Klik - Po Europama

srijeda, 21.10.2015.

Znatiželja






Park Augarten [Beč - lipanj 2015.]

Često primjećujem da dio prolaznika, kad me vidi da fotografiram nešto izvan/iznad/ispod njihovog uobičajenog 'horizonta', pogledom pokušava proniknuti što je motiv mojeg snimanja s time da često izrazom lica odražavaju i svojevrsnu sprdnju: "Ovom nisu sve koze na broju".

Ovaj tip s kečkicom ne bi mi toliko privukao pažnju sâm po sebi da nije rezolutno, skoro teatralno odbacio na tlo neku crnu futrolu i pasionirano počeo fotkati izboje vegetacije iz ciglenog zida. Iste sekunde sam, osim 'refleksa' kojim sam snimio cijeli njegov 'proces', osvijestio i svoju ulogu znatiželjnog prolaznika namjernika koji racionalizira 'u čemu je stvar'.

Tek poslije, doma, zapazio sam i pokrajnju osobnu vagu kojom džogeri, vjerojatno, mogu s dva vaganja kvantificirati utrošak svog znoja poslije netom optrčanih 'n' krugova po parku. Ako se zbog 'zdravog življenja' mogu brojati kalorije, može se, vjerojatno, javno i glasno ponositi i litrama iscijeđenog znoja.

© • 21.10.2015. u 08:01 • Komentari (4) #



<< Arhiva >>


gp.zagrebancije@gmail.com