četvrtak, 27.12.2007.

Sretan Ti Rođendan


opis slike


Polovici je danas ročkas...ima fešticu...pucao bude vatromet...nadam se da se neće zapalit...
28. godina ima.
Sretan je ko malo dijete.
Kupila sam mu knjigu od Tolkina "Hurinova djeca".
Ispekla sam tortu (prvi put u životu). Dobra je. rofl

------------------------------

Još sam nešto prvi put u životu radila, a to je : kolač (kokos kocke), šunku u kruhu (ispala suuuuper), francusku salatu i naravno tortu od čokolade.

-------------------------------

Sad sijedim na poslu i dosađujem se, nema žive duše...pa tko bi i išao van po ovom vremenu!? Ja sigurno ne da ne moram. Bolje da sam doma ostala.

-------------------------------

Objavljeno u 11:59 • Komentari (15) • Isprintaj#

ponedjeljak, 24.12.2007.

Sretan Božić

opis slike


Svima želim lijep, radostan, sretan, veseo i blagoslovljen Božić. Provedite ga u miru svoje obitelji. Pazite da se ne prejedete finih kolača rofl cerek

fino

------------------------

A rekli su da neće biti bijeli Božić...hmmm....a vani pada snijeg rofl
-----------------------




Objavljeno u 09:46 • Komentari (6) • Isprintaj#

srijeda, 12.12.2007.

Razbacane misli...



Polovica je na bolovanju...prehladio se u skladištu...nije ni čudo. Radi od 07h - 18h u skladištu po ovoj hladnoći...samo sam čekala dan kad više ne bude mogao. Tako se on odmara a ja radim....danas cijeli dan...jedem čokoladu jer sam glana, trebao mi je Polovica donijeti ručak ali je on pametnjakovič ostavio upaljena svijetla na autu i ostao autić bez struje...sad čeka frenda da ga dođe nafilat....o maj gad i muškarcima...nemreš se na njih oslonit ni sekunde.
----------------------------

Dedo mi je u bolnici...srce mu je slabo...izgleda da će za Osijek na operaciju. Sve više ljudi oko mene starijih su bolesni, počinjem shvaćati da i ja starim...da nisam više dijete...da oni koji su nama pomagali kao klincima sad trebaju našu pomoć.

-----------------

Počelo je dogovaranje kuda za Novu...mislim da će to biti u vtc ovaj puta...tulum sa mojom sestrom i njezinm društvom. Polovica radi za Novu tako da sam solo hehehhehe.........ma tako i onako on nije nešto za fešte pa je sav sretna kaj nebude morao stajati u nekom zadimljenom lokalu....
Čaka sam si i sama razmišljala da ostanem doma jer nije da mi je to neka posebna veće...samo moram upad platit a inače ne moram....jedino se to razlikuje rolleyes

----------------------

Znate kaj me smeta u zadnje dane? To kaj me svi pitaju kakvu bum frizuru imala za svatove. Nije to nikakvo čudno pitanje, ali ja imam kratku kosu, i stvarno mi dobro stoji (yes)...i sad, kad ja kažem da nebudem imala nikakvu posebnu jer nit ne mogu imat...kažu...da zakaj ne pustim kosu!!!!?? Ali meni stvarno ne "stoji" duga kosa i jako mi se masti pa izgledaju ko čavli!! Ali ne! Ne odustaju! Joj kak mi to tlak digne! Nek puste mena i moje lasi na miru!! I točka!

--------------------------

I još me smeta jedna rečenca od moje Polovice : " Budem sutra"!! Stari moj...kad je to sutra??

----------------------------

Objavljeno u 17:14 • Komentari (13) • Isprintaj#

ponedjeljak, 03.12.2007.

Subjektivno razmišljanje

Viken je ipak bio bolji od petka zujo.
Odmorila sam se i fizički i psihički....ma da sam u subotu imala posla i cijeli dan po kući nešto prala i spremala ali sam se makla od firme i pustila mozak na pašu...bilo mi je super...čak nisam navečer otišla vidjeti kako je u firmi, toliko mi je bilo dosta posla i problema. Moja studentica - radnica javila mi je da je sve bilo i prošlo ok.

Polovica je u subotu došao s posla tek oko 17h, pa smo išli u jedan svima znani centar, Pevec, probati pronaći neke ukrase za adventski vjenac jer smo ga planirali napraviti sami. Kad smo vidjeli cijene tih ukrasa, i kad sam izračunala koliko bi me sve došlo ispalo je još i skuplje kaj mi je bilo za nepovjerovat. Stavili su tako skupe cijen na te neke sitne artilke da ti mozak stane. Nema više ni ukrasnih lampica ispod 50,00kn! Pa to je strašno! Samo svijeće (sve četiri) bi me došle (i to one najjeftinije i ružne) 60kn a gdje je sve ostalo. Tako samo otišli u cvijećarnu i kupili predivan adventski vijenac za 69,00kn, moram priznati da sam bila malo razočarana jer sam htjela da napravimo sami ali kaj je tu je.

Cijene svega su poskupjele. I to naravano pred Božić kad se najviše troši. Imam privatnu firmu i zaista mi nije lako, jer sve poskupljuje a ja kao privatnik moram držat niske cijene zbog konkurencije, jer sam mali privatnik i ako samo malo dignem cijenu gubim kupce.

Prva konkurencija udaljena je od mene 400m i to mi je opterečenje, stalno moram bit na oprezu s cijenama....moram biti konkurentna...ali znate kaj sam primjetila, da njih uopće ne brinu kakve mi cijene imamo ali ja se stalno opterećujem njihovima...i to do te mjere da sam počela ići drugim putem kući da neidem pored njih jer se uvijek zaustavim i gledam i žao mi je kad vidim da je netko unutra i kupuje stvar koja je kod nas jeftinija. U biti ima nešto kaj sam ja bila jedina u koprivnici s tim, a sad su to uveli i oni i to me tako smeta a u biti nebi trebalo jer sam to i trebala očekivati da ne budem uvijek imala monopol nad tim. Dobra je konkurencija ali kad si mali privatnik i kad ovisiš svaki dan o prometu i još kad si toliko mali da nit zaposlit nikog ne možeš onda je konkurencija jako loša no. Znam da nisam u pravu ali ovo ne gledam objektivno jer sam u toj situaciji i priznajem to. Neću reći kojim se poslovima bavim jer bi me koprivničanci mogli prepoznati i to odmah jer sam u tome bila jedina rolleyes, do nedavno.

Lijepo je biti sam svoj šef ali tko godi razmišlja o privatnom poslu nek dobro razmisli...nije tako jednostavno i blistavo kako se čini.

Dobro nije sve tako crno...imam ja u planu već drugi biznis uz ovo...nešto bolje...ali to će pričekati još koji mjesec...malo bolja vremena.

----------------------------------

Idem ukrasiti firmu sa lampicama i ukrasima za Božić...da i mi budemo prigodno uljuljani....Božić dolazi...

----------------------------------



wavecerek

Objavljeno u 11:28 • Komentari (16) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online