utorak, 29.01.2008.

Potraga je završila

Malo novosti da vam javim.
U subotu smo bili u Zagrebu i tražili vjenčanicu, sestra, njezin dragi, Polovica i ja. Dok su se oni šetali po Zagrebu mi smo obilazile butike. Moram priznat da sam dosta razočarana sa buticima, svi imaju iste haljine....Sve iste, niti jedna nema rukave ili nešto na ramenima a takvu sam tražila....potpuno drugačiju...dok nismo došle do Spose, e tamo je druga priča.

Probala sam prvu vjenčanicu i u nju se zaljubila. Nije klasična ali meni je jako lijepa...jednostavno mi pristaje...malo je neobična...boje je šampanjca....ima crvenu traku na sebi (na slici koju budete vidjeli je crna ali moja je crvena).
Mojima se baš i ne sviđa jer je prejednostavna i nije neka blješteća (no to sam i znala) ali meni je draga....nekako je romantična. Probala sam još par ali ta mi je nekao prirasla srcu.

Malo mi je žao kaj svi očekuju od mladenke da bude u bijelom i da se blješti na sve strane....te da je ta haljina široka...meni široka nikako ne stoji, izgledam grozno.

I u Sp..si je super, nije tako skupo kako svi misle...ova haljina je 4 500,00kn, toliko sam i planirala dati za haljinu. Cure su ok, jedna se posebno tebi posveti i pomaže ti oko svega.

moja se zove NIEGRA

Na slici se ne vidi da dolje isto ima iza onako širi dio (ne znam kak se to zove ) kao i ova ljevo do nje.

Stavila sam je ovako jer mi Polovica čita blog pa da odmah ne nabasa na nju...obećao je da neće otvarati stranicu da vidi. kiss


A sad mi recite iskreno kako vam se sviđa? Iskreno yes


Objavljeno u 09:25 • Komentari (16) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online