću napisat post kako Bog zapovjeda...
do tada PUSAAAAAAA
idem na fitness cool
- 16:04 - Komentari (127) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.