Klik - Po Europama

subota, 10.04.2021.

Pod'me do centra mesta!

Amerikanci bi rekli: "(Come On Baby) Let's Go Downtown!".
E da, trebalo je svoju "big picture" Bratislave malo konkretizirati.


Mi krenuli prema dolje, a "mlada" familija se uputila na "piknik" gore. Lijep običaj. U Švedskoj mi je to bilo normalno i vidjeti i "u tom" s veseljem sudjelovati.
Tko zna kako bi se kod nas sa strane prokomentirao smjerni muž koji ovako nosi pletenu košaricu s klopom (a pod kaputom možda i skrivenu "dekicu")?!


U međuvremenu u parkiću - neke raskuštrane glave...


Vrane i njihovo "slinjenje" oko ricave dame nisam nikako mogao idejno-"dešifrirati". No kažu za njih da su pametne i inteligentne ptičurine. Pa ajde, mogu reći da nisu lošu odabrale.
Njene brončane sise manje su eksploatirane od one veronske, ali i na ove se, očito, zalete poneki napaljeni (i željni sreće u ljubavi!)...


Iako bih mogao razvezati priču i insinuirati da govor tijela ovog para može ukazivati na manjak "iste" (gorespomenute sreće u ljubavi)... savim slučajno nađoh u rubu kadra jedne od mojih snimaka njenu pojavu kako, poput mene, fotografira.
Dakle, s njima je sve u redu. Dapače. Ona samo, nagnuta, pregledava "snimljeni materijal".
Osvjedočio sam se toliko puta: "Rijetko kada je onako kako se čini!".


Pri silasku ukazala se smiješna stepeničasta konstrukcija kojom konobarica kroz prozor kafića predaje i preuzima narudžbu za goste nedaleko postavljenih stolova "na otvorenom".
Nije prošla nezapaženo!


Tik prije ulaska u život "Donjeg grada" prođe se mimo smiješne uske barokne kuće na uglu uzlazne ulice. Nije baš neki "simbol" a la njujorški "Flat Iron", ali mi je bila simpa.
Poslije naslutih da Slovacima nosi neku (ne sjećam se koju...) vrckavu emociju, a i navodno je u njoj odličan muzej satova. Dobro je znati.


I... kako nam se u vidokrugu "svako malo" muvao ovaj turističko-razgledni cabrio-autobusić s kabrio-prikolicom, snimih ga odozgo i ne sluteći da sam u kadar (lijevo) uhvatio i vršak meni tada još nepoznate skulpture s povelikim simbolom "Davidove zvijezde".
Bila nam je to prva sljedeća gradska destinacija.

[Bratislava - travanj 2010.]
Prvi put objavljeno u studenom 2017.
Nastavit će se...

© • 10.04.2021. u 20:28 • Komentari (11) #



<< Arhiva >>


gp.zagrebancije@gmail.com