Klik - Po Europama

ponedjeljak, 13.07.2015.

Zastave






Naschmarkt [Beč - lipanj 2015.]

Jedan od prvih doživljaja 'organiziranog' buvljaka imao sam svojedobno baš na bečkom Naschmarktu, s jedinom kakvom-takvom mentalnom paralelom sa sajmištem u tadašnjim prekosavskim jarugama Hrelića. U međuvremenu je i kod nas 'etabliran' respektabilan (?) 'sajam antikviteta' na Britancu na kojeg sam se 'naviknuo' pa mi je tamošnji 'prehrambeni niz' postao zanimljiviji zbog stvarno egzotičnih, neopisivih artikala u ponudi.
Ali s godinama su, očito zbog imperativa prodaje, prodavači iza tezgi počeli sve glasnije i agresivnije nuditi robu te su (mi) na neki način pokvarili doživljaj ležernog užitka u bojama i mirisima tog 'koridora'. A o cijenama (za naše pojmove) da i ne govorim.

Sada mi je, onako u skoro 'rutinskom' prolazu, pažnju privuklo šarenilo sa stražnje strane. Možda ponuda nije bitno drugačija od nekih naših sličnih štandova ili dućana, ali ovako, zbog parea (?) razvijorenih na vjetru i suncu predivnog dana, u prizoru se stvarno moglo uživati.

© • 13.07.2015. u 08:01 • Komentari (8) #



<< Arhiva >>


gp.zagrebancije@gmail.com