ponedjeljak, 21.05.2007.

pa dobro ŠTA više čeka ovo ljeto?!

Dani su malkice šugavi, vremenski uvjeti se mijenjaju brzinom svjetlosti pa imam problema s glavom, u i oko nje :) Ništa stašno, al taman onoliko da se osjećam bezveze i nemam volje i za šta...

Nije da se ne događaju stvari. Naprimjer, bila sam na Brucošijadi mog faksa. Ne pitajte me šta ja radim na tom i tom koncertu grrrrr. Prestala sam biti isključiva i podnosim sve. Znači, nije da volim sve, ali podnosim. Svejedno, molim vas koji imate šansu da me vodite nekad negdje ili idete samnom, da me ne vodite na koncerte nekih Ceca i sličnih. E. Od jučer je na plejlisti Van Gogh, i V ubij me, al super su mi hihi.

Onda dalje. Slikam. Da. Radim na nekoj slici, nadam se da će prilično brzo biti gotova, onda imam cijeli šesti mjesec za drugu, a onda više nemam planova. Spojila sam crtanje i nakit, pa provjerite novitete na drugom blogu. Ukoliko ima zainteresiranih, u fazi sam zaradjivanja za put, ponude za izloške slobodno šaljite na mail naveden na tom drugom blogu ;) (malo reklame, mora se...)

Hoću ljetoooooooo (cvili). U srijedu idem u Brist. Hoću da još zatopli, da se more ugrije, eto, hoću. Hoću ja svašta, al nekako smatram da nije nerealno da želim to ljeto!!!!

Vidite kako sam dobra, ništa specijalno se nije dogodilo, čak nisam ni u bolnici, a pišem :) Pišem, ni o čemu pametnom. Ni o čemu zabavnom. ALI znam da neke veseli kad ih dočeka poneko novo slovo, a te Neke treba razveseliti ponekad, ovih dana i više nego ponekad. Pa kad već ne mogu onako kako bi trebalo, onda bar ovako...

Voli i grli
B.
- 12:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #